Marketing Sprzedaż Rachunkowość i Księgowość Zarządzanie

Zarządzanie sprzedażą - plany i strategie sprzedażowe w praktyce

location icon
CK Golden Floor ul. Sienna 39, Warszawa
calendar icon
Od 22 cze 10:00 do 23 cze 17:00
ticket icon
Od 2 152,50 zł

Każde szkolenie z naszej oferty dostępne jest również jako szkolenie zamknięte.
Zapytaj o ofertę: szkolenia@szkoleniaatrium.pl lub 530 502 000. Ceny i terminy do uzgodnienia.

Zarządzanie sprzedażą - plany i strategie sprzedażowe w praktyce

✅ Zobacz i zamów szkolenie na stronie Akademii Marketingu Atrium i uzyskaj rabat 10%:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/zarzadzanie-sprzedaza/

Cena 1750 zł netto + 23% VAT


1. Nowa sprzedaż / sprzedaż odwrócona - dynamiczna zmiana
wymagań klientów

  • Intro - Sales Ideas: interakcyjna symulacja wprowadzająca do warsztatów
  • ROPO/Showroom/Zalando Generation/Off-owcy - zupełnie nowa segmentacja klientów B2B i B2C pod koniec drugiej dekady XXI wieku
  • "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach" i perspektywa zakupowa - nowe podejście do sprzedaży strategicznej
  • Sprzedaż ukierunkowana, big data, permission sales - nowe sposoby sprzedaży
    w dynamicznie zmieniających się warunkach
  • Quiz / interaktywny warsztat - nowe media / nowe modele sprzedaży

Aktywne wprowadzenie do warsztatów z zakresu nowej strategii i projektów sprzedażowych, dynamiczny przegląd nowych trendów - ilustrujących narzędziami filmowymi, case-studies oraz interakcyjnymi krótkimi symulacjami/warsztatami.

2. Symulacyjna gra strategiczna STRATEGIC SALES

  • podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
  • planowanie celów sprzedaży i metod osiągania celów
  • określanie strategii sprzedaży portfela produktów
  • planowanie i podział budżetu sprzedażowego
  • rywalizacja rynkowa - zdobywanie kontraktów na rynku
  • raportowanie wyników i feedback

Symulacja STRATEGIC SALES stanowić będzie kluczową część warsztatów pierwszego dnia. Będzie to niepowtarzalna szansa sprawdzenia swoich umiejętności w zakresie sprzedaży strategicznej - w podobny sposób jak piloci samolotów ćwiczą swoje umiejętności na symulatorów lotów. Tradycyjnie dla zwycięskiego zespołu przewidziane są nagrody.

3. Podsumowanie i przegląd wyników gry STRATEGIC SALES

  • przegląd realizowanych strategii przez poszczególne zespoły
  • analiza strategii i planów sprzedaży poszczególnych grup
  • ocena sprzedaży portfela produktów
  • wskaźniki sprzedażowe w praktyce

Dzięki realizacji planów i strategii sprzedażowych "na żywo", będziemy mogli prześledzić ich skuteczność i efektywność, analizując cele, strategie i wskaźniki poszczególnych zespołów - wraz z prześledzeniem czynników przyczyniających się do długofalowego sukcesu strategii sprzedaży.

4. Plany i strategie sprzedażowe w praktyce

  • ocena rynku i możliwości rynkowych (cross-analysis, gap analysis, new market)
  • profesjonalne określanie celów i strategii sprzedaży - wraz z analizą kluczowych ryzyk oraz środków działania (mapowanie w układzie produkt-rynek)
  • pozycjonowanie oferty na tle konkurencji, wynajdywanie wyróżników sprzedażowych
    i USP naszej oferty - z wykorzystaniem profesjonalnego narzędzia
  • mapy rynku w strategii CCS - opracowanie planów i działań łączących strategię z praktyczną realizacją (go to market)

Profesjonalne narzędzie do planowania sprzedaży w Excelu, do wykorzystania podczas warsztatów oraz w codziennej pracy; możliwość opracowania planów działań dla wirtualnych zespołów z symulacji rynkowej lub dla potrzeb planowania sprzedaży w swojej firmie w 2018 roku.

5. Profesjonalne zarządzanie projektami sprzedażowymi - PRINCE2, PMI i Agile

  • dlaczego warto wykorzystywać sprawdzone metodyki projektowe we wdrażaniu działań sprzedażowych - menedżer sprzedaży: strateg nowej generacji
  • PMI - test własnego stylu pracy projektowej oraz zasady współpracy sprzedaży
    w strukturze macierzowej: jak sprostać wyzwaniom
  • PRINCE2 - podstawowe narzędzia: cele projektu i produkty projektowe, strategia komunikacji, strategia zarządzania ryzykiem w sprzedaży, zakresy projektu i harmonogramy, raportowanie i zapisy
  • opracowywanie map i planów wdrożeniowych projektów Uczestników szkolenia
  • projekty Agile - jak twórczo wykorzystać tą metodę w dynamicznie zmieniających się warunkach prowadzenia sprzedaży
  • najważniejsze trendy w sprzedaży strategicznej 2020 i sposoby przygotowania się do nich

Autorskie narzędzia w Excelu do planowania i śledzenia realizacji projektów PRINCE2, testy diagnozujące potencjał i role w projektach sprzedażowych, inspiracje i kluczowe trendy
w sprzedaży w różnych sektorach w perspektywie 2020.

KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH

KALENDARZ SZKOLEŃ SPRZEDAŻ I ROZWÓJ OSOBISTY

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT Szkolenia sprzedaz

Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT

31 grudnia 2020 2 152,50 zł