NSC Hotels II - Sprzedaż w branży hotelowej
JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej.
- Jak w dobie silnej konkurencji zapewnić 90% obłożenie hotelu, nawet poza sezonem?
- Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
- Jak docierać do nowych klientów, przy niskim budżecie marketingowym?
- Jak budować trwałe relacje z klientami?
- Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.
Korzyści z udziału:
- Elitarne grono Uczestników (200 miejsc), osób nastawionych na rozwój i zapoznawanie z najnowszymi trendami w sprzedaży i zarządzaniu
- Poznasz techniki, które przełożą się na lepszą efektywność w pozyskiwaniu klientów a poprzez to na większe zyski dla hotelu
- Zdobędziesz wiedzę, jak utrzymywać wartościowych klientów i zapewnić wysoki przychód nawet poza sezonem
- Skorzystasz z jedynego w Polsce programu Kongresu w całości poświęconemu sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą w branży hotelowej
- Dowiesz się, jak przełożyć numeryczne oczekiwania na analizę działań sprzedażowych, co przełoży się na osiąganie wyższych wyników finansowych
- Spotkasz profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
- Dowiesz się, jak budować relacje i zaangażowanie w zespołach i jak utrzymać wyspecjalizowanych pracowników w hotelu
- Nawiążesz nowe wartościowe kontakty biznesowe - w elitarnym gronie uczestników Kongresu