Sprzedaż

Witalni.pl - Telefoniczna Obsługa Klienta, czyli jak obsługiwać klientów w sposób asertywny i z poczuciem troski?

location icon
Sala szkoleniowa WITALNI ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 lok. 165, Wrocław
calendar icon
Od 26 mar 9:00 do 26 mar 17:00
ticket icon
Od 971,70 zł
Szkolenie z obsługi klienta - Telefoniczna Obsługa Klienta - Witalni.pl

Telefoniczna Obsługa Klienta,
czyli jak obsługiwać klientów w sposób asertywny i z poczuciem troski?


Witalni.pl - szkolenia, doradztwo, usługi biznesowe.
Kto skorzysta ze szkolenia?

PRACOWNICY DZIAŁÓW BOK
PRACOWNICY SEKRETARIATÓW, BACK OFFICE, DZIAŁÓW SERWISOWYCH
KAŻDA OSOBA MAJĄCA KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM


PRZEJDŹ DO STRONY Z PEŁNYM PROGRAMEM SZKOLENIA


Witalni.pl - Praktyczne szkolenia biznesowe w całej Polsce.
Tematy szkolenia
Uprzejme i profesjonalne przyjmowanie rozmów przychodzących.
Jak być odbieranym przez rozmówcę jako osobę uprzejmą i zaangażowaną w rozmowę? Na początku szkolenia zastanowimy się czym jest uprzejmość oraz jak wypracować takie nawyki, które zmienią sposób w jaki rozmawiamy i szczególnie będą wspierały nas w przychodzących rozmowach telefonicznych. Przykładowo, rozpoczynanie rozmowy pytaniem "W czym mogę pomóc?", nie zawsze będzie dobrym pomysłem, chyba że liczymy się z tym, że ktoś może odpowiedzieć "to niech mi Pan/Pani spłaci kredyt"… Pamiętaj! Kreatywność Klientów nie zna granic, a my nie wiem z jaką intencją dzwoni osoba, której telefon odbieramy! W tym module omówimy umiejętności prezentacji głosu, a także ogólną rolę komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta. Bez zbędnej teorii, ale z konkretnymi przykładami!

Podstawy pracy z telefonem i odbieraniem połączeń przychodzących.
W module omówimy najważniejsze podstawy pracy z telefonem, począwszy od właściwiej identyfikacji siebie i firmy; po przez aktywne słuchanie; zadawanie pytań które zachęcają do szerszej wypowiedzi ze strony klienta; używania odpowiedniego tonu głosu; prowadzenia notatek z rozmowy; prowadzenia rozmowy z "uśmiechem"; właściwiej pozycji przy biurku. Podczas szkolenia, poruszymy także techniki związane z odpowiednim przekazaniem rozmowy z klientem innej osobie oraz odpowiednim "zawieszeniu" rozmowy.

Etykieta przez telefon, czyli dobre praktyki w telefonicznej obsłudze klienta.
Prosta etykieta w rozmowach telefonicznych, w postaci wewnętrznego zbioru zasad dla pracowników, może szczególnie wpłynąć na pozytywne doświadczenia klienta z przeprowadzonej rozmowy. W trakcie tego modułu szkolenia, wypracujemy własną listę, dzięki której już na samym początku wyeliminujemy znaczną cześć negatywnych sytuacji, które możemy nieświadomie sami generować.

POZNAJ POZOSTAŁE MODUŁY - PRZEJDŹ DO STRONY WITALNI.PL


Witalni.pl - Szkolenia biznesowe, warsztaty rozwojowe, kursy zawodowe.
Poznaj trenera prowadzącego


Witalni.pl - Szkolenia biznesowe, warsztaty rozwojowe, kursy zawodowe.
Wartość inwestycji rozwojowej


Witalni szkolenia, rekrutacje, mentoring, coaching, badania kompetencji.

© Witalni 2019
Szkolenia otwarte w całej Polsce
ul. Aleksandra Ostrowskiego 7 lok. 164, 53-238 Wrocław, tel. 71 757 52 19,
fax. 71 757 52 90, biuro@witalni.pl, Witalni.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
Możesz zapisać się również na naszej stronie internetowej: https://witalni.pl/formularz-zapisu/

W razie wątpliwości lub pojawienia się pytań dot. organizacji szkolenia, skontaktuj się z nami - zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji! Dane kontaktowe znajdziesz w stopce opisu wydarzenia.
Zapisz się na szkolenie Telefoniczna Obsługa Klienta

Możesz zapisać się również na naszej stronie internetowej: https://witalni.pl/formularz-zapisu/

W razie wątpliwości lub pojawienia się pytań dot. organizacji szkolenia, skontaktuj się z nami - zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji! Dane kontaktowe znajdziesz w stopce opisu wydarzenia.

dostępnych: 10

już niedostępne 971,70 zł -