ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
🔷 Twoim zadaniem jest rozwijać sprzedaż, znać sposób na skuteczne jej zwiększanie, motywowanie handlowców i ich wsparcie?
🔷 Twoim zadaniem jest realizacja celów sprzedażowych? o szkolenie jest doskonałym wyborem.
🔴 Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym- szkolenie dla szefów sprzedaży. Jak kierować handlowcami i motywować ich, by osiągali cele?
Szkolenie ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM - jak kierować handlowcami i motywować ich, by osiągali cele skierowane jest do osób odpowiedzialnych za zwiększenie sprzedaży w firmie.
Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:
🔴 prowadzić analizę sprzedaży
🔴 reagować kiedy spada sprzedaż i poznasz metody zapobiegania
🔴 monitorować wyników handlowców, by odpowiednio reagować
🔴 udzielać informacji zwrotnej w przypadku braku wykonania planu
🔴 dbać o efektywność zespołu sprzedażowego
🔴 prowadzić elementy coachingu managerskiego, by wydobyć z handlowców ich potencjał
🔴 planować pracę zespołu sprzedażowego
ZAKRES MERYTORYCZNY:
✔ wynagrodzenia w zespole sprzedażowym
✔ bonusy, premie -szanse i zagrożenia
✔ analiza sprzedaży
✔ kiedy spada sprzedaż - powody
✔ konwersja/skuteczność w zespole sprzedażowym
✔ nowa sprzedaż
✔ monitorowanie wyników
✔ udzielanie informacji zwrotnej w przypadku braku wykonania planu
✔ case study - efektywność zespołu sprzedażowego
✔ elementy coachingu managerskiego
✔ rozmowa 1:1, arkusz coachingowy
✔ planowanie pracy zespołu sprzedażowego
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ: https://superszkolenia.pl/szkolenie/ZARZADZANIE-ZE...
#szkolenia #handlowiec #efektywność #sprzedaz #szefsprzedazy #szefsprzedazy #biznes #bizneswoman #produktywność #dyrektorhandlowy #rozwój #cel #sukces #motywacja #szef #vidiszkolenia #bizness #planownie #sale #traingin #zespoł
PROWADZENIE:
PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze zarządzania i kierowania zespołami pracowników. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Dzięki doświadczeniu wie, z czym zmagają się w codziennej pracy managerowie. Zna z praktyki aspekty pracy szefów jak planowanie, delegowanie, motywacja i budowanie efektywnych zespołów. Jest praktykiem zarządzania zasobami ludzkimi i kierowania ludźmi.
Co bardzo cenią uczestnicy to fakt, że na prawdziwych przykładach pokazuję jak zastosować poznane techniki motywowania, kierowania czy prowadzenia trudnych rozmów. Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się kierowaniem zespołami i firmami. Siła 13 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń.
BONUSY
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
- E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
- KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 288 zł
Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowy, szefów sprzedaży, regionalnych managerów sprzedaży , kierowników sprzedaży liderów i koordynatorów, którzy na co dzień zarządzają zespołami sprzedaży w firmie.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie planować pracę zespołu handlowego, monitorować ich działania i reagować na trudne sytuacje, takie jak spadek sprzedaży. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych technik motywacyjnych i coachingu, pozwalających skutecznie motywować handlowców do systematycznej sprzedaży.
CHCESZ BYĆ SPRAWNYM I SKUTECZNYM SZEFEM SPRZEDAŻY, którego zespół działa efektywnie i jego sprzedaż rośnie? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczysz poznane techniki pracy z Twoim zespołem.
PROGRAM:
MOTYWACJA
Prawa motywacji.
Motywatory.
Plan wynagrodzeń.
EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
Warsztaty managera - projektowanie działań podnoszących efektywność w zespołach sprzedaży.
TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
Jak przekazywać trudne komunikaty?
Zwolnienie pracownika.
Gdy spada sprzedaż...
Asertywna komunikacja i stawianie oczekiwań.
BUDOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY
Jak zabezpieczyć się przed stratami w zespole?
Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.
Efektywne wdrożenie pracownika.
ORGANIZACJA PRACY MANAGERA
Organizacja pracy, przygotowanie planu sprzedaży/cele.
Weryfikacja pracy zespołu.
Zarządzanie sobą w czasie.
ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU
Spotkania z zespołem.
Zaangażuj swój zespół!
Spotkania indywidualne.
COACHING MANAGERSKI
Arkusz coachingowy.
GROW w pracy managera.
EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
Warsztaty managera.
MONITOROWANIE WYNIKÓW
Informacja zwrotna o wynikach.
Raport handlowy.
Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
Analiza portfela.