Marketing Sprzedaż Zarządzanie

Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna - Jak Efektywnie Sprzedawać Zdalnie? [Szkolenie Online]

location icon
Online
calendar icon
Od 15 lip 9:00 do 15 lip 16:00


Chcesz nauczyć się telefonicznej sprzedaży, tak aby każdy telefon był przyjemnością, a ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła?
Pragniesz biegle posługiwać się telefonem i zmniejszyć ilość odmów klientów?
W takim razie to szkolenie jest dla Ciebie!


Szkolenie dedykowane jest w szczególności dla handlowców, sprzedawców telefonicznych, KAM'ów i managerów sprzedaży chcących udoskonalić swój obecny proces sprzedaży telefonicznej, aby pozyskiwać jeszcze większą ilość klientów. Każda osoba biorąca udział w szkoleniu, otrzyma konkretne wskazówki, jak pozyskiwać, utrzymywać i budować długofalowe relacje z klientami, drogą telefoniczną. W trakcie szkolenia poznamy także sposoby na utrzymanie sprzedaży w kryzysie. 


Szkolenie prowadzi trener, praktyk sprzedaży telefonicznej z 11 letnim stażem.


Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 

1. Prawidłowe przygotowanie do doradczej rozmowy telefonicznej.

- Gdzie poszukiwać informacji o kliencie?
- Jak przygotowywać propozycję, która będzie odpowiednia dla mojego klienta.
- W jaki sposób przygotowywać się mentalnie do rozmowy?
- Jak motywować się kiedy nam nie idzie?
- Z kim rozmawiać aby nie marnować czasu?
- Trójpodział w firmie, unikaj bezów.

2. Nawiązanie kontaktu - tu gdzie sprzedaż telefoniczna zaczyna się i kończy.

- Które wrażenie jest ważniejsze, pierwsze czy ostatnie
- Jak przebić się przez sekretarkę?
- Metoda 4 x 20, czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
- Technika haka na uwagę.
- Sposoby na wywołanie konfuzji.
- Elevator pitch.
- Prawidłowy schemat nawiązania kontaktu.

3. Badanie potrzeb, uśmierzanie bólu, czy budowanie wartości- co dla mojego klienta ma znaczenie?

- Czym są potrzeby?
- Rodzaje potrzeb.
- Jakie bóle mają moi klienci?
- Rodzaje pytań w sprzedaży telefonicznej.
- Zastosowanie Parafrazy w rozmowie telefonicznej.
- Metodologia SPIN w trakcie rozmowy z klientem.
- Metodologia drzewka- jak klient sam może zbudować sobie optymalne rozwiązanie?

4. Prezentacja oferty oparta o realne potrzeby klienta.

- Co jest moim USP.
- Czym jest ESP.
- Gdzie są nośniki wartości klienta i jak prezentować je w procesie sprzedaży telefonicznej.
- Jak mówić, żeby nas słuchano- komunikacja werbalna w rozmowie telefonicznej.
- Skończ z katalogami- co wysłać klientowi po rozmowie?

5. Radzenie sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy telefonicznej.

- Czym są obiekcje?
- Z jakiego powodu klienci mają obiekcje?
- Co oznaczają obiekcje klienta?
- Jak umiejętnie bronić ceny?
- Jak radzić sobie z obiekcjami?
- Technika na pieska.
- Technika niezadanych pytań.

6. Zamknięcie sprzedaży telefonicznej.

- Zamknięcie sprzedaży jako proces.
- Jak prawidłowo podsumować zakup w trakcie rozmowy telefonicznej, aby klient się nie rozmyślił?
- Rekomendacje- najlepszy klient na świecie- jak i kiedy o nie prosić.
- Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu- kiedy zamykać sprzedaż?
- 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży telefonicznej.
- Nie sprzedawaj sprzedanego!
- Prowadzenie klienta- czyli sztuka obsługi posprzedażowej.

7. Sesja QiA

Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 
Szkolenie prowadzone jest metodą: WEBINAR z prezentacją i interakcją z uczestnikami. 
Komplementarne szkolenia sprzedażowe: 
 

 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

WIEDZA:

  • Wie jak należy się przygotować do rozmowy z klientem.
  • Zna zasady doradczej sprzedaży telefonicznej.
  • Wie na czym polega proces prowadzenia klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej.
  • Wie jak bronić ceny.
  • Zna sposoby na rozmowy z sekretarkami.
  • Wie jakie działania należy podjąć w momencie kryzysu.
  • Potrafi ułożyć kilka haków na uwagę aby zaciekawić rozmówce już na początku rozmowy telefonicznej.
  • Zna metodologie badania potrzeb klientów przez telefon.
  • Wie na czym polega profesjonalna prezentacja sprzedażowa w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Zna momenty gotowości klienta do zakupu i potrafi na nie reagować.
  • Wie jakie są techniki sprzedaży.
  • Zna nowoczesne metodologie sprzedaży.
  • Potrafi stworzyć idealny proces sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej.

UMIEJĘTNOŚCI:

  • Prawidłowo przygotowuje się do rozmowy z klientem, aby nie brzmieć jak natrętny telemarketer.
  • Potrafi bronić ceny, bez konieczności rozdawania rabatów.
  • Potrafi motywować się do kolejnych telefonów, nawet kiedy idzie gorzej.
  • Umie budować doradczy wizerunek aby być dla swoich klientów partnerem w biznesie.
  • Buduje długofalowe relacje z klientami.
  • Sprawnie rozpoczyna rozmowę handlową.
  • Umie przebijać się swobodnie przez sekretarkę.
  • Umiejętnie tworzy uniwersalne haki na uwagę i wykorzystuje je, aby jak najwięcej rozmów kończyło się pozytywnie.
  • W sprawny sposób bada potrzeby klienta w trakcie rozmowy.
  • Umie rozpoznać nośniki wartości klienta.
  • Prowadzi w ciekawy sposób prezentację oferty opartą o realne korzyści dla klienta.
  • Konstruuje ciekawe maile do klientów zwiększając tym samym ilość odczytanych maili.
  • Sprawnie podsumowuje zakup.
  • Umie stosować techniki finalizacji sprzedaży.
  • Potrafi radzić sobie z obiekcjami i nie boi się ich.
  • Stwarza własny proces sprzedaży.
  • Sprawnie robi Upselling i crosselling.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE (POSTAWA):

  • Charakteryzuje się partnerską postawą względem klientów.
  • Działa w sposób etyczny, dbając o relacje z klientem.
  • Proaktywnie poszukuje nowych klientów w kryzysie.
  • Wykazuje odpowiednią postawę względem klientów.
  • Wykazuje się prawidłową postawą w nawiązaniu kontaktu z klientami.
  • W odpowiedni sposób podchodzi do potrzeb klienta, wykazując ciekawość.
  • Tworzy ciekawe prezentacje sprzedażowe.
  • Sprawinie finalizuje proces sprzedaży.
  • Nie boi się prosić o rekomendacje.
  • Kiedy tylko potrzeba zmienia proces sprzedaży.

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA 

  • Interaktywny mini wykład 
  • Ćwiczenia indywidualne 
  • Dyskusja moderowana 
  • Praktyczne przykłady 
  • Studium przypadków 
  • Pytania i odpowiedzi

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie to, może być szczególnie przydatne wszystkim osobą zajmującym się sprzedażą i aktywnie pozyskującym nowych klientów dla swojej firmy. W szczególności szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które nie chcą przeznaczać ogromnych funduszy na działania reklamowe. 
Szczególnie skorzystają na nim: 
  • Handlowców,
  • Telemarketerów 
  • Sprzedawców telefonicznych
  • KAM'ów 
  • Właścicieli Małych i średnich przedsiębiorstw 
  • Freelancerów chcących aktywnie pozyskiwać nowych klientów.
Szkolenie niestacjonarne - zdalne

Materiały dydaktyczne 

  • Prezentacja wykorzystywana podczas szkolenia w wersji online 
  • Certyfikat szkolenia w wersji online

Informacje dodatkowe 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 10 osób.
 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna - Jak Efektywnie Sprzedawać Zdalnie? [Szkolenie Online]
już niedostępne 442,80 zł -