Marketing Rachunkowość i Księgowość Zarządzanie Polityka i Gospodarka

Zaawansowana reklama na Facebooku

location icon
Fundacja TechSoup ul. Bracka 25, warszawa
calendar icon
Od 27 mar 8:00 do 27 mar 16:00
ticket icon
Od 399,00 zł

Na tym szkoleniu zagłębimy się w detale ekosystemu reklamowego Facebooka. Zbadamy, jak wycisnąć z niego maksimum możliwości i na co pozwala, a następnie zaczniemy stosować je w praktyce.

Dlaczego temat jest ważny dla organizacji pozarządowych? 

Z Facebooka korzysta kilkanaście milionów użytkowników w Polsce. Jest to bardzo popularne i skuteczne narzędzie dotarcia do odbiorców organizacji. Jak wykorzystać potencjał Facebooka? Zapraszamy na szkolenie. 

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Kto najbardziej skorzysta ze szkolenia?

specjalista od komunikacji
koordynator projektów
specjalista IT
oraz wszystkie osoby, które zajmują się promocją organizacji w internecie

Jakie narzędzia zostaną pokazane podczas szkolenia? 

Facebook Business Manager, Facebook Pixel

Jakie umiejętności i wiedzę zyskacie dzięki szkoleniu?

- Tworzenie custom audiences, grup lookalike i kampanii pod nie
- Targetowanie po innych stronach i wydarzeniach
- Instalacja i wykorzystanie Pixela Facebooka
- Reklama na Instagramie
- Tworzenie skomplikowanych kampanii nastawionych na nowe formaty reklamowe

Czy warto, by w szkoleniu uczestniczyła więcej niż 1 osoba z organizacji?
Tak

Program szkolenia:

Część teoretyczna:

1. Cele biznesowe i komunikacyjne a cele reklamowe.
2. Budowanie i optymalizacja struktury kampanii i konta reklamowego - praktyczne zastosowania.
3. Lejek sprzedażowy - dopasowanie celów i funkcji do poszczególnych etapów.
4. Tworzenie lejka sprzedaży z uwzględnieniem celów.
6. Optymalizacja celów reklamowych na poszczególnych etapach lejka.
7. Dlaczego warto interesować się zaawansowanymi metodami?
8. Co to jest retargeting i remarketing?
9. Pixel Facebooka - do czego służy, jak zainstalować i używać, czym nie jest
10. Adespresso, FastTony i inne nakładki alternatywne
11. Grupy lookalike i własne grupy odbiorców
12. Przyciski Call to Action
13. Przegląd nowości i nadchodzących funkcjonalności

Część praktyczna:

1. Definiowanie celów mediowych, reklamowych i KPI
2. Tworzenie własnych grup odbiorców i grup lookalike
3. Instalacja i konfiguracja Pixela Facebooka
4. Tworzenie grup remarketingowych i retargetingowych
5. Tworzenie testów A/B (split testing)

Szkolenie poprowadzi Matt Jagiełło


CEO Agencji Marketingowej "Warszawa" Autor licznych tekstów dotyczących nowych technologii i 1 książki branżowej. Zdobywca wielu dla blogerów IT. Pracując dla czołowych agencji rozwijał w Polsce takie marki jak Intel, ASUS, Huawei, Nikon czy Schneider Electric. Webdeveloper. Obecnie na rachunek własnej firmy Growth Hacker startupów i koordynator gigantycznych kampanii digitalowych.



CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*:Cena w Fundacji TechSoup:
1000-1400 zł399 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?

W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia (wynagrodzenie trenera, sala, materiały, poczęstunek etc.)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • W czasie szkolenia zapewniamy kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie
    (daj nam znać o szczególnych wymaganiach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd).
  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
  • Na szkolenie należy przynieść swoje laptopy.

ORGANIZATOR:

  • Jesteśmy Fundacją TechSoup.
  • Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń.
  • Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia

Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.

Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.

Zamówienie i opłacenie biletu na szkolenie oznacza zaakceptowanie przez uczestnika Regulaminu Szkoleń Fundacji TechSoup.

Zapraszamy i do zobaczenia!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Bilet wstępu na szkolenie dla NGO
27 marca 2020, 23:00 399,00 zł