Październik 2022: Jak odkryć przewagi konkurencyjne, dzięki którym podbijesz rynek?
Zapraszamy bardzo serdecznie na dziewiąte spotkanie w 2022 roku!
Ekspert miesiąca: Grzegorz Barszcz
TEMAT SPOTKANIA: "Jak odkryć przewagi konkurencyjne, dzięki którym podbijesz rynek? "
CEL: poznanie mechanizmów komunikacyjnych, które zwiększają relacyjność i zainteresowanie odbiorców contentem, podprowadzają do decyzji "zakupu" idei czy produktu nadawcy.
Czego się nauczysz:
- Czym są przewagi konkurencyjne?
- Jak je identyfikować?
- Jaka jest trwałość przewag konkurencyjnych?
- Jaka jest rola handlowca w pracy z przewagami?
- Co i do kogo pisać w ofertach?
- Jak w tym zakresie współpracować z marketingiem?
Kim jest nasz Ekspert?
Grzegorz Barszcz - Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22 letnim doświadczeniem, trener. Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych. Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.
Ekspert w obszarach: strategia, przywództwo, transformacja i integracja sprzedażyoraz marketingu, sojusz sprzedaży i marketingu, HR, metodyka Objectives & Key Results. Realizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce, medycznej i automotive. Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe takie jak m. in.: Lot, Ministerstwo Cyfryzacji, IBM, Cisco, Tarczyński, Arhelan i wielu innych. Jako trener współtworzył i prowadził programy rozwojowe w ICAN Institute, ponadto współpracował z Ingoo Business, McHayes, SalesOn, Sandler Training.
Zapraszamy wszystkich ludzi sprzedaży!
A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.
Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels - dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.
Do zobaczenia!
Zespół Sales Angels