[ODWOŁANE]CRASH Mondays: Jak zdobywać publikacje w mediach? Naucz się odnajdywać i skutecznie pitchować dziennikarzy
W jaki sposób dotrzeć do dziennikarzy zainteresowanych Twoim tematem? Jak zdobyć linki w publikacjach medialnych? Jak napisać email pitch tak, aby czytający go dziennikarz nie pomyślał "Matko, co to za spam?!"?
Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi na nadchodzącym warsztacie CRASH Mondays. Marysia i Jasiek z Omni Calculator (www.omnicalculator.com) przeprowadzili kampanie na kilkanaście krajów z całego świata, zdobywając publikacje w takich tytułach jak np. The Guardian, BuzzFeed, The New York Times, Forbes czy Gazeta Wyborcza. Na spotkaniu podzielą się swoim doświadczeniem we współpracy z dziennikarzami i zdradzą tajniki efektywnego pitchowania swojego tematu.
W trakcie szkolenia:
💡 poznasz najważniejsze narzędzia i sposoby dzięki którym zbudujesz bazę interesujących Cię dziennikarzy,
💡 dowiesz się jak efektywnie i z klasą pitchować do dziennikarzy,
💡 nauczysz się, jak sobie radzić w typowymi problemami, które mogą Was spotkać w pracy z dziennikarzami,
💡 otrzymasz porady jak skutecznie przygotować siebie (lub kogoś) do wywiadu z dziennikarzem na żywo.
W ramach warsztatu dostaniesz prezentację z części teoretycznej, ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania oraz certyfikat potwierdzający Twoje uczestnictwo.
Szkolenie polecamy szczególnie osobom zainteresowanym współpracą z mediami w skali międzynarodowej - zarówno doświadczonym PR-owcom szukającym nowych taktyk i rozwiązań, jak i tym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży.
Na warsztat prosimy przynieść swojego laptopa!
Osoby prowadzące:
Maria Kluziak - absolwentka filologii angielskiej i kognitywistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim, copywriterka, marketerka. Od ponad 3 lat zajmuje się tworzeniem treści i ich promocją w Omni Calculator. Specjalizuje się w tekstach popularnonaukowych, uwielbia przekazywać wielkie, skomplikowane koncepty w zjadliwej formie. W wolnych chwilach chodzi po górach albo gra w Go.
Jan Lipecki - medioznawca z wykształcenia, marketingowiec z doświadczenia (ze szczególnym naciskiem na marketing/PR nowych technologii). Od prawie 2 lat w ekipie Omni Calculator. Uwielbia zadawać pytania. "Po godzinach" ogląda filmy (arthouse, klasykę kina i animacje) oraz nałogowo słucha muzyki i podcastów.
(przewidywany czas warsztatów: 3h)