Spotkanie informacyjne pilotażu AKADEMII KARIERY ONLINE
📣 Zapraszamy na spotkanie informacyjne o pilotażu Akademii Kariery Online (AKO).
Dołącz jeśli chcesz skorzystać bezpłatnie m.in. z:
✅ współpracy na realnym projekcie,
✅ mentoringu (4 mentorki na pokładzie),
✅ udziału w spotkaniach warsztatowych (trening umiejętności),
✅ nawiązania nowych relacji (+15 osób),
✅ sprawdzenia siebie w praktyce (wyzwanie kreatywne),
✅ szansy na dalszą współpracę komercyjną (beneficjenci, partnerzy),
✅ doświadczenia współpracy w zespole,
📅 Spotkanie informacyjne: Poniedziałek, 21.07 o godz.14:00
➡️ Link do spotkania wraz z przypomnieniem SMS otrzymasz po zapisaniu się przez formularz (udział bezpłatny, liczba miejsc ograniczona) - prosimy sprawdź również folder inne, a w razie gdyby nic nie przyszło, napisz do nas na: [email protected]
🎯 W edycji pilotażowej pozostały jeszcze wyzwania kreatywne:
🔹 organizacja i promocja małego wydarzenia online
🔹 projekt plakatu dla NGO
Jest to okazja do sprawdzenia lub rozwoju obszarów m.in. jak copywriting, grafika, social media, praca w zespole, koordynacja projektu, analiza potrzeb, tworzenie oferty.
Masz pytania? Weź udział w spotkaniu informacyjnym w poniedziałek 21 lipca o godz.14:00.
Mentorki edycji pilotażowej:
Magdalena Szybiak - Wieloletnie doświadczenie zdobywała w międzynarodowych organizacjach i korporacjach - od roli asystentki w projektach edukacyjnych po stanowisko Senior Managera. Pracowała przy zarządzaniu projektami, analizach, sprzedaży i współpracy z Klientami w Polsce i za granicą. Obecnie prowadzi własną działalność i wspiera początkujących twórców oraz mikroprzedsiębiorców w rozwijaniu ich biznesów online. Łączy strategiczne podejście z marketingiem i sprzedażą. Pracuje z markami z branży beauty, edukacji, terapii i fotografii, oferując praktyczne wsparcie w budowaniu obecności online.
Katarzyna Werseka - Wspiera przedsiębiorcze kobiety w rozwijaniu ich biznesów online - od kampanii reklamowych Meta Ads, przez newslettery i content, po estetyczne grafiki i oferty sprzedażowe. Łączy kreatywność z technicznym zapleczem i strategicznym myśleniem. Przez 9 lat pracowała w sprzedaży i obsłudze klienta, dziś działa na własnych zasadach, oferując swoim klientkom uporządkowanei empatyczne wsparcie. Ceni partnerską współpracę, rzetelność i spokój działania. Klientki doceniają jej zaangażowanie, komunikację i skuteczność w działaniu.
Gosia Pragacz - Digital Lead Tealdots.pl. Specjalistka kampanii paid social z doświadczeniem w PR, zarządzaniu zespołami i obsłudze administracyjnej. Utworzyła i prowadziła zespół social media, realizując kampanie dla marek takich jak McDonald's, NIVEA, Renault czy Heinz. Zajmowała się także community managementem (Kopiko, Barilla, Wasa) i koordynacją moderatorów. Wcześniej związana z PR (Carrefour) oraz office managementem (MSL Warsaw). Ma bogate doświadczenie w planowaniu, realizacji i analizie kampanii w social media oraz zarządzaniu zespołami i obsłudze klienta.
Wiktoria Tokarska - ma ponad 6 lat doświadczenia w koordynacji projektów edukacyjnych i technologicznych. Specjalizuje się w organizacji procesów, komunikacji z klientem i łączeniu technologii z codzienną pracą zespołów. Koordynowała 12 projektów e-learningowych, uczestniczyła w 2 wdrożenia systemów ERP oraz kampaniach informacyjnych i organizacji webinarów. Realizowała ogólnopolskie projekty organizacji kursów językowych online dla klientów korporacyjnych - od małych grup po ponad 500 uczestników. Współpracowała z zespołami kreatywnymi i technologicznymi, odpowiadając za planowanie, budżetowanie, rozliczenia i kontakt z klientem. Wspiera uczestników Akademii Kariery w przechodzeniu od pomysłu do uporządkowanego działania, analizie potrzeb klienta, tworzeniu ofert i planów projektów. Korzysta na co dzień z narzędzi takich jak Trello, Power BI, platformy ERP czy systemy do komunikacji i rozliczeń.
----
Pilotaż AKO startujemy w lipcu. Potrzebujesz około 3-4h tygodniowo, aby aktywnie wziąć w nim udział.
📌 Dołącz do spotkania informacyjnego i sprawdź, czy to coś dla Ciebie!
Czym jest AKO?
Akademia Kariery Online to program edukacyjno-rozwojowy dla początkujących freelancerów, który łączy mentoring, warsztaty oraz realne wyzwania projektowe od organizacji i przedsiębiorców. Uczestnicy mają okazję rozwiązać kreatywne wyzwania, pod okiem praktyków, a także nawiązać późniejsze współprace komercyjne.
Jak działa AKO?
AKO to proces, w którym przez kilka tygodni przechodzisz poszczególne etapy, spotkania warsztatowe, realizację małego próbnego projektu dla wybranego Beneficjenta programu (osoby, firmy lub organizacji NGO), pod okiem mentorów i opiekunów. Edycja pilotażowa jest bezpłatna.
Chcesz być na bieżąco z projektem i innymi ogłoszeniami dla freelancerów?
Dołącz do naszej kameralnej grupy na FB: