Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych

location icon
Lynsky Solutions Rydlówka 5, Kraków
calendar icon
Od 12 lis 9:00 do 13 lis 16:00
ticket icon
Od 1 463,70 zł

 CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i nabycie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania reklamacjami.
Uczestnicy poznają praktyki w zarządzaniu reklamacjami, uczą się tworzenia raportu 8D a także poznają narzędzia
pomocne w poszukiwaniu przyczyn niezgodności taki jak: 5Why, 5W2H oraz diagram Ishikawy, metoda ABCD Suzuki.

PROFIL UCZESTNIKÓW

Pracownicy firm produkcyjnych różnych branż, gałęzi przemysłu oraz specjalizacji: motoryzacja, AGD, elektronika, narzędziownie, odlewnictwo, tworzywa sztuczne, rolnictwo, kosmetologia, przemysł chemiczny, przemysł przetwórstwa drzewnego, przemysł metalowy, przemysł hutniczy, przemysł ceramiczny, przemysł energetyczny, przemysł tytoniowy itp.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Idea i rozwój systemów zarządzania jakością, specyfika różnych branż produkcyjnych.
2. Kluczowe zasady: podejście procesowe, ciągłe doskonalenie i PDCA.
3. Planowanie ukierunkowane na Klienta - procesy zorientowane na Klienta (COR - Customer Orientated Processes):
4. Zalecenia normy PN-ISO 10002:2006 "Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach".
5. Aspekty reklamacji.
6. Typy reklamacji (jakość, logistyka, PPM, zatrzymanie linii, klient ostateczny - użytkownik, itp.)
7. Reakcja na reklamacje Klient
8. Reklamacja od klienta a reklamacja do dostawcy,
9. Analiza historyczna reklamacji i wyrobów niezgodnych.
10. Rola audytów w postępowaniu reklamacyjnym.

CERTYFIKAT

Certyfikat LQcert potwierdzający zdobyte podczas szkolenia kwalifikacje wydawany przez LQcert.

 FORMA SZKOLENIA

Szkolenie jest połączeniem zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych pozwalających na maksymalizację efektywności szkolenia.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

16 godzin dydaktycznych - 2 dni szkoleniowe

KOSZT INWESTYCJI

1190 zł netto/osoba

Szkolenie może zostać zoranizowane także jako szkolenie zamknięte.

W CENĘ WLICZONO

  • Udział w szkoleniu
  • Certyfikaty
  • Profesjonalne materiały szkoleniowe
  • Obiady
  • Przerwy kawowe.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń na stronie: https://www.lynskysolutions.pl/szkolenia

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Skuteczne zarządzanie reklamacjami w procesach produkcyjnych
13 Listopada 2020, 16:00 1 463,70 zł