100% Retail & Fashion

location icon
Stary Browar Półwiejska 42, poznań
calendar icon
Od 10 paź 7:00 do 11 paź 14:30

https://retailandfashion.pl/program/

Szukasz inspiracji dla promocji nowych rozwiązań w branży odzieżowej, obuwniczej lub bieliźnianej? Podczas 2 dni intensywnych prelekcji poznasz nowości proponowane przez retailerów i nawiążesz długotrwałe relacje z liderami z branży.

Bądź z nami 10-11 października 2019 roku w Starym Browarze w Poznaniu, gdzie poszerzysz swoją wiedzę w zakresie branży modowej.



KIM JESTEŚMY?

100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce, skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy. Stawiamy na komunikację i praktykę, dlatego przedstawiane przez nas treści to przede wszystkim case studies.


DLA KOGO?

- Liderów branży modowej

- Właścicieli sieci retailowych

- Brand managerów

- Marketingowców

- Specjalistów ds. PR

- Wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat rynku fashion


PRELEGENCI

Ania Kruk - Ania Kruk

Angelika Korytek, Magdalena Dacko - Promod

Joanna Nowak - Converse

Marcin Nawrocki - Answear

Małgorzata Thiede-Szeles, Patrycja Chrulska - Moon Boot

Maria Gola - e-obuwie.pl

Karolina Różycka - Moodo

Arieta Prusak - Moxie

Magdalena Korol - Instytut Prawa Mody

Karol Karpinski - Facebook

Hanna Kąkol - Perfect Consulting


PROGRAM


DZIEŃ 1

- Klient to za mało. Zarabiaj i buduj bazę ambasadorów marki.

- 200 lat tradycji, 7 lat robienia rzeczy po swojemu. Budowanie marki - Expectations vs Reality.

- Sesja networkingowa.

- Machine Learning in e-commerce.

- Budowanie doświadczenia użytkownika w fashion eCommerce w oparciu o prognozowanie zachowań konsumenckich.

- Jak osiągnąć cele wizerunkowe i sprzedażowe poprzez Influencer Marketing?

- Wyzwania dla branży Fashion w mobilnym świecie.

- Video content marketing - jak może wykorzystać go branża fashion?


DZIEŃ 2

- Social Media i Infulencer Marketing a Prawo.

- Case study: pierwsze kroki w przestrzeni CSR.

- Marketing Autimation i AI w branży fashion.

- Zrównoważony rozwój w modzie - co muszą zmienić marki?

- Marketing automation. Jak dobrze przygotować się do wdrożenia i optymalizować proces? Wiarygodne testy skuteczności kampanii

- Visual merchandising - warsztaty

- Nowa definicja słowa dziewczyna w międzynarodowej kampanii.

- Omnichanel - czy jest dla każdego?

- 10 błędów, których lepiej nie popełniać rozważając współpracę z ambasadorem marki.

- Trendy konsumenckie i ich wpływ na branże mody.


CENA

749zł netto / osobę


W CENIE BILETU:

- Dwudniowy udział w konferencji

- Afterparty

- Warsztaty

- Sesja networkingowa

- Obiad

- Przerwy kawowe

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena netto za szt. VAT Liczba
  Early Birds
już niedostępne 749,00 zł 23% -
  Standard
już niedostępne 899,00 zł 23% -
  Last Minute
już niedostępne 1 199,00 zł 23% -