Wyzwanie: Zrozumieć social media w 6 tygodni
Jeśli…
- chcesz poznać tajniki mediów społecznościowych.
- nie wiesz, jak efektywnie pokierować swoją marką w social media.
- chcesz tworzyć angażujące treści na każdej platformie.
- chciał_abyś umieć zaplanować skuteczną strategię, która sprzedaje.
- nie masz czasu ani funduszy na półroczne kursy.
Czy co najmniej jedno z powyższych zdań wywołało w Tobie reakcję TO O MNIE? Cóż, to oznacza tylko jedno… mamy perfect match! ❤️
Dlaczego warto wziąć udział w wyzwaniu?
→ Jest uniwersalne
Nieważne, czy rozwijasz własny, niewielki brand, jesteś freelancerem, marketerem, czy pracujesz w dużej korporacji - nauczę Cię działać w social media. Pokażę Ci, jaki drzemie w nich potencjał i jak możesz pozyskiwać tam swoich nowych klientów. Dzięki wyzwaniu poznasz też przydatne narzędzia oraz ustrzeżesz się przed najpopularniejszymi błędami, które popełniają nawet specjaliści.
→ Realnie motywuje do pracy
Boisz się o swoją systematyczność podczas szkolenia? Przygotowałam dla Ciebie zadania domowe i pakiety dodatkowych materiałów po wybranych lekcjach. Dzięki temu powtórzysz wszystkie informacje zdobyte w danym module.
→ To skondensowana dawka wiedzy
Nie musisz zapisywać się na wielomiesięczne kursy, po których zostaniesz z masą teoretycznych zagadnień. Ze mną w 6 tygodni dowiesz się, jak zbudować świadomość marki, nauczysz się tworzyć angażujące treści i odmienisz wizerunek Twojej marki w social media.
→ Zobaczysz efekty swojej pracy
Podczas wyzwania nauczę Cię nie tylko przygotowywać strategię komunikacji marki, ale też pokażę, jak wyznaczać jej cele i przede wszystkim - jak ją optymalizować i mierzyć jej efekty. Twoje działania będą nie tylko efektowne, ale przede wszystkim efektywne.
→ Jest prowadzone całkowicie online
Nieważne, gdzie mieszkasz i skąd zamierzasz brać udział w szkoleniu. Potrzebujesz wyłącznie komputera lub innego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.
Na wszystkich, którzy wezmą udział w wyzwaniu czeka wyjątkowy bonus - mój pierwszy ebook "Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie. Jak skutecznie uruchomić kampanię.", który premierę będzie miał we wrześniu! 🔥
Lekcja 1 - Facebook & Instagram (5 września - poniedziałek, godz. 19:00)
- czy to już koniec Facebooka?
- fakty i mity
- jak wycisnąć maksimum z ruchu organicznego
- możliwości reklamowe
- algorytm Instagrama - jak mu dogodzić
- audyt konta
- jak pozyskiwać nowych obserwujących
- dobre i złe praktyki w komunikacji
- Mocne podstawy LinkedIna
- Jak tworzyć angażujące treści na LI?
- Najczęściej popełniane błędy
- Kampanie płatne na LI
- Kto jest na TikToku?
- Najpopularniejsze formy wideo
- Polska scena TikTokowych influencerów
- Jak działać jako firma na TikToku?
- Lista przydatnych narzędzi
Lekcja 3 - Strategia social media (19 września - poniedziałek, godz. 19:00)
- Jak stworzyć idealną strategię w SoMe?
- Jak wyznaczyć mierzalne cele?
- Jaka jest grupa docelowa Twojej marki?
- Formułowanie przekazu, który działa
- Przygotowanie harmonogramu i budżetu kampanii
- Raportowanie działań
Lekcja 4 - Content marketing (26 września - poniedziałek, godz. 19:00)
- Czy content marketing to tylko artykuły i wywiady?
- Jak zbudować strategię content marketingową?
- Ścieżka zakupowa Twojego klienta
- Jak uniknąć najczęstszych błędów?
- Jaki content działa na Facebooku, Instagramie, Twitterze, a jaki na TikToku?
- Content is king, czyli 3 lekcje od Netflixa
Lekcja 5 - Design w social media (3 października - poniedziałek, godz. 19:00)
- Jakie cechy powinna mieć reklama w social media?
- Czy produkt na pewno jest najważniejszy?
- Jak wykorzystać słowo w designie?
- Analiza dobrych praktyk znanych brandów
Lekcja 6 - Influencer marketing (10 października - środa, godz. 19:00)
- Jak przygotować kampanię z influencerami?
- Jak znaleźć wiarygodnych twórców?
- Jak skonstruować jasną umowę współpracy?
- Mierzenie efektów kampanii
Dodatkowo otrzymasz:
- certyfikat uczestnictwa
- dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, w której w każdą środę odbędzie się Q&A live
- nagrania spotkań (przez 3 miesiące od startu wyzwania)
Potrzebujesz dofinansowania od pracodawcy, ale natłok pracy sprawia, że nie masz czasu na pisanie dodatkowych maili? Nie martw się, zadbałam też i o to. Kliknij poniżej i pobierz gotowy list, który wystarczy wypełnić danymi: POBIERZ LIST
Opinie na temat moich zajęć i kursów:
"Świetny kurs! Byłem kompletnie "zielony" przed podejściem do niego. Mogę powiedzieć, że wiedziałem tylko, że coś takiego istnieje. Kurs był na tyle przystępny, że łatwo mogłem przyswoić wiedzę i chce ją zgłębiać :) Polecam każdemu!"
"Świetny kurs, dał mi motywację do działania. Wszystko uporządkowane i podane w sprawny sposób."
"Myślę, że szkolenie jest świetnie dostosowane do tych zupełnie zaczynających jak i dla tych, którzy już mają pojedyncze doświadczenia."
"Dobra komunikacja motywująca do aktywności, logistyka i organizacja na bardzo dobrym poziomie, zrównoważenie teorii i praktyki, super, że prezentacje były tak przejrzyste i dostępne. Ogólnie świetna robota :)"
"Było miło, jedne z cenniejszych zajęć jakie miałam w ciągu pięciu semestrów spędzonych na WNPiD <3"
"Bardzo chciałabym podkreślić, że nie mieliśmy jeszcze tak zaangażowanego prowadzącego/ącej. Nie tylko wymagała Pani od nas, ale również od siebie. Wszystkie wyszukiwane najnowsze przykłady (i to nie jakieś śmieszne RTM sprzed 5 lat), współpracę z innymi praktykami, którzy tłumaczyli nam zasady działań w SM, do tego to jak Pani mówiła (z energią i pasją w głosie). Wszystko to motywowało również nas i czuliśmy, że szanuje Pani również nas."
"Nie lubię studiować i w sumie jestem trochę na tych studiach z przypadku, ale Pani zajęcia były czystą przyjemnością i być może nawet umiałabym odnaleźć się w tej branży. Dlatego bardzo Pani dziękuję :)"
Joanka Stefaniak
Jestem ekspertką w obszarze mobile marketing, performance i social media. Zrealizowałam ponad 300 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorski program w obszarze Facebook Ads oraz współpracując od blisko 3 lat m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu oraz Akademią Finansów i Biznesu Vistula. Moje zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę. Współpracowałam m.in. z: Bee Talents, Qpony, Blix, Vicher, Lampomat.pl, Jubiler Schubert, Platinium Cast PR.