Telefoniczna obsługa Klienta
Rozmowa telefoniczna to najczęściej pierwszy rodzaj kontaktu z nowym klientem, przynajmniej tym potencjalnym. Jak prowadzić rozmowy telefoniczne, aby klient potencjalny stał się klientem realnym? Telefoniczna obsługa klienta, bardzo często pomijana przez przedsiębiorców, daje ogromne możliwości w zakresie pozyskiwania nowych klientów, do sprzedaży oraz rozwiązywania problemów. Aby wykonywać ją dobrze, należy się jej nauczyć z pomocą szkolenia z telefonicznej obsługi klienta.
Program szkolenia: I. Budowanie filarów relacji 1. Matryca relacji - ukazywanie zależności między serdecznością, a wiedzą fachową. Zachowania, które doceniają rozmówcy; 2. Zrozumienie potrzeb rozmówcy: 3. Sprawianie na odbiorcy wrażenia doradcy, który: sprzyja mu, jest kompetentny, podobny i sympatyczny; 4. Budowanie postawy empatycznej; 5. Fakty i mity procesu rozmowy - jak sprawić, aby proces był praktyczny i naturalny zarówno dla rozmówcy jak i doradcy.
II. Profesjonalna obsługa klienta 1. Trójkąt profesjonalizmu - co powinienem wiedzieć, potrafić, jakie mieć nastawienie; jakie są moje atuty; 2. Trójkąt profesjonalizmu z perspektywy klienta: 3. Potrzeby proceduralne, 4. Potrzeby psychologiczne, 5. Potrzeby merytoryczne; 6. Kluczowe wymiary jakości obsługi: warunki rozmowy, komunikatywność, profesjonalizm i rzetelność oraz kultura osobista; 7. Co o obsłudze klienta podpowiadają nam Kuchenne Rewolucje? 8. Gra "OBSŁUGA" - gra, która pokazuje, jak ważna jest gra "do jednej bramki" i komunikacja z nastawieniem na znalezienie rozwiązania, wzajemne zaufanie i świadomość wspólnych celów.
III. Komunikacyjne aspekty obsługi klienta 1. Reguły dobrej komunikacji z klientem: • Reguła prawdziwości; • Reguła informacyjności; • Reguła rzeczowości; • Reguła organizacji. 2. Blokery komunikacji: zwroty parzące, bariery komunikacyjne, założenia utrudniające komunikacje; 3. Narzędzia słuchania: • Pytania, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie. 4. Powściągliwość jako element słuchania w obsłudze 5. Autodiagnoza - jakim słuchaczem jesteś?
IV. Asertywność w komunikacji 1. Czy jest, a czym nie jest asertywność w polskiej rzeczywistości - dopasowanie do codziennych realiów zawodowych; 2. Rodzaje zachowań: uległe, asertywne i agresywne; 3. Moje prawa: gdzie sięgają własne granice, a gdzie zaczynają się granice innych 4. Narzędzia asertywności: • Asertywna odmowa w 3 krokach - sposób działania pozwalający zachować dobre relacje • Model pełnej ekspresji z komunikatem "JA" • Zamiana oceny na opinię
V. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zachowaniach 1. Rozmowa o trudnych sytuacjach: określenie problemu, rozwiązania i korzyści 2. Metoda częściowej zgody 3. Sondowanie 4. Finalizowanie trudnych rozmów - jak zakończyć trudne rozmowy?
VI. Zachowania Klienta 1. Klasyfikacja zachowań klienta. 2. Dopasowanie do zachowań: struktura DOK - dostrojenie, optymizm, klarowność. 3. Stres i emocja - jak wpływają na działanie doradcy i klienta: • Zarządzanie emocjami • Budowanie bariery emocjonalnej
|
Telefoniczna obsługa Klienta- szkolenie online
Telefoniczna obsługa Klienta
Rozmowa telefoniczna to najczęściej pierwszy rodzaj kontaktu z nowym klientem, przynajmniej tym potencjalnym. Jak prowadzić rozmowy telefoniczne, aby klient potencjalny stał się klientem realnym? Telefoniczna obsługa klienta, bardzo często pomijana przez przedsiębiorców, daje ogromne możliwości w zakresie pozyskiwania nowych klientów, do sprzedaży oraz rozwiązywania problemów. Aby wykonywać ją dobrze, należy się jej nauczyć z pomocą szkolenia z telefonicznej obsługi klienta.
Program szkolenia: I. Budowanie filarów relacji 1. Matryca relacji - ukazywanie zależności między serdecznością, a wiedzą fachową. Zachowania, które doceniają rozmówcy; 2. Zrozumienie potrzeb rozmówcy: 3. Sprawianie na odbiorcy wrażenia doradcy, który: sprzyja mu, jest kompetentny, podobny i sympatyczny; 4. Budowanie postawy empatycznej; 5. Fakty i mity procesu rozmowy - jak sprawić, aby proces był praktyczny i naturalny zarówno dla rozmówcy jak i doradcy.
II. Profesjonalna obsługa klienta 1. Trójkąt profesjonalizmu - co powinienem wiedzieć, potrafić, jakie mieć nastawienie; jakie są moje atuty; 2. Trójkąt profesjonalizmu z perspektywy klienta: 3. Potrzeby proceduralne, 4. Potrzeby psychologiczne, 5. Potrzeby merytoryczne; 6. Kluczowe wymiary jakości obsługi: warunki rozmowy, komunikatywność, profesjonalizm i rzetelność oraz kultura osobista; 7. Co o obsłudze klienta podpowiadają nam Kuchenne Rewolucje? 8. Gra "OBSŁUGA" - gra, która pokazuje, jak ważna jest gra "do jednej bramki" i komunikacja z nastawieniem na znalezienie rozwiązania, wzajemne zaufanie i świadomość wspólnych celów.
III. Komunikacyjne aspekty obsługi klienta 1. Reguły dobrej komunikacji z klientem: • Reguła prawdziwości; • Reguła informacyjności; • Reguła rzeczowości; • Reguła organizacji. 2. Blokery komunikacji: zwroty parzące, bariery komunikacyjne, założenia utrudniające komunikacje; 3. Narzędzia słuchania: • Pytania, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie. 4. Powściągliwość jako element słuchania w obsłudze 5. Autodiagnoza - jakim słuchaczem jesteś?
IV. Asertywność w komunikacji 1. Czy jest, a czym nie jest asertywność w polskiej rzeczywistości - dopasowanie do codziennych realiów zawodowych; 2. Rodzaje zachowań: uległe, asertywne i agresywne; 3. Moje prawa: gdzie sięgają własne granice, a gdzie zaczynają się granice innych 4. Narzędzia asertywności: • Asertywna odmowa w 3 krokach - sposób działania pozwalający zachować dobre relacje • Model pełnej ekspresji z komunikatem "JA" • Zamiana oceny na opinię
V. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zachowaniach 1. Rozmowa o trudnych sytuacjach: określenie problemu, rozwiązania i korzyści 2. Metoda częściowej zgody 3. Sondowanie 4. Finalizowanie trudnych rozmów - jak zakończyć trudne rozmowy?
VI. Zachowania Klienta 1. Klasyfikacja zachowań klienta. 2. Dopasowanie do zachowań: struktura DOK - dostrojenie, optymizm, klarowność. 3. Stres i emocja - jak wpływają na działanie doradcy i klienta: • Zarządzanie emocjami • Budowanie bariery emocjonalnej
|
już niedostępne
|
1 100,00 zł |
23% |
1 353,00 zł
|
-
|