Jak prowadzić szkolenia zdalnie? Seminarium online, 2 kwietnia

location icon
calendar icon
Od 2 kwi 19:00 do 2 kwi 21:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Szkolenie tylko dla prowadzących zajęcia i studentów kierunków: Talent Management in Tech Companies i IT Business Management na Wydziale Humanistycznym AGH.

Wbrew tradycyjnemu podejściu i obawom wielu osób, szkolenie online można prowadzić nawet cały dzień i może ono przyjąć formę interaktywnych warsztatów. Owszem, nie jest ono w stanie zastąpić w pełni bezpośredniego kontaktu, a wszystkich ćwiczeń nie da przeprowadzić w ten sam sposób co w wersji offline. Mimo to taki sposób organizacji zajęć ma też swoje mocne strony. Forma online daje dodatkowe możliwości zarówno uczestnikom, jak i nauczającemu - jeśli tylko się do niej odpowiednio przygotuje.

Zapraszam Cię na szkolenie Jak prowadzić szkolenia zdalnie, którego celem jest pomóc Ci poprowadzić kurs / zajęcia online. Dzięki niemu zminimalizujesz liczbę błędów oraz zwiększysz atrakcyjność i skuteczność swojego szkolenia.

Krok po kroku, przeprowadzę Cię przez trzy etapy szkolenia online: przed szkoleniem, w trakcie szkolenia oraz po szkoleniu. Część pierwsza jest najbardziej obszerna i zarazem najważniejsza - dobre przygotowanie znacząco zwiększa szansę na udane szkolenie. W części poświęconej samemu szkoleniu skupimy się na tym, o czym warto pamiętać w trakcie; na końcu omówimy praktyki, które warto wprowadzić w życie już po szkoleniu.

Program szkolenia*:

Część I. Co zrobić przed szkoleniem, abym móc je bezstresowo poprowadzić?

  • Jakiej platformy online użyć do zajęć?Jak zadbać m. in. o dźwięk, obraz, internet?
  • Dlaczego przygotowanie uczestników jest tak ważne i jak to zrobić?Jak przygotować samo szkolenie do formy online?
  • Jak ogólnie się przygotować?

Część II. Jak prowadzić szkolenie online?

  • Jakie są typowe problematyczne sytuacje i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak podtrzymywać uwagę i angażować uczestników?
  • Jakie dobrać dodatkowe narzędzia i jak z nich korzystać?

Część III. Co warto zrobić po szkoleniu?

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:

  1. Sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza - dzielę się tym co wiem najlepiej. Bazuję na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata.
  2. Materiał podany w przystępny i angażujący sposób - przekazuję praktyczne wskazówki, ale też staram się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne.
  3. Szkolenie dopasowuję do specyfiki uczestników - przed szkoleniem badam oczekiwania uczestników, i na ich bazie dopasowuję zakres i program kursu.
  4. W trakcie szkolenia słucham i pracuję na przypadkach uczestników - staram się odnosić do specyfiki ich działalności, celów, grupy docelowej, branży.
  5. Bezpośredni kontakt z prowadzącym - szkolę w formie konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi.
  6. Możliwość zadawania pytań po szkoleniu - może to oczywiste, ale wolę napisać.
  7. Prezentacja ze szkolenia i dodatkowa pogłębiająca poruszane zagadnienia CHECKLISTA.
  8. Dostęp do grupy na Facebooku poświęconej prowadzeniu szkoleń i zajęć online.

Czas i miejsce:

2 kwietnia, link wraz z instrukcją zostanie przesłany uczestnikom.
19.00-21.00 (w tym trzy przerwa 5 min)

Szkolenie tylko dla prowadzących zajęcia i studentów kierunków: Talent Management in Tech Companies i IT Business Management na Wydziale Humanistycznym AGH.

Liczba miejsc ograniczona jest do 30.

Masz pytania? Dzwoń lub pisz:

tel. 511 153 666
contact@adriangamon.com

O mnie:

Adrian Gamoń - adriangamon.com - jestem strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierze, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Ponad siedem temu założyłem agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. Spełniam się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunków studiów podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie - Social Media & Content Marketing.

Jestem autorem wielu publikacji marketingowych, prelegentem prestiżowych konferencji branżowych i szkoleniowcem na topowych polskich uczelniach. Zainicjowałem i współorganizuję spotkania edukacyjno-networkingowe LinkedIn Local w Krakowie. Opracowuję i wydaję comiesięczny bezpłatny raport na temat stanu LinkedIn w Polsce w 2020 roku.

Co oferuję?

Szkolenia stacjonarne/online i procesy wdrożeniowe:

  • Marketing i sprzedaż na LinkedIn
  • Strategia komunikacji marki
  • Social media marketing
  • Personal branding lidera / pracownika / eksperta 

Prace projektowe:

  • Strategia komunikacji marki 
  • Audyt komunikacji marki 
  • Mentoring strategiczny 

Nawiążmy kontakt na LinekdIn > https://www.linkedin.com/in/adriangamon

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  bilet udziału
już niedostępne -
 
już niedostępne -