Marketing Sprzedaż Zarządzanie

Nowoczesne Metody Pozyskiwana Klientów- Prospecting, Cold Calling i Social Selling [SZKOLENIE ZDALNE]

location icon
Online
calendar icon
Od 3 sie 9:00 do 3 sie 16:00


W XXI wieku, wiele firm wydaje milionowe budżety na kampanie mające przyprowadzić nowych klientów do ich firm. Sporo firm nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ile wart jest dla ciebie nowy klient? Skupienie wyłącznie na działaniach marketingowych powoduje, że sprzedawcy zapominają o swoim podstawowym narzędziu czyli "prospectingu". 

Jak wygląda nowoczesny prospecting? Skąd generować nowych klientów? Z jakich mediów warto korzystać aby pozyskać nowego klienta? Jak przyciągać uwagę swojej grupy docelowej za pomocą skutecznych treści? Na te i wiele innych pytań odpowiemy sobie podczas tego szkolenia online. 

Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 

NOWOCZESNY PROSPECTING 

  • Korzyści dla firmy płynące z działań prospectingowych
  • Kim jest suspect? 
  • Czym jest prospecting? 
  • Jak określić mojego prospecta? 
  • Kiedy prospect staje się customerem? 
  • Czym jest CLV i jak możemy je zwiększyć? 
  • Znaczenie up i cross selingu dla firmy
  • Jak stworzyć własny lejek sprzedaży

OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ 

  • Jak określić avatar idealnego klienta. 
  • Gdzie szukać klientów? 
  • Scoring w sprzedaży - jak nadawać priorytety klientom
  • Jak zdefiniować moją grupę docelową
  • Zasada Pareto w prospectingu
  • Kto nie jest moim klientem?

METODY NOWOCZESNEGO PROSPECTINGU 

  • Jakie znaczenia mają social media w nowoczesnym prospectingu? 
  • Wielokanałowość w poszukiwaniu klientów.
  • Jaka forma najbardziej pasuje do mnie
  • Kanały dotarcia do moich klientów
  • Jak robić cold calling- schemat rozmowy
  • Struktura zimnych maili
  • Narzędzia wspierające prospecting
  • Prospecting na spotkaniu networkingowym
  • Jak generować polecenia klientów

PLAN DZIAŁAŃ PROSPECTINGOWYCH 

  • Metoda SPA 
  • Tworzenie treści przyciągających klientów
  • Wypracowanie schematu działań prospectingowych
  • Budowanie marki osobistej
  • Przykłady dobrych działań prospectingowych
  • Stworzenie unikalnych "haków na uwagę"
  • Mój wizerunek w sieci

SESJA Q&A - PYTANIA I ODPOWIEDZI 

Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 
Szkolenie prowadzone jest metodą: WEBINAR z prezentacją i interakcją z uczestnikami. 
Komplementarne szkolenia sprzedażowe: 
 
 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

WIEDZA 

  • Definiuje kim jest mój potencjalny klient
  • Wie w jaki sposób określać potencjalnego klienta
  • Wie w jaki sposób stworzyć awatar swojego klienta
  • Wie jakie warunki musi spełniać klient aby zostać zakwalifikowany jako potencjalny klient
  • Zna strukturę budowy lejka sprzedażowego
  • Potrafi określić kim jest cusstomer
  • Wie w jaki sposób może podnieś współczynnik CLV swoich klientów
  • Zna zasady generowania nowych klientów podczas spotkań networkingowych
  • Wie jaką strukturę mają treści sprzedażowe
  • Zna narzędzia social sellingu

UMIEJĘTNOŚCI 

  • Samodzielnie potrafi stworzyć avatar swojego idealnego klienta
  • Umie tworzyć swój własny lejek sprzedaży, aby przyciągać nowych klientów do swojej firmy
  • Potrafi rozpoznać kto jest jego prospectem
  • Umie kwalifikować swoich potencjalnych klientów
  • Sprawnie przekształca prospectów w leada
  • W sprawny sposób przekształca prospecta w klienta
  • Definiuje na których obszarach chce podnieść swoją sprzedaż, aby następnie podnosić współczynnik CLV swoich klientów
  • Sprawnie robi Upselling i crosselling.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE (POSTAWY) 

  • Wykazuje proaktywną postawę dla swojej firmy
  • Jest otwarty na pozyskiwanie nowych klientów
  • Na spotkaniach biznesowych nie stoi, ale umiejętnie odnajduje w tłumie klientów dla swojej firmy
  • Nie czeka, aż zapytania "zejdą z nieba" sam pozyskuje klientów
  • Działa proaktywnie pozyskując nowych klientów do firmy
  • Tworzy treści przyciągające osoby do jego firmy
  • Sprawnie zamienia suspecta na prospecta, a tego na klienta

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA 

  • Interaktywny mini wykład 
  • Ćwiczenia indywidualne 
  • Dyskusja moderowana 
  • Praktyczne przykłady 
  • Studium przypadków 
  • Pytania i odpowiedzi

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie to, może być szczególnie przydatne wszystkim osobą zajmującym się sprzedażą i aktywnie pozyskującym nowych klientów dla swojej firmy. W szczególności szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które nie chcą przeznaczać ogromnych funduszy na działania reklamowe. 
Szczególnie skorzystają na nim: 
  • Handlowcy 
  • Telemarketerzy 
  • Sprzedawcy telefoniczni 
  • KAM'owie 
  • Właściciele mikro, małych i średnich przedsiębiorstw 
  • Freelancerzy poszukujących klientów 
Szkolenie niestacjonarne - zdalne

Materiały dydaktyczne 

  • Prezentacja wykorzystywana podczas szkolenia w wersji online 
  • Certyfikat szkolenia w wersji online

Informacje dodatkowe 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 10 osób.
 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Nowoczesne Metody Pozyskiwania Klientów- Prospecting, Cold Calling i Social Selliny [Szkolenie Zdalne]
już niedostępne 442,80 zł -