Wyzwanie: Zrozumieć social media w 6 tygodni

location icon
calendar icon
Od 5 wrz 0:00 do 5 wrz 0:00

Jeśli…

  • chcesz poznać tajniki mediów społecznościowych.
  • nie wiesz, jak efektywnie pokierować swoją marką w social media.
  • chcesz tworzyć angażujące treści na każdej platformie.
  • chciał_abyś umieć zaplanować skuteczną strategię, która sprzedaje.
  • nie masz czasu ani funduszy na półroczne kursy.

Czy co najmniej jedno z powyższych zdań wywołało w Tobie reakcję TO O MNIE? Cóż, to oznacza tylko jedno… mamy perfect match! ❤️ 


Dlaczego warto wziąć udział w wyzwaniu?

→ Jest uniwersalne

Nieważne, czy rozwijasz własny, niewielki brand, jesteś freelancerem, marketerem, czy pracujesz w dużej korporacji - nauczę Cię działać w social media. Pokażę Ci, jaki drzemie w nich potencjał i jak możesz pozyskiwać tam swoich nowych klientów. Dzięki wyzwaniu poznasz też przydatne narzędzia oraz ustrzeżesz się przed najpopularniejszymi błędami, które popełniają nawet specjaliści.

→ Realnie motywuje do pracy

Boisz się o swoją systematyczność podczas szkolenia? Przygotowałam dla Ciebie zadania domowe i pakiety dodatkowych materiałów po wybranych lekcjach. Dzięki temu powtórzysz wszystkie informacje zdobyte w danym module.

→ To skondensowana dawka wiedzy

Nie musisz zapisywać się na wielomiesięczne kursy, po których zostaniesz z masą teoretycznych zagadnień. Ze mną w 6 tygodni dowiesz się, jak zbudować świadomość marki, nauczysz się tworzyć angażujące treści i odmienisz wizerunek Twojej marki w social media.

→ Zobaczysz efekty swojej pracy

Podczas wyzwania nauczę Cię nie tylko przygotowywać strategię komunikacji marki, ale też pokażę, jak wyznaczać jej cele i przede wszystkim - jak ją optymalizować i mierzyć jej efekty. Twoje działania będą nie tylko efektowne, ale przede wszystkim efektywne.

→ Jest prowadzone całkowicie online

Nieważne, gdzie mieszkasz i skąd zamierzasz brać udział w szkoleniu. Potrzebujesz wyłącznie komputera lub innego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.


Na wszystkich, którzy wezmą udział w wyzwaniu czeka wyjątkowy bonus - mój pierwszy ebook "Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie. Jak skutecznie uruchomić kampanię.", który premierę będzie miał we wrześniu! 🔥


Lekcja 1 - Facebook & Instagram (5 września - poniedziałek, godz. 19:00)

  • czy to już koniec Facebooka?
  • fakty i mity
  • jak wycisnąć maksimum z ruchu organicznego
  • możliwości reklamowe
  • algorytm Instagrama - jak mu dogodzić
  • audyt konta
  • jak pozyskiwać nowych obserwujących
  • dobre i złe praktyki w komunikacji 

Lekcja 2 - LinkedIn & TikTok (12 września - poniedziałek, godz. 19:00)
  • Mocne podstawy LinkedIna
  • Jak tworzyć angażujące treści na LI?
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Kampanie płatne na LI
  • Kto jest na TikToku?
  • Najpopularniejsze formy wideo
  • Polska scena TikTokowych influencerów
  • Jak działać jako firma na TikToku?
  • Lista przydatnych narzędzi


Lekcja 3 - Strategia social media (19 września - poniedziałek, godz. 19:00)

  • Jak stworzyć idealną strategię w SoMe?
  • Jak wyznaczyć mierzalne cele?
  • Jaka jest grupa docelowa Twojej marki?
  • Formułowanie przekazu, który działa
  • Przygotowanie harmonogramu i budżetu kampanii
  • Raportowanie działań


Lekcja 4 - Content marketing (26 września - poniedziałek, godz. 19:00)

  • Czy content marketing to tylko artykuły i wywiady?
  • Jak zbudować strategię content marketingową?
  • Ścieżka zakupowa Twojego klienta
  • Jak uniknąć najczęstszych błędów?
  • Jaki content działa na Facebooku, Instagramie, Twitterze, a jaki na TikToku?
  • Content is king, czyli 3 lekcje od Netflixa


Lekcja 5 - Design w social media (3 października - poniedziałek, godz. 19:00)

  • Jakie cechy powinna mieć reklama w social media?
  • Czy produkt na pewno jest najważniejszy?
  • Jak wykorzystać słowo w designie?
  • Analiza dobrych praktyk znanych brandów


Lekcja 6 - Influencer marketing (10 października - środa, godz. 19:00)

  • Jak przygotować kampanię z influencerami?
  • Jak znaleźć wiarygodnych twórców?
  • Jak skonstruować jasną umowę współpracy?
  • Mierzenie efektów kampanii


Dodatkowo otrzymasz:

  • certyfikat uczestnictwa
  • dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której w każdą środę odbędzie się Q&A live
  • nagrania spotkań (przez 3 miesiące od startu wyzwania)

Potrzebujesz dofinansowania od pracodawcy, ale natłok pracy sprawia, że nie masz czasu na pisanie dodatkowych maili? Nie martw się, zadbałam też i o to. Kliknij poniżej i pobierz gotowy list, który wystarczy wypełnić danymi: POBIERZ LIST


Zapisz się na wyzwanie Zrozumieć social media w 6 tygodni i zacznij tworzyć komunikację w social media, która sprzedaje. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 40 osób! 

Opinie na temat moich zajęć i kursów:

"Świetny kurs! Byłem kompletnie "zielony" przed podejściem do niego. Mogę powiedzieć, że wiedziałem tylko, że coś takiego istnieje. Kurs był na tyle przystępny, że łatwo mogłem przyswoić wiedzę i chce ją zgłębiać :) Polecam każdemu!" 

"Świetny kurs, dał mi motywację do działania. Wszystko uporządkowane i podane w sprawny sposób."

"Myślę, że szkolenie jest świetnie dostosowane do tych zupełnie zaczynających jak i dla tych, którzy już mają pojedyncze doświadczenia." 

"Dobra komunikacja motywująca do aktywności, logistyka i organizacja na bardzo dobrym poziomie, zrównoważenie teorii i praktyki, super, że prezentacje były tak przejrzyste i dostępne. Ogólnie świetna robota :)"

"Było miło, jedne z cenniejszych zajęć jakie miałam w ciągu pięciu semestrów spędzonych na WNPiD <3"

"Bardzo chciałabym podkreślić, że nie mieliśmy jeszcze tak zaangażowanego prowadzącego/ącej. Nie tylko wymagała Pani od nas, ale również od siebie. Wszystkie wyszukiwane najnowsze przykłady (i to nie jakieś śmieszne RTM sprzed 5 lat), współpracę z innymi praktykami, którzy tłumaczyli nam zasady działań w SM, do tego to jak Pani mówiła (z energią i pasją w głosie). Wszystko to motywowało również nas i czuliśmy, że szanuje Pani również nas."

"Nie lubię studiować i w sumie jestem trochę na tych studiach z przypadku, ale Pani zajęcia były czystą przyjemnością i być może nawet umiałabym odnaleźć się w tej branży. Dlatego bardzo Pani dziękuję :)"


Joanka Stefaniak

Jestem ekspertką w obszarze mobile marketing, performance i social media. Zrealizowałam ponad 300 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorski program w obszarze Facebook Ads oraz współpracując od blisko 3 lat m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu oraz Akademią Finansów i Biznesu Vistula. Moje zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę. Współpracowałam m.in. z:  Bee Talents, Qpony, Blix, Vicher, Lampomat.pl, Jubiler Schubert, Platinium Cast PR.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  bilet I pula
już niedostępne 490,00 zł -
  Bilet II pula
już niedostępne 689,99 zł -