Kolacja Biznesowa PTG Siedlce

location icon
Hotel IBIS ul. Jana Pawła II 10, Siedlce
calendar icon
Od 1 wrz 18:00 do 1 wrz 18:00
ticket icon
Od 99,00 zł

Budowanie relacji biznesowych w 2022
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym


Stań po stronie wygranych przedsiębiorców. Twórz z nami społeczność PTG



Liczba pierwszych 30 miejsc dostępna w obniżonej cenie - 99 zł.


Prelegent:

ADAM ZDANOWSKI

Współwłaściciel Zakładu Mięsnego Wierzejki. Absolwent Wydziału Nauk o Żywności oraz Wydziału Żywienia Człowieka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W ZM Wierzejki odpowiedzialny za systemy bezpieczeństwa żywności, rozwój produktów oraz eksport. Od trzech lat kierownik dwóch projektów współrealizowanych we współudziale Narodowego Centrum Badań i Rozwoju o wartości przekraczającej 120 mln zł. 37 latek z 20 letnim doświadczeniem w branży spożywczej. Tata 3 dzieci. 


ZM Wierzejki

Zakład Mięsny "Wierzejki" to firma rodzinna, założona 26.12.1991 r. przez dwóch braci Jana i Marka Zdanowskich w rodzinnej miejscowości Wierzejki. Początkowo nieduża, zatrudniająca od kilku, kilkunastu do kilkudziesięciu osób, stopniowo rozrastała się i rozbudowywała, zachowując nadal rodzinny charakter i opierając się wyłącznie na kapitale polskim. Zakład zajmował się ubojem, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, produkcją wędlin, jak również stopniowo tworzył własną sieć sklepów oraz hurtownie. Przeniesienie do nowego zakładu pozwoliło na zwiększenie produkcji, zatrudnienie dużej ilości nowych pracowników i umożliwiło szybki rozwój sieci detalicznej, która obecnie liczy ok. 200 sklepów w kraju, 2 w Londynie oraz 2 hurtownie.

"Wierzejki" zatrudniają ponad 1500 osób. Firma jest liderem w branży mięsnej w woj. lubelskim i w pierwszej piątce przedsiębiorstw przetwórstwa spożywczego, ich produkty sprzedawane są w kraju i poza granicami (na terenie państw Unii Europejskiej, do krajów Azji i Afryki). Stale poszerza się oferta wyrobów, w której oprócz tradycyjnych wyrobów mięsnych i wędlin można znaleźć produkty garmażeryjne (pierogi, krokiety, sajgonki), sałatki i wciąż pracują nad nowymi pomysłami.

Posiadają swój ubój i rozbiór mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, a w 2021r. uruchomili nowoczesny zakład rozbioru i przetwórstwa mięsa drobiowego. Zajmują się również produkcją gotowych wyrobów wędliniarskich, garmażeryjnych oraz convenience food. "Wierzejki" są przykładem przedsiębiorstwa, które skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością, doświadczenie z młodością, zachowując przy tym polski i rodzinny charakter. Zakład Mięsny "Wierzejki" jest założycielem Polskiego Klastra Mięsnego, zrzeszającego 4 duże zakłady mięsne, działającego na zasadzie wymiany i sprzedaży najlepszych produktów we wspólnych sklepach oraz wspólnych zakupów materiałów i środków do produkcji. 

źródło: https://kurierlubelski.pl/


Cele spotkania:

- spotkanie osobiste w gronie właścicieli siedleckich firm

- integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych

- wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych

- wymiana doświadczeń w gronie przedsiębiorców


Korzyści ze spotkania:

  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • zwiększenie widoczności na lokalnym rynku
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (gotowe rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania)
  • dostęp do szerokiej bazy członków PTG z całej Polski
  • większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym 
  • możliwość przedstawienia aktualnych barier branżowych i zainicjowanie zmian w tym zakresie
  • dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów przydatnych w rozwoju firmy 
  • współpraca z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości 

Wydarzenie odbędzie się w czwartek 1.09.2022 o 18.00 w Hotelu IBIS w Siedlcach.


Jeśli prowadzisz firmę w Siedlcach lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Uczestnicy spotkania w ramach bonusu będą mogli dołączyć do zamkniętej lokalnej grupy Whatsapp służącej wzajemnemu wsparciu. Dzięki niej mają ze sobą kontakt non stop przez cały tydzień. 

Miejsce:

Hotel IBIS



Program wieczoru

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata)
18.15 - Przywitanie Gości i Kolacja 
18.45 - Prezentacja Adama Zdanowskiego - Wierzejki
19.15 - Sesja pytań od uczestników spotkania
19.20 - Sesja krótkich autoprezentacji wszystkich uczestników
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking 

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 300.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 40 miliardów złotych. W naszej społeczności są również Spółki Skarbu Państwa.

Jednym z najbliższych celów PTG jest wejście do Rady Dialogu Społecznego (dawna Komisja Trójstronna ds. Społeczno-Gospodarczych). Dzięki temu będziemy mieć większy wpływ na kształtowanie się prawa w Polsce, ponieważ w tej chwili jest za mało przedstawicieli ze strony przedsiębiorców w RDS. Spełnienie tych kryteriów jednocześnie napędza rozwój naszej organizacji. Jesteśmy też na etapie tworzenia struktur, tak aby mieć po 1 przedstawicielu w każdym powiecie w Polsce oraz aby organizować regularne, comiesięczne spotkania w dużych miastach.

Członków PTG na bieżąco informujemy o Kolacjach Biznesowych, Webinarach oraz innych inicjatywach podejmowanych przez PTG.

Agenda naszych spotkań jest zawsze stała, ale za każdym razem urozmaicona. Kolacje najczęściej organizujemy o godz. 18 lub 19 w dogodnej lokalizacji. Spotkanie najczęściej przebiega wg takiego programu:

Część 1 - to czas na kuluary, a więc okazja do poznania nowych osób i porozmawiania o tematach z poprzedniego spotkania.
Część 2 - przywitanie gości i kolacja integracyjna
Część 3 - prezentacja przewodnia (zapraszamy ciekawe osoby lub organizujemy szkolenie, które odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania firm)
Część 4 - czas na autoprezentacje (tu każdy mówi o tym czym się zajmuje i czego obecnie potrzebuje, jak można mu pomóc). Na tą część należy patrzeć szerzej tzn. że każda z osób przyprowadza de facto na to spotkanie bagaż swoich kontaktów, swoich znajomości, a badania pokazują, że średnio każdy z nas posiada około 150 takich relacji. Dlatego najwięcej rekomendacji i poleceń odbywa się między firmami członkowskimi, a znajomymi innych firm członkowskich.
Część 5 - kuluary, czyli czas aby porozmawiać na tematy poruszone w części prezentacji i rekomendacji


Wszystkie potrzeby z każdego spotkania zawsze są spisywane i publikowane Członkom i na zamkniętą grupę, tak aby potrzeby danego miasta były widziane przez inne regiony, w których działamy. My widzimy ich potrzeby, a oni nasze. Na uczestnictwo w Polskim Towarzystwie Gospodarczym należy patrzeć również jak na możliwość poszerzenia źródła poleceń dla swojej firmy.

Dla wielu osób tak naprawdę najważniejszą rzeczą w PTG jest możliwość spotkania się z przedsiębiorcami, czyli ludźmi, którzy przeżywają podobne problemy, mają podobne wyzwania, bo czasem nie ma z kim porozmawiać na ten temat w swoim otoczeniu. Ludzie cenią sobie bardzo możliwość regularnych spotkań w gronie właścicieli firm, bo wiedzą, że motywuje ich to do dalszego rozwoju. Uczą się od siebie nawzajem lub zapobiegają problemom.

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl
Link do opisu Członków Zarządu PTG:  https://iptg.pl/zarzad/

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 1 wrzesień czwartek godz. 18

- Miejsce: Hotel IBIS, ul. Jana Pawła II 10

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek



Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
michal.osiej@iptg.pl

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową 1.09 godz 18

Kolacja Biznesowa

już niedostępne 99,00 zł -