ROZMOWY O STRATEGII SPRZEDAŻY I MARKETING B2B

location icon
The Bridge Wrocław - MGallery Plac Katedralny 8, Wrocław
calendar icon
Od 6 gru 9:00 do 6 gru 13:00


ZAPRASZAMY
na drugie spotkanie z cyklu "Rozmowy o Strategii Sprzedaży i Marketing B2B". Skoncentrujemy się na dwóch obszarach - zapraszaniu nowych Klientów do rozmowy (marketing) oraz przejściu od pierwszej rozmowy do współpracy (sprzedaż).


Naszymi gośćmi będą:

Pierwszy: Artur Piekarczyk

Sam o sobie mówi, że jest handlowcem od urodzenia (zaczął w wieku 7 lat od sprzedaży prospektów samochodów, znaczków i monet ). Potem już zawodowo ponad 20 lat spędził w sprzedaży. Dziś Partner w Allwins sp. z o.o., konsultant w zakresie skutecznego wdrożenia transformacji cyfrowej i sprzedaży w firmach B2B (Allwins to ponad 50 projektów), współtwórca i szef narzędzia saas do budowy sprzedaży w oparciu o model omnichannel czyli platformy ONE 3in1. 50 sprzedanych projektów to nie żarty! Artur wie jak to robić. Wypytamy Artura o szczegóły. W jaki sposób zaprasza klientów do rozmowy i w jaki sposób prowadzi rozmowy, by zbudować zaufanie i rozpocząć współpracę. Artur podziękował za zaproszenie i dodał: skoro mnie zapraszasz to zaproś proszę Roberta Lipińskiego, trenera i konsultanta, który jest wyjątkowy. Dlaczego? Bo nie wierzy w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych. 


Naszym drugim gościem będzie: Robert Lipiński

Od 25 lat zajmuję się sprzedażą B2B. Lubi o sobie mówić, "nie-trener sprzedaży" ponieważ nie wierzę w skuteczność typowych szkoleń sprzedażowych. Zamiast tego zmienia nastawienie do sprzedaży ("mindset"), kształtuję nowe nawyki a "przy okazji" zwiększa skuteczność i efektywność. Robert jestem twórcą aplikacji spinme.io - jak mówi - stworzyłem ją dla nieszablonowo myślących właścicieli firm, freelancerów, menedżerów sprzedaży i oczywiście sprzedawców. Robert jest autorem książki "Przestań wreszcie sprzedawać", w której opisuję swoje dotychczasowe doświadczenia oraz dzielę się tym wszystkim, co przez wiele lat pomagało mi i moim klientom zwiększać skuteczność i efektywność sprzedaży!

Robert obiecał podzielić się z nami swoim doświadczeniem i spojrzeniem na sprzedaż, innym niż duża część autorów i trenerów sprzedaży. To może być bardzo inspirująca rozmowa.


Naszym trzecim gościem będzie: Agnieszka Wnuk

Agnieszka zajmuje się marketingiem B2B, szczególnie w branżach przemysłowych. Agnieszka pomaga firmom "ogarnąć" marketing B2B, inspiruje i pokazuje różne sposoby działania. Agnieszka doradza także w obszarze LinkedIn i Sales Navigatora. Prowadzi spotkania motywacyjne dla zespołów "po co ten LinkedIn?", pokazuję ciekawe przykłady, zasadność korzystania z LinkedIn i pokazuję modele zaangażowania. Ja sama mówi prospecting to jej konik. Mocno wierzy w działania przy wykorzystaniu Sales Navigator. Pokazuje docierać do potencjalnych klientów, jak pisać wiadomości z elementami budowania relacji i bycia naturalnym, a nie "sztucznym i nachalnym" sprzedawcą.
Wypytamy Agnieszkę o różne działania marketingowe oraz o to, w jaki sposób Social Media mogą nam pomów w zapraszaniu nowych Klientów do rozmowy.


Kolejnym gościem jest: Michał Zacher

  • jak networking zmienił moje podejście do biznesu
  • jak jedno spotkanie zapewniło mi przychód na 3 lata, oraz jak wiele innych nie dało nic oprócz wiedzy jak robić biznes
  • jak zdobywać bazy kontaktów, gdzie zacząć
  • moje doświadczenie z networkingiem trochę tłumaczy też, dlaczego celowałem w ITC w zbudowanie międzynarodowego środowiska do wymiany wiedzy

Michał od 13 lat prowadzi Vazco - software house, który działa w wielu obszarach, także niszowych i unikalnych technologii. W latach 2017-2021 był członkiem zarządu ITCorner, jest także organizatorem wspaniałych rejsów, na które co roku wspólnie pływamy. 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Zaproszenie do rozmowy
już niedostępne 355,47 zł -