Sprzedaż Zarządzanie Rozwój osobisty

Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec

location icon
Wrocławski Kompleks Szkoleniowy ul. Racławicka 15-19 lok. 105, Wrocław
calendar icon
Od 19 maj 9:00 do 19 maj 16:00

Łatwy, szybki i przyjemny sposób, aby dowiedzieć się jak w nowoczesny i skuteczny sposób pozyskiwać Klientów. Sprzedajemy od dziecka, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i zarobić na tym większe pieniądze. Psychologia Klienta pozwoli Tobie na poznanie przyczyn, dla których Klient mówi "NIE". Wystarczy tylko jeden dzień, by zacząć słyszeć "TAK".

Jeśli jesteś świadomy, iż rozwój w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, pomoże Tobie osiągnąć sukces i zwiększyć zysk, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Dla kogo ten warsztat? Uczestnicy tom.in.: Przedstawiciele Handlowi, sprzedawcy, ubezpieczyciele, właściciele sklepów i przedsiębiorstw, specjaliści ds. sprzedaży, doradcy finansowi i inwestycyjni, agenci i pośrednicy handlowi. 


KORZYŚCI

  • Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży i wykorzystasz je od razu po szkoleniu w praktyce
  • Dowiesz się co myśli Twój Klient i zaczniesz na nim zarabiać prawdziwe pieniądze
  • Otrzymasz wiedzę, której nie posiadają inni - tak niewiele dzieli Cię od wyprzedzenia konkurencji


PROGRAM SZKOLENIA

1. Współczesny Klient

  • Kim jest Klient XXI wieku?
  • Jak Klient chce kupować? - oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
  • Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne

2. Etapy rozmowy handlowej

  • Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia

- Przygotuj się do rozmowy i określ swój CEL

- Docieranie do osób decyzyjnych - dowiedz się jak ominąć "bariery"

- Przykuj uwagę rozmówcy - zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach

- Graj w to co Klient - otwórz rozmowę handlową z sukcesem!

  • Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania

- Psychologia relacji - mechanizmy kontaktu z Klientem

- Dopasuj się do Klienta - słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY

- Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta

  • Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści

- Najbardziej efektywny model prezentacji produktów i usług

- Pozwól Klientowi kupić Twoje historie

- Pokaż co masz - Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał

  • Finalizacja próbna

- Zakontraktuj Klienta!

  • Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji

- Cena, cena i jeszcze raz cena - a Ty pokaż Klientowi w prosty sposób, dlaczego właśnie tyle jest warty Twój produkt/usługa

- Psychologia ceny

- "Mam swojego dostawcę", "Niczego nie potrzebuję", "Proszę przesłać e-mail", "Jak co to oddzwonimy" - praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami

  • Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży

- Poznaj techniki i zacznij zamykać więcej transakcji

- Pokaż na co Cię stać - zyskaj więcej i długofalowo

3. Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.

4. Podsumowanie i zakończenie szkolenia


Max wielkość grupy:
12 uczestników

Czas trwania: 8 godzin (9-16)


WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:

Aneta - 534 510 550 - aneta.wojciechowska@circinus.pl

Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem.


Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu:
Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej
Skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych
Psychologia zarządzanie zespołem - pokolenia BB, X, Y
Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji

www.circinus.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu dla 1 osoby
już niedostępne 984,00 zł -