Sprzedaż

Telefoniczne umawianie spotkań

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 2 kwi 9:00 do 2 kwi 17:00
ticket icon
Od 590,00 zł

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING


Przekazanie narzędzi pozwalających:


  • Skutecznie umawiać spotkania z Klientem
  • Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,
  • Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,
  • Budować profesjonalny wizerunek firmy,
  • Rozwinąć umiejętności interpersonalne,
  • Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach
  • Poradzić sobie z "bramkarzem"
  • Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.


Czas trwania:
1 dzień - 8 h



Metodologia prowadzenia szkoleń
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.



Szukasz szkolenia firmowego?



Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl, zadzwoń (33) 300 31 45- z przyjemnością przygotujemy ofertę indywidualną dla Twojej firmy

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia




PROGRAM:



KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

  • Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta
  • Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.


KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Organizacja pracy
  • Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową
  • Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?
  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy
  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?
  • Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.
  • Najczęstsze błędy
  • Kultura rozmowy telefonicznej.
  • Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania
  • Właściwa argumentacja
  • Dopasowanie się do typu rozmówcy
  • Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?


Jak rozmawiać z "bramkarzem"?

  • Jak widzą Cię "bramkarze"? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?
  • Dlaczego "bramkarze" zbywają handlowców?
  • Metody "bramkarzy" na pozbycie się dzwoniących interesantów
  • Jak przekonać do siebie "bramkarza" i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?


Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

  • !Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
  • ! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)



Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów:

  • "Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji"
  • "Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży"
  • "Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby"
  • "Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy".
  • "Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy"
  • "W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!"
  • "Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze"
  • "Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie."
  • "Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam."
  • "Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało"

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  ZGŁOŚ UDZIAŁ
1 kwietnia 2020, 17:00 590,00 zł