Power of Brands (SPRZEDAŻ BILETÓW ZAKOŃCZONA)
UWAGA! SPRZEDAŻ BILETÓW NA POWER OF BRANDS ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA.
DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE I ZACHĘCAMY DO ŚLEDZENIA NASZEGO PROFILU NA LINKEDIN.
Power of Brands, czyli rozwój i wzrost marki w praktyce
Zapraszamy na Power of Brands - niezwykły event, na którym zgromadzą się najlepsi praktycy marketingu firm FMCG i retail w Polsce. Gościem specjalnym i keynote speakerem będzie prof. Magda Nenycz-Thiel - współautorka How Brands Grow 2 oraz ekspertka merytoryczna Building Distinctive Brand Assets z Instytutu Ehrenberg-Bass w Australii prowadzonego przez Byrona Sharpa.
Kim jest prof. Magda Nenycz-Thiel?
Profesor Magda Nenycz-Thiel od 2006 roku pracuje pod okiem Byrona Sharpa w Instytucie Badawczym Ehrenberg-Bass przy University of South Australia. Jest założycielką i liderką Industry Growth Initiative i obecnie zajmuje stanowisko Industry Growth Professor. W latach 2013-2016 prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem - dla firmy Mars Incorporated, a następnie zajmowała stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated, czyli Mars Professor of Marketing.
Keynote Speaker: prof. Magda Nenycz-Thiel z Ehrenberg-Bass Institute pod przewodnictwem Byrona Sharpa (współautorka How Brands Grow 2 i Better Brand Health).
Prelegenci z firm: MARS, Grupa Żywiec, PHILIPS, OSHEE, L'Oréal
W panelach dyskusyjnych wezmą udział osoby z firm: MARS, Unilever, Johnson & Johnson,, PepsiCo, Danone, Reckitt, Nestle, Black Red White, OC&C, Decathlon.
Agenda wydarzenia:
09:00 Rejestracja i poranna kawa
09:30 Przywitanie gości, omówienie agendy i informacja o konkursie
- Keynote speech : Jak rosną marki w dzisiejszych (ciekawych) czasach + sesja Q&A - prof. Magda Nenycz-Thiel
- Panel dyskusyjny: How Brands Grow, czego nie wiedzą marketerzy w praktyce
- Prezentacja: Tylko nie myśl o różowym słoniu - krótka historia o rozumieniu i wykorzystaniu "brand assets" - Piotr Kaznowski, MARS
11:20 Networking coffee
- Prezentacja: Jak powiększać bazę klientów i dlaczego warto to robić w odniesieniu do potrzeby konsumenckiej - case study Philips Domestic Appliances - Magdalena Kosińska, Philips Domestic Appliances
- Panel dyskusyjny: How Brands Grow, cz. 2 w praktyce
- Prezentacja: Przykład długofalowej budowy dostępności mentalnej i fizycznej marki oraz konsekwentnego wzmacniania brand assets - case study Oshee - Tadeusz Czarniecki, OSHEE
13:00 Networking Lunch
- Prezentacja: How Brands Grow… online. Specyfika mediów online i eCommerce. Jak wykorzystać szanse i obejść pułapki? - Michał Wawrzyniak, Grupa Żywiec
- Panel dyskusyjny: Building Distinctive Brand Assets w praktyce
- Prezentacja: Jak wzmocnić markę, wykorzystując distinctive brand assets? - Marcin Woźniak, Unilever
15:30 Podziękowania i ogłoszenie wyników konkursu.
KONTAKT: event@grupablix.pl