Wydarzenie zostało odwołane I PR się opłaca I Fake newsy w Internecie - jak je rozpoznawać, jak z nimi walczyć w sytuacji zagrożenia reputacji firmy

location icon
Bar Barbara Świdnicka 8B, Wrocaw
calendar icon
Od 9 kwi 18:00 do 9 kwi 20:00
ticket icon
Od 0,00 zł

W związku z  rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 wydarzenie "PR się opłaca I Fake newsy w Internecie - jak je rozpoznawać, jak z nimi walczyć w sytuacji zagrożenia reputacji firmy" zostaje odwołane. 


Fake newsy w Internecie - jak je rozpoznawać, jak z nimi walczyć w sytuacji zagrożenia reputacji firmy

Fake news to zabieg manipulowania faktami, chętnie stosowany jest przez dziennikarzy, których celem, podczas przygotowania publikacji, jest jak największe zainteresowanie tematem, a nie jego zgodność z rzeczywistością.
(Słownik Języka Polskiego PWN) 

Fake newsy to powszechny problem Internetu. Dostępność tego medium i jego zasięg powoduje, że każdego dnia jesteśmy zalewani treściami. W nadmiarze informacji trudno zweryfikować, co jest prawdą, a co kłamstwem. Jeszcze trudniej walczyć ze zmanipulowaną informacją, która z szybkością opanowuje kolejne portale. O fake newsach i nierównej walce z nimi opowie gość cyklu PR się opłaca: Sławomir Matczak


Sławomir Matczak - dziennikarz,  wykładowca akademicki, trener i konsultant medialny 

Z wykształcenia aktor, absolwent PWST w Warszawie. Dziennikarz TVP, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe od asystenta reportera, po wydawcę programu i kierownika zespołu.

W czasie pracy dla telewizji publicznej zrealizował ponad 10 tys. relacji do serwisów informacyjnych, kilkadziesiąt reportaży i kilkanaście filmów dokumentalnych. Redaktor wydania kilku tysięcy programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info.

Laureat kilkunastu nagród państwowych oraz branżowych za działalność dziennikarską m.in. kilkakrotnie Ostrego Pióra od Business Centre Club, nagrody Krajowej Izby Gospodarczej, Komitetu Integracji Europejskiej, Państwowej Inspekcji Pracy, a wraz z zespołem nagród Krajowego Rejestru Długów, Gazety Finansowej oraz Fundacji Razem Lepiej za najlepszy ogólnopolski telewizyjny program prospołeczny .

Od 1998 roku prowadzi konsultacje z zakresu budowania i przekazu skutecznej informacji. Pokazuje jak walczyć z tzw. czarnym PR-em i manipulacją oraz przedstawia działania współczesnych mediów kreujących rzeczywistość.Doradza jak działać w sytuacjach kryzysu medialnego.

Dotychczas przeprowadził kilkaset szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych na terenie całej Polski.

Często przypomina uczestnikom powiedzenie :

"gdzie jest kryzys tam są media - gdzie są media tam jest kryzys"


#PRsięopłaca to cykl spotkań dla praktyków i entuzjastów public relations.

  • wykłady, dyskusje i case study
  • znani eksperci i ciekawi goście
  • wiedza i networking

Organizatorami wydarzenia są: Credit Agricole Bank Polska S.A., Polskie Stowarzyszenie Public Relations, EFL - Grupa Credit Agricole. 

Wstęp bezpłatny.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  PR się opłaca I Fake newsy w Internecie - wejściówka bezpłatna
już niedostępne -