Marketing Zarządzanie Przemysł Rozwój osobisty Muzyka i Taniec Koncerty, Festiwale, Rozrywka Wydarzenia okolicznościowe Sport

Warsztaty Event Management, temat: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?

location icon
Cafe Szafe ul. Felicjanek 10, Kraków
calendar icon
Od 4 lip 13:00 do 4 lip 15:30

Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
ORGANIZATOR: Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business - centrum innowacyjnej edukacji muzycznej Studia Muzyczne

Warsztaty Menedżerskie

Podczas warsztatów poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
📣 Grasz w świetnym, ale jednak zupełnie nieznanym zespole. Jak sprawić, aby wasza piosenka hulała w radiu?
📣 Czy warto współpracować z agencją PR-ową przy promocji płyty i singla czy to kasa wyrzucona w błoto?
📣 Gdzie wysłać swój klip, aby dotarł do jak największej ilości widzów?
📣 Jak wywalczyć dużą ilość recenzji waszej płyty i jak te recenzje przekładają się na przychody z koncertów?
📣 Czy warto wysyłać płyty do autorów małych blogów czy to strata czasu i pieniędzy?
📣 W jaki sposób dotrzeć do dużych pism prasowych i czy to w ogóle możliwe?
📣 Czy to możliwe, że o albumie nieznanej kapeli napisze duża, ogólnopolska gazeta?
📣 W jaki sposób udzielać wywiadów i czy warto je autoryzować?
📣 Czy warto nagrywać teledysk czy dla początkującej grupy to jednak źle zainwestowana kasa?
📣 Co dokładnie daje fakt, że Twoją muzykę gra wiele stacji radiowych?
📣 Czy zgłaszać Wasz singiel do Zaiksu czy lepiej sobie odpuścić?
📣 Jak przygotować materiał prasowy dla dziennikarzy?
📣 Jak zwrócić na siebie uwagę mediów - lokalnych i ogólnopolskich?

To tylko kilka kwestii, które poruszymy!

DLA KOGO?
• Dla muzyków.
• Pracownikom agencji koncertowych.
• Aspirującym Event Managerom oraz Tour Managerom.
• Każdemu, kto planuje pracować w branży muzycznej i chce zdobyć cenną wiedzę z zakresu Event Managementu i Music Business.
➡ Wykorzystujemy sieć naszych znajomości, by uatrakcyjnić listę muzyków, kompozytorów, menedżerów i agentów mogących podzielić się swoją wiedzą na cotygodniowych kursach mistrzowskich ⬅
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a'la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię. On lubi małe, bo małe jest piękne. Dlatego nie dość, że robi małe koncerty, to robi je też w małych miejscowościach - ba! Nawet wioskach! Koncerty w nietypowych miejscach: mieszkaniach (tych przygotował ponad 200!), więzieniach, szpitalach czy na dachach budynków to jego domena. Borówka Music to agencja koncertowa z duszą. Z duszą będzie też to spotkanie.

CO? Warsztaty: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?

DATA WYDARZENIA.

⏳ KIEDY? → 4.07.2020 r. (sobota) w godz. 13:00-15.30

13:00 - 15:00 - szkolenie
15:00 - 15:30 - Q&A z prowadzącym

📌 GDZIE? → Cafe Szafe, ul. Felicjanek 10, 31-104 Kraków

💰 KOSZT UDZIAŁU:

I pula - przedsprzedaż do 25.06.2020 - 60,00 zł
II pula - przedsprzedaż do 30.06.2020 - 70,00 zł
III pula - 80,00 zł
W dniu wydarzenia - 100 zł
→ Dla słuchaczy Academy of Music Business oraz uczestników, którzy brali już wcześniej udział w naszych szkoleniach przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową - 50 zł (pula 6 biletów).
→ Bilety w cenie promocyjnej nie podlegają zwrotowi ale można je wymienić na bilet pozwalający na udział w innych naszych szkoleniach.

→ Udział w warsztatach zobowiązuje uczestnika do wcześniejszej rezerwacji miejsca, aby mieć pewność, zalecamy wcześniejsze wykupienie biletu
→ Na życzenie wystawiamy fakturę.

BILETY można nabyć u Organizatora na trzy sposoby:
- po przedpłacie dokonanej na rachunek bankowy fundacji:  ........................ Kraków. Tytułem: Warsztaty menedżerskie w Krakowie 4.07.2020 r.
(Potwierdzenie przelewu prosimy przesłać na adres e-mail:info@studiamuzyczne.pl, prześlemy Państwu bilet w formie elektronicznej)
- on-line za pośrednictwem portalu sprzedaży biletów:
- w dniu wydarzenia.

Każdy uczestnik dostaję certyfikat szkoleń menedżerskich.
Kontakt z Organizatorem:
Biuro: tel. +48 576 008 818
Koordynator: tel.+48 882 486 848
Regulamin wydarzeń w Academy of Music Business jest na stronie - https://www.facebook.com/pg/studiamuzycznepl/notes/?ref=page_internal

Przypomnienie:
Skopiuj link tego wydarzenia i dodaj do swojego profilu na Facebooku lub do kalendarza.
Zaproś znajomych. Pomóż fanom widzieć, że bierzesz udział w szkoleniach online w Academy of Music Business.
Do miłego zobaczenia!
_____________________________________________________
Hasztagi wydarzenia (#):
#marketingmuzyczny #kontaktzmediami #musicbusiness
#academyofmusicbusines #szkoleniadlamuzykow #branding #menedżerzespołu #promocjamuzyki #biznesmuzyczny #muzycy #branżaeventowa #warsztaty

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii.
Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię.
Bilet w cenie promocyjnej

Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii.
Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię.

już niedostępne 60,00 zł -
Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
ORGANIZATOR: Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business - centrum innowacyjnej edukacji muzycznej Studia Muzyczne
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię
Bilet w cenie promocyjnej

Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
ORGANIZATOR: Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business - centrum innowacyjnej edukacji muzycznej Studia Muzyczne
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię

już niedostępne 70,00 zł -
Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
ORGANIZATOR: Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business - centrum innowacyjnej edukacji muzycznej Studia Muzyczne
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię.
Bilet w cenie normalnej

Certyfikowane Warsztaty Event Management.
▪ TEMAT: Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?
ORGANIZATOR: Fundacja The Polish Modern Music Institute, Academy of Music Business - centrum innowacyjnej edukacji muzycznej Studia Muzyczne
Warsztaty poprowadzi:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a’la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię.

już niedostępne 80,00 zł -