Specyficzne Wymagania Klienta BMW - CSR BMW
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poznanie i zrozumienie wymagań BMW. Uczestnicy poznają procedury BMW, zasady przygotowania dokumentacji oraz obsługę platformy BMW.
PROFIL UCZESTNIKÓW
Pracownicy firm wytwarzających części i podzespoły dla BMW oraz wszystkie osoby chcące poznać CSR BMW - specyficzne wymagania BMW.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- Dowiesz się jak dokładnie rozumieć wymagania BMW Group,
- Poznasz normy i wymagania akceptowane w BMW Group,
- Poznasz zasady przygotowania dokumentacji,
- Będziesz się swobodne poruszać się po platformie BMW (np. szukanie informacji o nowych incydentach, uzupełnianie raportu 8D).
PROGRAM SZKOLENIA
1. Specyficzne wymagania klientów CSR a norma IATF 16949:2016
2. Wymagania CSR a podejście procesowe
3. QMT Requirements
4. Kluczowe normy i wymagania ( VDA )
5. Omówienie formularzy i procedur BMW
6. Labeling and packaging BMW special requirements
7. Portal BMW
8. Wyszukiwanie nowych reklamacji na portalu BMW
9. Sposób kompletowania poszczególnych punktów raportu 8D na platformie BMW
10. Podsumowanie szkolenia
CERTYFIKAT
Certyfikat LQcert potwierdzający zdobyte podczas szkolenia kwalifikacje wydawany przez LQcert.
FORMA SZKOLENIA
Szkolenie ma formę warsztatów. Jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych - 1 dzień.
KOSZT INWESTYCJI
849 zł netto/osoba
W CENĘ WLICZONO
- Udział w szkoleniu
- Profesjonalne materiały szkoleniowe
- Certyfikaty
- Obiady
- Przerwy kawowe.