ROZMOWY O STRATEGII SPRZEDAŻY I MARKETING B2B
ZAPRASZAMY
na drugie spotkanie z cyklu "Rozmowy o Strategii Sprzedaży i Marketing B2B". Skoncentrujemy się na dwóch obszarach - zapraszaniu nowych Klientów do rozmowy (marketing) oraz przejściu od pierwszej rozmowy do współpracy (sprzedaż).
Naszymi gośćmi będą:
Pierwszy: Artur Piekarczyk
Sam o sobie mówi, że jest handlowcem od urodzenia (zaczął w wieku 7 lat od sprzedaży prospektów samochodów, znaczków i monet ). Potem już zawodowo ponad 20 lat spędził w sprzedaży. Dziś Partner w Allwins sp. z o.o., konsultant w zakresie skutecznego wdrożenia transformacji cyfrowej i sprzedaży w firmach B2B (Allwins to ponad 50 projektów), współtwórca i szef narzędzia saas do budowy sprzedaży w oparciu o model omnichannel czyli platformy ONE 3in1. 50 sprzedanych projektów to nie żarty! Artur wie jak to robić. Wypytamy Artura o szczegóły. W jaki sposób zaprasza klientów do rozmowy i w jaki sposób prowadzi rozmowy, by zbudować zaufanie i rozpocząć współpracę. Artur podziękował za zaproszenie i dodał: skoro mnie zapraszasz to zaproś proszę Roberta Lipińskiego, trenera i konsultanta, który jest wyjątkowy. Dlaczego? Bo nie wierzy w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych.
Naszym drugim gościem będzie: Robert Lipiński
Od 25 lat zajmuję się sprzedażą B2B. Lubi o sobie mówić, "nie-trener sprzedaży" ponieważ nie wierzę w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych. Zamiast tego zmienia nastawienie do sprzedaży ("mindset"), kształtuję nowe nawyki a "przy okazji" zwiększa skuteczność i efektywność. Robert jestem twórcą aplikacji spinme.io - jak mówi - stworzyłem ją dla nieszablonowo myślących właścicieli firm, freelancerów, menedżerów sprzedaży i oczywiście sprzedawców. Robert jest autorem książki "Przestań wreszcie sprzedawać", w której opisuję swoje dotychczasowe doświadczenia oraz dzielę się tym wszystkim, co przez wiele lat pomagało mi i moim klientom zwiększać skuteczność i efektywność sprzedaży!
Robert obiecał podzielić się z nami swoim doświadczeniem i spojrzeniem na sprzedaż, innym niż duża część autorów i trenerów sprzedaży. To może być bardzo inspirująca rozmowa.
Naszym trzecim gościem będzie: Agnieszka Wnuk
Agnieszka zajmuje się marketingiem B2B, szczególnie w branżach przemysłowych. Agnieszka pomaga firmom "ogarnąć" marketing B2B, inspiruje i pokazuje różne sposoby działania. Agnieszka doradza także w obszarze LinkedIn i Sales Navigatora. Prowadzi spotkania motywacyjne dla zespołów "po co ten LinkedIn?", pokazuję ciekawe przykłady, zasadność korzystania z LinkedIn i pokazuję modele zaangażowania. Ja sama mówi prospecting to jej konik. Mocno wierzy w działania przy wykorzystaniu Sales Navigator. Pokazuje docierać do potencjalnych klientów, jak pisać wiadomości z elementami budowania relacji i bycia naturalnym, a nie "sztucznym i nachalnym" sprzedawcą.
Wypytamy Agnieszkę o różne działania marketingowe oraz o to, w jaki sposób Social Media mogą nam pomów w zapraszaniu nowych Klientów do rozmowy.
Kolejnym gościem jest: Michał Zacher
- jak networking zmienił moje podejście do biznesu
- jak jedno spotkanie zapewniło mi przychód na 3 lata, oraz jak wiele innych nie dało nic oprócz wiedzy jak robić biznes
- jak zdobywać bazy kontaktów, gdzie zacząć
- moje doświadczenie z networkingiem trochę tłumaczy też, dlaczego celowałem w ITC w zbudowanie międzynarodowego środowiska do wymiany wiedzy
Michał od 13 lat prowadzi Vazco - software house, który działa w wielu obszarach, także niszowych i unikalnych technologii. W latach 2017-2021 był członkiem zarządu ITCorner, jest także organizatorem wspaniałych rejsów, na które co roku wspólnie pływamy.