Projektowanie perswazyjne

location icon
Gdziekolwiek jesteś :) to sesja zdalna
calendar icon
Od 11 sie 9:30 do 11 sie 13:30
ticket icon
Od 552,27 zł

Skutecznie nakłaniaj do zakupu stosując strategie perswazyjne.

W ramach szkolenia:

  • Zrozumiesz relację pomiędzy różnymi sposobami myślenia u klientów
  • Uporządkujesz myślenie o potrzebach klientów w lejku sprzedażowym
  • Poznasz najskuteczniejsze strategie prowadzenia klientów

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • UX Writerów, 
  • Product Managerów,
  • Product Ownerów,
  • Junior UX Designerów,
  • UI Designerów,
  • Badaczy UX,
  • Marketing Managerów,
  • Graphic Designerów,
  • i wszystkich, którzy chcą tworzyć skuteczne treści oraz produkty.

Poruszane zagadnienia: #teoriaperspektywy, #danielkahnemann, #pułapkimyślenia, #domyślnewartości, #presjaczasu, #ekskluzywność, #językkorzyści i wiele więcej!


Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:00 Jak myślimy, że myślimy? Myślenie szybkie i wolne

10:00 - 10:30 Motywy i zaangażowanie

10:30 - 11:10 Społeczny dowód słuszności 

11:10 - 11: 30 Strategia ograniczania

11:30 - 11:50 Przerwa

11:50 - 12:10 Reguła niedostępności 

12:10- 12:30 Reguła dostępności

12:30 - 12:45 Angażowanie i powtarzanie

12:45 - 13:30 Ćwiczenia podsumowujące


Po szkoleniu:

  • Podejmiesz lepsze decyzje w komunikowaniu swojej oferty klientom
  • Zrozumiesz jak strategie perswazji przenieść na konkretne działania lub narzędzia
  • Zaczniesz skuteczniej oddziaływać na klientów bez wprowadzania ich w błąd

Trener:

Piotr Kozłowski - Symetria

Ma 10 lat doświadczenia w agencjach i wewnętrznych działach UX. Specjalizuje się w strategii UX i projektowaniu produktów bankowych, e-commerce oraz mobile. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, Collegium Civitas, Collegium Da Vinci i SWPS Poznań. Trener certyfikatu UX-PM.





Co mówi trener na temat szkolenia?

Perswazja pozwala lepiej i trafniej komunikować się z klientem. W przeciwieństwie do manipulacji opiera się na szczerości i dlatego powinniśmy znać jej kluczowe mechanizmy. Poznaj proste, ale skuteczne metody oddziaływania na klientów.


Wybrane projekty trenera:


Santander - Projekt bankowości korporacyjnej

Netia - Projekt głównego serwisu marki (B2C,B2B i platforma e-commerce)

Tubądzin - Główny serwis e-commerce

T-Mobile - Przebudowa cyfrowego kanału pomocy

Orange - Projekt aplikacji mobilnej

Nokia - Projekt narzędzia business intelligence

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
31 lipca 2020 552,27 zł
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 sierpnia 2020 (sobota)
613,77 zł -