Analityka w SEO

location icon
online
calendar icon
Od 1 mar 9:00 do 1 mar 10:00
ticket icon
Od 184,50 zł

Dzięki analityce w SEO możemy między innymi:

- Oceniać skuteczność podejmowanych działań i modyfikować je tak, aby dobrze wykorzystać nawet najmniejszy budżet.

- Sprawdzić, jakie grupy docelowe przyciąga dany produkt i wykorzystać te informacje do ulepszenia obszaru działań w przyszłości.

- Zidentyfikować słabe punkty strony lub komunikacji na podstawie zebranych statystyk i danych oraz korygować je.

- Mierzyć liczbę konwersji generowanych przez poszczególne kanały i dobierać je lepiej i skuteczniej.

- Skoncentrować się na obszarach, w których istnieje realny potencjał na pozyskanie klienta.

Wyszukiwarki internetowe rozwijają się bardzo dynamicznie, niemal co tydzień wprowadzane są nowe formy aktualizacji algorytmów. Dlatego też, kiedy zaczynasz pracować nad SEO na swojej stronie internetowej, niezwykle ważne jest, aby nie popełnić żadnych błędów, które mogą zaszkodzić wynikom.

Wiele osób zaczyna od skupienia się na badaniu słów kluczowych i meta danych, co jest czymś, co powinni zrobić, ale zapominają, że istnieje wiele innych czynników, które wpływają na rankingi stron internetowych.

Nie wystarczy tworzyć wysokiej jakości treści dla swoich czytelników, trzeba również brać pod uwagę takie rzeczy jak to, jakie emocje są zaangażowane w działania podejmowane przez odwiedzających na Twoich stronach i jak można wpływać na ich zachowanie (a raczej ich reakcje) i zarządzać nimi, o czym pisać, gdzie budować linki do tych treści czyli jak zdobyć popularność. Powinieneś także być świadomy tego, jak wyszukiwarki takie jak Google analizują Twoją stronę.

Kim jestem? Na co dzień zajmuję się analityką internetową oraz SEO. Wspomagam też działania marketingowe oraz kampanie Google Ads. Więcej o mnie przeczytasz na https://piotrstarzynski.com

Analityka w SEO jest o wiele bardziej skomplikowana niż tworzenie treści, ale może przynieść niesamowite rezultaty. Analytics i Google Search Console dają Ci informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją stroną i zdradzają Ci swoje najgłębsze sekrety. Dowiesz się, jakie słowa wpisują w wyszukiwarkach, jakie ścieżki przechodzą przez stronę, a jakie przez stronę internetową co robią, gdy już tam trafią.

Ale może myślisz, że nie warto śledzić wszystkich użytkowników, którzy są na Twojej stronie, bo większość z nich nie podejmuje żadnej akcji? Zastanów się nad tym przez chwilę. Nawet jeśli tylko 1% odwiedzających, którzy lądują na Twojej stronie kupuje coś od Ciebie, to czy nie byłoby miło wiedzieć, co czy mają oni wspólne cechy? Czy potrafisz oddzielić zwykłych odwiedzających od tych, którzy zamieniają się w kupujących? Analityka może w tym pomóc.

Na szkoleniu wykonam przykładowy krótki audyt seo oraz pokażę Ci, jak wykorzystać metryki dostępne w analityce, aby poprawić swoje SEO i zwiększyć przychody. Pamiętaj jednak, że te wskazówki reprezentują szerokie spektrum najlepszych praktyk dla firm internetowych.

Będziesz miał więcej danych na temat skuteczności Twoich działań marketingowych, a więc:

- Lepiej wykorzystasz swój budżet;

- Poprawisz jakości i efektywności kampanii marketingowych.

Tym samym Twój biznes będzie się rozwijał szybciej niż kiedykolwiek wcześniej!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
1 Marca 2022, 10:00 184,50 zł