Sprzedaż Zarządzanie

Zaawansowane techniki sprzedaży- szkolenie online

location icon
szkolenie online
calendar icon
Od 12 paź 9:00 do 13 paź 15:00

Zaawansowane techniki sprzedaży

Jeżeli zastanawiasz się jak to jest, że w jednej organizacji, ten sam produkt albo usługę, sprzedają dwie różne osoby, jedna z nich ma świetne wyniki a inna gorsze, to możemy wspólnie poszukać rozwiązania w trakcie szkolenia z zaawansowanych technik sprzedaży.

Intencją naszą podczas warsztatu będzie doprowadzenie do tego, aby wskazać najlepsze praktyki i narzędzia które sprawią, że sprzedaż będzie miała wyższą konwersję, czyli że częściej będziesz doprowadzać do zamknięcia sprzedaży z pozytywnym skutkiem.

To co podczas warsztatu zrobimy wspólnie to zdiagnozujemy najtrudniejsze zdarzenia na jakie można trafić w procesie sprzedażowym oraz odpowiemy sobie na pytanie w jaki sposób sobie z nimi radzić.

Następnie poznasz kilka narzędzi które pozwolą Ci z tych sytuacji wychodzić oraz zrozumiesz w jaki sposób mówca podejmuje decyzje i jak się z nim komunikować.

Na koniec obalimy wspólnie kilka mitów i znajdziemy kilka rozwiązań wskazujących na to co nas naprawdę zbliża do tego by Klienci chętniej od nas kupowali i co zwiększy naszą skuteczność w tym procesie.

Program:

I. ZROZUMIEĆ KLIENTA

1.Jakie zachowania obniżają efektywność działań handlowych? - potencjalne "zmyłki" klienta i zagrożenia z nich wynikające.

2.Taniec klienta i doradcy - jak się dopasować do kroków klienta i poprowadzić go w odpowiednim kierunku?

3.Racjonalni vs emocjonalni - w jaki sposób podejmujemy decyzje?

4.Jakie limity i bariery towarzyszą przy podejmowaniu racjonalnych decyzji?

5.Jakie znaczenie mają emocje dla procesu sprzedaży?

6.Strata vs zysk - co pomaga nam skuteczniej sprzedawać?

II. OCZEKIWANIA KLIENTÓW

1.W jakich obszarach możemy budować lepsze doświadczenia zakupowe klienta niż konkurencja? - trójkąt satysfakcji.

2.Jak budować lojalność klienta? - matryca wiedzy fachowej i serdeczności.

III. STATYSTYKA NA USŁUGACH SPRZEDAWCY

1.Jak radzić sobie z odmową klienta?

2.Jak planować cele w sposób zwiększający szansę na ich osiągnięcie?

IV. FUNDAMENTY SUKCESU SPRZEDAŻY

1.Kto tu tak naprawdę jest ważny? - podstawa skutecznego handlowca.

2.Samospełniająca się przepowiednia i jej wpływ na nasze działania.

V. PERSWAZJA VS MANIPULACJA

1.Jak skutecznie i etycznie budować uległość rozmówcy?

2.Czym jest i jakie są techniki perswazji na usługach handlowców.

VI. OTWARCIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

1.Jak zbudować doskonałe warunki do badania potrzeb lub prezentacji sprzedażowej?

2.Jak przejąć kontrolę w procesie sprzedaży?

3.Jak prawidłowo kontraktować przebieg procesu sprzedażowego?

VII. ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - HIT CZY KIT?

1.Sprzedaż prosta i złożona - czym się różnią i jakie to ma znaczenie dla zamykania procesu sprzedaży?

2.Jak doprowadzić do pozytywnego zamknięcia w złożonej sprzedaży?

3.Działania zwiększające skuteczność zamykania - jak budować zaangażowanie klienta?

VIII. TECHNIKI ZADAWANIA PYTAŃ NAJLEPSZYCH SPRZEDAWCÓW

1.Jakie są rodzaje pytań i ich wpływ na skuteczność odkrywania potrzeb?

2.Jak wzbudzić przekonanie u rozmówcy o konieczności dokonywania zmiany obecnej sytuacji? - stosowanie właściwej sekwencji pytań.

IX. POTRZEBY KLIENTA

1.Jakie są rodzaje potrzeb i ich znaczenie dla zamykania sprzedaży?

2.Jak rozpoznać potrzeby klienta w trakcie procesu sprzedaży?

X. PODSUMOWANIE I ĆWICZENIA

1.Gry i scenki podsumowujące prezentowane standardy.

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Zamykania sprzedaży;
  • Sprzedaży na małą i dużą skalę;
  • Wpływu skali sprzedaży na kształt procesu handlowego ma skala sprzedaży;
  • Technik zamykania w prostej i złożonej sprzedaży;
  • możliwych rezultatów rozmowy handlowej w sprzedaży złożonej
  • nowej definicji potrzeby i podziału potrzeb na ukryte i jawne
  • procesu rozwoju potrzeb
  • rodzajów pytań i ich zastosowania oraz znaczenia pytań w zależności od typu sprzedaży
  • znajomości głównych przyczyn występowania zastrzeżeń
  • sposobu podejmowania decyzji
  • podstawowych reguł perswazji
  • podstawowych technik obrony ceny
  • znajomości manipulacyjnych technik negocjacji ceny

Po szkoleniu Uczestnicy nabędą umiejętność:

  • doprowadzania do skutecznego zamknięcia sprzedaży
  • dokonywania ewaluacji rozmowy handlowej (sukces/ porażka) w złożonej sprzedaży
  • doprowadzania do odkrywania potrzeb ukrytych i transformacji w potrzeby jawne
  • odpowiedniego reagowania na zastrzeżenia klienta
  • zwiększania skuteczności sprzedaży dzięki odpowiedniej komunikacji z klientem
  • stosowania 4 typów pytań doprowadzających do ujawnienia potrzeb
  • stosowania reguły perswazji w komunikacji z klientami
  • stosowania techniki obrony ceny
  • bronienia się przed podstawowymi technikami manipulacyjnymi w odniesieniu do negocjacji cenowej.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Jeśli chcesz się dowiedzieć:
1. Jak doprowadzać do skutecznego zamknięcia sprzedaży?
2. Jak identyfikować realne potrzeby klienta?
3. Jak reagować na zastrzeżenia klienta?
4. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki odpowiedniej komunikacji z klientem?
5. Jak stosować techniki obrony ceny?

Zapraszamy na szkolenie z zaawansowanych technik sprzedaży !
Szkolenie "Zaawansowane techniki sprzedaży"

Jeśli chcesz się dowiedzieć:
1. Jak doprowadzać do skutecznego zamknięcia sprzedaży?
2. Jak identyfikować realne potrzeby klienta?
3. Jak reagować na zastrzeżenia klienta?
4. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki odpowiedniej komunikacji z klientem?
5. Jak stosować techniki obrony ceny?

Zapraszamy na szkolenie z zaawansowanych technik sprzedaży !

już niedostępne 1 476,00 zł -