Salesforce w Fabryce 4.0 - śniadanie biznesowe
Przemysł 4.0 to przede wszystkim nowe technologie, dzięki którym możliwa jest zmiana modelu biznesowego, znalezienie nowych źródeł przychodu i dostosowanie biznesu do ery klienta.
Aby w pełni dokonać transformacji cyfrowej, niezbędne jest połączenie procesów produkcji z procesami front i back office - sprzedażą, obsługą klienta, HR, obiegiem dokumentów, zakupami czy logistyką, a także zoptymalizowanie współpracy z partnerami handlowymi i kanałem dystrybutorskim. Taka transformacja jest możliwa dzięki otwartej platformie technologicznej, która w przeciwieństwie do dedykowanych, sztywnych rozwiązań, może zaadaptować się do wszelkich procesów i modeli biznesowych firm produkcyjnych. Podczas wydarzenia w oparciu o doświadczenie Sii oraz rozwiązania Salesforce dla firm produkcyjnych przedstawimy, jak wgląda to w praktyce.
Opowiemy m.in. o tym, jak:
![]() |
PRZYSPIESZYĆ WPROWADZANIE PRODUKTÓW NA RYNEK dzięki wykorzystaniu rozwiązań mobilnych, poprawie jakości danych oraz usprawnieniu współpracy między obsługą i produkcją |
![]() |
POLEPSZYĆ WYDAJNOŚĆ poprzez synergię różnych działów i efektywniejsze wykorzystanie tych samych zasobów |
![]() |
SKALOWAĆ BIZNES dając Twoim partnerom oraz dystrybutorom dostęp do narzędzi CRM |
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu właścicieli, dyrektorów zarządzających, szefów sprzedaży i obsługi klienta, szefów produkcji. Dowiedzą się Państwo, jak zacząć transformację cyfrową firmy produkcyjnej krok po kroku.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a ilość miejsc ograniczona - zarezerwuj swoje już teraz!
AGENDA
8:30 - 9:00 | Powitalna kawa i networking |
9:00 - 10:00 | Przedstawienie i wprowadzenie: Co oznacza transformacja cyfrowa dla firmy produkcyjnej w erze klienta? Jak zbudować konkurencyjność nie poprzez obniżanie cen, ale poprawę efektywności działów front i back office. |
10:00 - 10:10 | Przerwa kawowa i networking |
10:10 - 11:00 | Część I: Procesy sprzedaży w firmie produkcyjnej - czyli przyspieszamy z produkcją. |
11:00 - 11:10 | Przerwa kawowa i networking |
11:10 - 12:10 | Część II: Obsługa klienta w firmie produkcyjnej - jak podnosić jakość obsługi klienta, odpowiadać na zindywidualizowane zamówienia i planować produkcję. |
12:10 - 13:00 | Dyskusje i networking |
PRELEGENCI
![]() |
Anna Rębelska Business Development Manager w Centrum Kompetencyjnym Salesforce w Sii. Od 12 lat związana jest z branżą IT jako product owner i konsultant, wspiera firmy w procesie transformacji cyfrowej. |
![]() |
Michał Kałużny Konsultant Salesforce w Sii, tematyką kompleksowej obsługi klienta zajmuje się od ponad 3 lat, wcześniej jako analityk biznesowy. Specjalizuje się w branży farmaceutycznej, produkcyjnej i IoT. |
![]() |
Arkadiusz Rojek Konsultant Salesforce w Sii, lider projektów dla klientów z branży produkcyjnej. Pasjonat Salesforce i prostych rozwiązań dopasowanych do biznesu - a nie odwrotnie. Praktyk transformacji cyfrowej w branżach produkcyjnej, FMCG, retail, finansowej. |
![]() |
Marek Klajn Senior Territory Manager z firmy Salesforce, odpowiedzialny za segment CBU w Polsce. Specjalizuje się w rozwiązaniach Salesforce dla branży produkcyjnej, inżynieryjnej, konstrukcyjnej i budowlanej. |
PREZENT DLA UCZESTNIKÓW
Wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymają 10% zniżki na szkolenia biznesowe organizowane przez Sii.
ORGANIZATOR
![]() |
Wydarzenie organizuje Centrum Kompetencyjne Salesforce, działające w ramach firmy
Sii - pięciokrotnego zdobywcy tytułu Great Place to Work i wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT i inżynierii, partnera Salesforce.
|
PARTNER