Marketing

TRADE MARKETING

location icon
Biurowiec Atrium Centrum Al. Jana Pawła II 27, Warszawa
calendar icon
Od 2 lip 10:00 do 3 lip 17:00
ticket icon
Od 2 152,50 zł

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS. Więcej informacji dostępnych tutaj.

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/trade-m...

KONTAKT:

szkolenia@szkoleniaatrium.pl
607 710 797



1. Trade marketing 2.0 - jak zmienia się praca trade marketerów w epoce dynamicznych zmian u partnerów handlowych

  • ROPO, showroom, pokolenie Zalando - zmiany w kanałach dystrybucji powodujące modyfikację strategii wobec partnerów handlowych
  • marketing handlowy - łącznik między sprzedażą a marketingiem
  • najważniejsze pojęcia trade marketingu: channel partnership, field marketing, sales marketing, category management, merchandising, sales suport
  • nowa segmentacja partnerów w kanałach dystrybucji

2. Symulacyjna gra strategiczna TRADE MARKETING

  • podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
  • planowanie celów trade marketingu
  • określanie strategii obsługi partnerów w kanałach dystrybucji
  • opracowywanie ofert współpracy i korzyści
  • rywalizacja rynkowa - zdobywanie kontraktów
  • raportowanie wyników i feedback

3. Blok dla firm B2C - category management

  • category management w handlu tradycyjnym i nowoczesnym
  • budowanie relacji z kluczowymi graczami (sieciami) - możliwości i ryzyka
  • kluczowe zasady zarządzania półką i powierzchnią sprzedaży
  • POS i narzędzia wsparcia sprzedaży partnerów handlowych
  • kluczowe wskaźniki i mierzenie efektywności w category management
  • marki własne: decyzja strategiczna firmy na rynku B2C

4. Strategie marketingowe w trade marketingu

  • opcje i kierunki działań
  • macierz produkt-rynek jako narzędzie planowania działań
  • pozycjonowanie rynkowe oferty na tle konkurencji
  • wdrażanie działań trade marketingowych w praktyce

5. Narzędzia taktyczne w pracy trade marketerów

  • promocja sprzedaży, materiały POS
  • rola zintegrowanej komunikacji marketingowej producenta
  • programy wspólne producenta i dystrybutora
  • szkolenia dla partnerów w kanałach dystrybucji
  • eventy dla dystrybutorów i klientów finalnych - techniki dotarcia

6. Efektywność trade marketingu

  • wskaźniki penetracji rynku, dystrybucji, udziału w zakupach klientów
  • wskaźniki sprzedażowe, wizerunkowe i w zakresie przyszłych zakupów
  • trade marketing w internecie - platformy zakupowe, e-commerce, trade marketing pull

7. Blok dla firm B2B - trade marketing B2B

  • specyfika trade marketingu na rynku B2B - gdzie kupującym są firmy,
  • sprzedaż przetargowa, kontraktowa i w dystrybucji rozdrobnionej
  • relacje z hurtem w sytuacji silnej pozycji kluczowych dystrybutorów na rynku
  • budowa map rynku i narzędzi wspierających sprzedaż na rynku B2B

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT Szkolenie: Trade marketing

Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT

31 grudnia 2020, 17:00 2 152,50 zł