Customer.expe - Szkolenie Customer Journey Map

location icon
Zdalnie
calendar icon
Od 20 kwi 9:00 do 20 kwi 9:00

Zesp贸艂 Thinkle zaprasza na certyfikowane szkolenie Customer Journey Map, kt贸re b臋dzie przeprowadzone w formie zdalnej (20.04.2020) 馃槉

馃寪 JAK TO B臉DZIE WYGL膭DA艁O? 馃寪
Podczas zdalnego warsztatu dowiesz si臋 poprzez praktyk臋, jak mierzy膰, analizowa膰 i ulepsza膰 do艣wiadczenia klient贸w. B臋dziesz pracowa膰 przy swoim komputerze z innymi uczestnikami w 4-osobowych grupach, korzystaj膮c z narz臋dzi online takich jak Zoom, Miro i Google Drive. Niczego nie musisz instalowa膰. Potrzebujesz natomiast dost臋pu do internetu i wygodnego siedzenia :)


馃捇 O jak膮 wiedz膮 wyjd臋 bogatszy?

鉁擟zym jest Customer Experience.

鉁擩ak budowa膰 pozytywne do艣wiadczenie klient贸w oraz przewag臋 konkurencyjn膮 dzi臋ki wykorzystaniu Customer Journey Map.

鉁擩ak samodzielnie tworzy膰 mapy podr贸偶y klienta.

鉁擩ak bada膰 potrzeby u偶ytkownik贸w oraz dlaczego badania jako艣ciowe s膮 niezb臋dne.

鉁擩akimi narz臋dziami analizowa膰 zgromadzone dane o klientach (persony, mapy empatii, Tower of Value).

鉁擩ak prowadzi膰 z zespo艂em sesje kreatywne nad danymi w formie zdalnej.

鉁擝az臋 dobrych praktyk popartych do艣wiadczeniem projektowym zespo艂u Thinkle oraz cenne inspiracje (przyk艂adowe mapy podr贸偶y klienta).








馃捇 

Thinkle jest agencj膮 doradcz膮 zajmuj膮c膮 si臋 realizowaniem projekt贸w dla 艣wiata biznesu w oparciu o potrzeby u偶ytkownik贸w. Podczas pracy Thinkle dzia艂a na podstawie do艣wiadcze艅 klient贸w oraz bada艅 rynkowych. Zesp贸艂 projektant贸w d膮偶y do kreacji us艂ug, kt贸re dzia艂aj膮 sprawniej oraz produkt贸w dopasowanych do realnych pragnie艅 grup docelowych.

馃捇 ZAPISY 鉁

Bilety:
Koszt 690 z艂 netto
Sprzeda偶 do 16.04.2020 lub do wyczerpania puli bilet贸w

馃捇 Co obejmuje cena?

鉁 Udzia艂 w 1-dniowych warsztatach online.
鉁 Materia艂y edukacyjne: toolbox z narz臋dziami wykorzystywanymi na 膰wiczeniach.
鉁 Certyfikat uko艅czenia szkolenia Customer Journey Map.
鉁 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnie艅 zwi膮zanych z Customer Journey Map do wykorzystania w ci膮gu 2 miesi臋cy od zako艅czenia warsztat贸w.
鉁 Zni偶k臋 o warto艣ci 20% na udzia艂 w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience 鈥 User Conf.


鉁 Co obejmuje cena?
鉁 Udzia艂 w 1-dniowych warsztatach.
鉁 Materia艂y edukacyjne (toolbox z narz臋dziami wykorzystywanymi na 膰wiczeniach).
鉁 Certyfikat uko艅czenia szkolenia Customer Journey Map.
鉁 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnie艅 zwi膮zanych z Customer Journey Map do wykorzystania w ci膮gu 2 miesi臋cy od zako艅czenia warsztat贸w.
鉁 Lunch i przerwy na kaw臋.
鉁 Zni偶k臋 o warto艣ci 20% na udzia艂 w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience 鈥 User Conf.




鉁 PRELEGENCI - moderatorzy Design Thinking:


馃懇 Karolina Jurewicz
CEO i Product and Service Designer w agencji doradczej Thinkle. Facylitator proces贸w i koordynator projekt贸w realizowanych metodyk膮 Design Thinking dla Hicron czy WKS 艢l膮sk Wroc艂aw. Korzystaj膮c z narz臋dzi Human-Centered Design, poszukuje mo偶liwo艣ci zwi臋kszania potencja艂u ludzkiego. Do艣wiadczona w bran偶y finansowej oraz w marketingu internetowym. Wspiera艂a dzia艂ania marketingowe zako艅czonej sukcesem akcji crowdfundingowej Doctor Brew na platformie Crowdway. Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wroc艂awskie teatry.




馃懆 Damian Fabich
Project Manager w Thinkle. Do prowadzonych projekt贸w dostosowuje zasady zar贸wno zwinnego, jak i tradycyjnego zarz膮dzania. Praktyk metodyki Design Thinking m.in. w projektach dla Bergman Engineering, WKS 艢l膮sk Wroc艂aw czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Wcze艣niej kierownik projekt贸w w Space is More 鈥 sp贸艂ce zajmuj膮cej si臋 architektur膮 kosmiczn膮. W wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek, jak Ultimate Frisbee lub dobr膮 histori臋, niezale偶nie od medium, kt贸re j膮 opowiada.

Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Cena Liczba
  Regular tickets
ju偶 niedost臋pne 848,70 z艂 -