Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość

SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty (szkolenie dla handlowców)

location icon
Sale Omega Dąbrowskiego 29, Poznań
calendar icon
Od 21 paź 9:00 do 21 paź 16:30
ticket icon
Od 1 094,70 zł


Szkolenie SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty pokazuje jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami.

Szkolenie to jest idealne dla pracowników, którzy kontaktują się i sprzedają produkty czy usługi przez telefon. Pokażemy jak szybko pozyskać uwagę rozmówcy, by chciał z Tobą rozmawiać, jak prowadzić rozmowę i uzyskać zamówienie.

  • Jeśli chcesz, by Twój dział call center lub handlowcy/ doradcy kontaktujący się telefonicznie z klientem działali skutecznie...
  • Jeśli chcesz wiedzieć jak ułożyć rozmowę handlową, aby zawsze realizować cele i mieć systematyczną sprzedaż...

… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Twój dział sprzedaży dowie się jak dobrze i efektywnie:

  • zaplanować rozmowę handlową
  • budować wartość dla klienta od samego początku
  • analizować potrzeby
  • radzić sobie z obiekcjami jak "nie dziękuje", "za drogo" czy "nie jestem zainteresowany"
  • prowadzić prezentację handlową, by klient chciał słuchać
  • pozyskać uwagę rozmówcy, by chciał z Tobą rozmawiać
  • zdobywać zamówienia - czyli zamykać sprzedaż


Daj im sprawdzone narzędzia do pracy, jeśli chcesz by, Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła.
Dzięki temu, że zastosują powyższe techniki w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.


BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW

referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.metoda szkoleniowa


W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu.

Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.


Program szkolenia:

  • Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca.
  • Jak przekazywać informacje przez telefon.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Komunikacja werbalna - jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
  • Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
  • Prezentacja oferty.
  • Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.
  • Wyjaśnianie obiekcji.
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
  • Sposoby na odmowę w telesprzedaży.
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
  • Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży.
  • Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży.
  • Błędy w rozmowach telefonicznych.
  • Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
  • Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
  • Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić? 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  normal
już niedostępne 1 094,70 zł -