Marketing

Quadrathlon informatyczny #2020

location icon
Akademia Pomorska w Słupsku ul. Słowiańska 8, Słupsk
calendar icon
Od 5 mar 10:00 do 5 mar 10:00


Międzyszkolny konkurs informatyczny dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 

  1. Konkurs składa się z 4 konkurencji. 
  2. Szkoła zgłasza drużynę czteroosobową - po jednej osobie do każdej z konkurencji.
  3. Szkoła może zgłosić do dwóch drużyn (jeśli drugą drużynę zgłasza ten sam nauczyciel, to musi to zrobić korzystając z innego adresu e-mail).


Konkurencje

  1. 1 z n, n>=2
    Zasady konkurencji są wzorowane na popularnym teleturnieju telewizyjnym Jeden z dziesięciu. Konkurencja jest adresowana przede wszystkim do tych uczniów, którzy posiadają wiedzę i umiejętności informatyczne wynikające z treści zapisanych w podstawach programowych nauczania informatyki dla szkół ponadpodstawowych i potrafią w krótkim czasie sformułować odpowiedź na postawione pytanie. Uczestnik konkursu musi przede wszystkim krótko i jednoznacznie odpowiedzieć na pytania, w których znaleźć będzie można odniesienie nie tylko do teoretycznych zagadnień informatyki szkolnej, ale także zagadnień praktycznych, z którymi uczniowie spotykają się podczas zajęć. Na pewno, obok wiedzy i umiejętności, nieocenione będą zatem błyskotliwość i refleks uczestnika.
  2. Umiesz liczyć? ... w arkuszu kalkulacyjnym
    Konkurencja, w której zawodnicy zmierzą się z zadaniami wymagającymi praktycznych umiejętności posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym (MS Excel lub LibreOffice Calc). 
  3. Niech moc algorytmu będzie z Wami
    Konkurencja polega na analizowaniu schematów graficznych opisujących rzeczywiste zdarzenia. Zawodnicy będą musieli wykazać się umiejętnościami logicznego myślenia oraz czytania ze zrozumieniem.
  4. Internetowy Szperacz
    Konkurencja, w której zawodnicy będą musieli w bardzo ograniczonym czasie wyszperać informacje w Internecie. 


Doping koleżanek i kolegów jest szczególnie wskazany!

Dołącz do wydarzenia

W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.