Marketing IT i Nowe technologie Polityka i Gospodarka

NGO MARKETING DAYS

location icon
Częstochowski Park Przemysłowo-Technologiczny ul. Wały Dwernickiego 117/121, Częstochowa
calendar icon
Od 15 maj 10:00 do 17 maj 15:00

Uwaga! Jedno z najważniejszych spotkań związanych z marketingiem dla NGO w Częstochowie.

Specjalnie dla wszystkich organizacji pozarządowych zaprosiliśmy specjalistów od marketingu, grantów i nowych technologii.
Powiedzą o tym, jakie są możliwości w tym obszarze, co można zyskać i jak wiele osiągnąć dzięki ich wsparciu, grantom i wiedzy. 

Będą także indywidualne konsultacje z Adwords oraz konsultacje z doradcą Google Internetowe Rewolucje. Liczba miejsc jest ograniczona. Wiedza bezcenna.

Agenda :

15 maja / godz. 10-14

  • Spotkanie z Fundacja Techsoup, która prowadzi kompleksowy program wsparcia technologicznego (TechSoup Polska), dzięki któremu polskie fundacje, stowarzyszenia, biblioteki i muzea mogą regularnie korzystać ze specjalnych ofert legalnego oprogramowania w formie dotacji i zniżek, sprzętu komputerowego na 2-letniej gwarancji, praktycznych szkoleń i warsztatów z nowych technologii a także bezpiecznego i darmowego oprogramowania "w chmurze" dla NGO. TechSoup zapewnia także dostęp dla NGO do programu Google Dla Organizacji Non-Profit, w ramach którego zakwalifikowane organizacje mogą skorzystać z tzw. grantu Google na reklamę (do 10 000 USD miesięcznie). Więcej o TechSoup na stronach: www.techsoup.pl oraz www.technologie.org.pl
15 maja / godz. 14-18
  • Indywidualne konsultacje (30min-45min) z doradcą Google Internetowe Rewolucje. Dzięki nim dowiesz się jak zwiększyć widoczność strony w Google i zwiększyć liczbę odwiedzających użytkowników. Konsultacje poprowadzi Ewa Wójcik, doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje.
    Co otrzymasz podczas konsultacji?
    - Audyt poprawności optymalizacji strony www. Doradca zbada stan optymalizacji  i potencjał docierania do większej liczby użytkowników
    
- Audyt zawartości strony

    - Analizę stanu widoczności strony w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych

    - Ocenę dotychczas prowadzonych działań

    - Analizę słów kluczowych niezbędnych do samodzielnej optymalizacji strony 
    Doradca pokaże:


    - Jak krok po kroku przeprowadzić optymalizację strony we własnym zakresie
    
- Jak analizować ruch generowany przez stronę www
    
- Jakie kanały promocji wybrać

    - Jak skuteczniej docierać do użytkowników lokalnych (wizytówka Google Moja Firma)

    Po konsultacja otrzymasz:


    - Indywidualny plan działania!

    - Wsparcie wirtualne i kontakt telefoniczny z Doradcą przez kolejne 3 miesiące!
  • Indywidualne konsultacje (30min-45min) z doradcą Adwords dla organizacji z włączonym programem Adgrants. Poprowadzi je Krzysztof Wroński z Semhouse, specjalista AdWords i i Google Analytics, który prowadzi szkolenia m.in. z  Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Dzięki nim będzie można zoptymalizować swoje reklamy w programie Adgrants i efektywniej go wykorzystać. Doradca pomoże w takim ustawieniu reklam, aby dały realną korzyść.
16 maja / godz. 10-16
  • Rozwój Kompetencji Cyfrowych z Fundacją Media 3.0 to program realizowany we współpracy z Przestrzeń from Facebook. Poprzez stacjonarne szkolenia prowadzone w całej Polsce, Facebook pomaga uczestnikom rozwijać ich umiejętności cyfrowe, a tym samym zwiększać możliwości na rynku pracy. 
    Zapraszamy na cztery moduły:
    -marketing społecznościowy
    -obecność w sieci
    -innowacje oraz cyberbezpieczeństwo.
    Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w programie. Więcej informacji na stronie fundacji: https://media30.pl
17 maja / godz. 10-16
  • Spotkanie Watchit - Spotkanie warsztatowe poświęcone tematowi planowania i tworzenia kampanii społecznych, czyli jednego z ważnych narzędzi wprowadzania powszechnej zmiany wiedzy, postaw, świadomości. 


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Prezentacja: Technologie dla każdego NGO! [dynamiczna prezentacja: 45 minut]

Prezentacja poświęcona będzie omówieniu najnowszych technologicznych dotacji, zniżek i darowizn dla organizacji uczestniczących programie TechSoup Polska. Oprócz ofert na oprogramowanie komputerowe, przedstawiony zostanie również najnowszy katalog dobrego sprzętu komputerowego dla NGO, szeroka oferta szkoleń technologicznych i najnowsze rozwiązania w chmurze dla organizacji pozarządowych, które można bezpłatnie lub za niską opłatą otrzymać w TechSoup.

Prezentację poprowadzi Jerzy Nowak z Fundacji TechSoup.

Warsztat: Jakich technologii moja organizacja naprawdę potrzebuje? [dynamiczny warsztat 120 minut]

Zapraszamy na arcyciekawy, autorski warsztat, podczas którego wspólnie porozmawiamy o trendach w dostępie i korzystaniu z technologii, jak również przedyskutujemy potrzebny i oczekiwane rozwiązania dla Twojej organizacji, aby mogła działać sprawniej i skuteczniej. Warsztat zakończy się konkretami w postaci mini-planu ulepszenia naszych organizacji i dalszymi krokami do zrealizowania.

Warsztat poprowadzą Maria Makowska i Jerzy Nowak z Fundacji TechSoup.
Spotkanie Techsoup 15 maja godz. 10-14

Prezentacja: Technologie dla każdego NGO! [dynamiczna prezentacja: 45 minut]

Prezentacja poświęcona będzie omówieniu najnowszych technologicznych dotacji, zniżek i darowizn dla organizacji uczestniczących programie TechSoup Polska. Oprócz ofert na oprogramowanie komputerowe, przedstawiony zostanie również najnowszy katalog dobrego sprzętu komputerowego dla NGO, szeroka oferta szkoleń technologicznych i najnowsze rozwiązania w chmurze dla organizacji pozarządowych, które można bezpłatnie lub za niską opłatą otrzymać w TechSoup.

Prezentację poprowadzi Jerzy Nowak z Fundacji TechSoup.

Warsztat: Jakich technologii moja organizacja naprawdę potrzebuje? [dynamiczny warsztat 120 minut]

Zapraszamy na arcyciekawy, autorski warsztat, podczas którego wspólnie porozmawiamy o trendach w dostępie i korzystaniu z technologii, jak również przedyskutujemy potrzebny i oczekiwane rozwiązania dla Twojej organizacji, aby mogła działać sprawniej i skuteczniej. Warsztat zakończy się konkretami w postaci mini-planu ulepszenia naszych organizacji i dalszymi krokami do zrealizowania.

Warsztat poprowadzą Maria Makowska i Jerzy Nowak z Fundacji TechSoup.

dostępnych: 19

już niedostępne -
Popraw swoje wyniki reklam z jednym z najlepszych specjalistów w Polsce od Adgrants.
Konsultacje indywidualne dla wszystkich NGO które uzyskały Google Grant i mają włączone
reklamy Adwords, ale z jakiś powodów chciałby poprawić wyniki, spotkać się ze specjalistą
pozyskać szczegółową wiedzę na temat coś można zmienić, w jaki sposób, czego oczekiwać.
Konsultacje będą trwać od do 30min-45min.

TRENER:

Krzysztof Wroński
Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy sem KRK.
Konsultacje Adwords - dla organizacji z włączonym programem Adgrants 15 maja / 30min

Popraw swoje wyniki reklam z jednym z najlepszych specjalistów w Polsce od Adgrants.
Konsultacje indywidualne dla wszystkich NGO które uzyskały Google Grant i mają włączone
reklamy Adwords, ale z jakiś powodów chciałby poprawić wyniki, spotkać się ze specjalistą
pozyskać szczegółową wiedzę na temat coś można zmienić, w jaki sposób, czego oczekiwać.
Konsultacje będą trwać od do 30min-45min.

TRENER:

Krzysztof Wroński
Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy sem KRK.

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
Rozwój Kompetencji Cyfrowych z Fundacją Media 3.0 to program realizowany we współpracy z Przestrzeń from Facebook. Poprzez stacjonarne szkolenia prowadzone w całej Polsce, Facebook pomaga uczestnikom rozwijać ich umiejętności cyfrowe, a tym samym zwiększać możliwości na rynku pracy. Zapraszamy na cztery moduły: marketing społecznościowy, obecność w sieci, innowacje oraz cyberbezpieczeństwo. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w programie. Więcej informacji na stronie fundacji: https://media30.pl Rozwój Kompetencji Cyfrowych - Przestrzeń from Facebook - Media 3.0 / 16 maja 10-16

Rozwój Kompetencji Cyfrowych z Fundacją Media 3.0 to program realizowany we współpracy z Przestrzeń from Facebook. Poprzez stacjonarne szkolenia prowadzone w całej Polsce, Facebook pomaga uczestnikom rozwijać ich umiejętności cyfrowe, a tym samym zwiększać możliwości na rynku pracy. Zapraszamy na cztery moduły: marketing społecznościowy, obecność w sieci, innowacje oraz cyberbezpieczeństwo. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w programie. Więcej informacji na stronie fundacji: https://media30.pl

dostępnych: 5

już niedostępne -
Dowiedz się jak pozyskać więcej odwiedzających z Internetu. Spotkaj się z doradcą z Google Internetowe Rewolucje.

15 maja podczas Marketing Days for NGOs odbędą się bezpłatne konsultacje z doradcą Google Internetowe Rewolucje. Dzięki nim dowiesz się jak zwiększyć widoczność strony w Google i zwiększyć liczbę odwiedzających użytkowników.
Konsultacje poprowadzi je Ewa Wójcik, doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Zapisz się na spotkanie! Liczba miejsc ograniczona

Konsultacje są bezpłatne i mają charakter indywidualny i trwają ok. 45 - 60 minut.

Co otrzymasz podczas konsultacji?
- Audyt poprawności optymalizacji strony www. Doradca zbada stan optymalizacji i potencjał docierania do większej liczby użytkowników
- Audyt zawartości strony
- Analizę stanu widoczności strony w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych
- Ocenę dotychczas prowadzonych działań
- Analizę słów kluczowych niezbędnych do samodzielnej optymalizacji strony
Doradca pokaże:

- Jak krok po kroku przeprowadzić optymalizację strony we własnym zakresie
- Jak analizować ruch generowany przez stronę www 
- Jakie kanały promocji wybrać
- Jak skuteczniej docierać do użytkowników lokalnych (wizytówka Google Moja Firma)

Po konsultacja otrzymasz:

- Indywidualny plan działania!
- Wsparcie wirtualne i kontakt telefoniczny z Doradcą przez kolejne 3 miesiące!
Informacje o konsultancie


Ewa Wójcik - od 2017 doradca w Projekcie Google Internetowe Rewolucje. Z marketingiem internetowym związana od 2013 r. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania marketingu internetowego w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki.
Konsultacje Google Internetowe Rewolucje - zwiększenie widoczności strony w Google i zwiększenie liczby odwiedzających użytkowników

Dowiedz się jak pozyskać więcej odwiedzających z Internetu. Spotkaj się z doradcą z Google Internetowe Rewolucje.

15 maja podczas Marketing Days for NGOs odbędą się bezpłatne konsultacje z doradcą Google Internetowe Rewolucje. Dzięki nim dowiesz się jak zwiększyć widoczność strony w Google i zwiększyć liczbę odwiedzających użytkowników.
Konsultacje poprowadzi je Ewa Wójcik, doradca w projekcie Google Internetowe Rewolucje. Zapisz się na spotkanie! Liczba miejsc ograniczona

Konsultacje są bezpłatne i mają charakter indywidualny i trwają ok. 45 - 60 minut.

Co otrzymasz podczas konsultacji?
- Audyt poprawności optymalizacji strony www. Doradca zbada stan optymalizacji i potencjał docierania do większej liczby użytkowników
- Audyt zawartości strony
- Analizę stanu widoczności strony w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych
- Ocenę dotychczas prowadzonych działań
- Analizę słów kluczowych niezbędnych do samodzielnej optymalizacji strony
Doradca pokaże:

- Jak krok po kroku przeprowadzić optymalizację strony we własnym zakresie
- Jak analizować ruch generowany przez stronę www 
- Jakie kanały promocji wybrać
- Jak skuteczniej docierać do użytkowników lokalnych (wizytówka Google Moja Firma)

Po konsultacja otrzymasz:

- Indywidualny plan działania!
- Wsparcie wirtualne i kontakt telefoniczny z Doradcą przez kolejne 3 miesiące!
Informacje o konsultancie


Ewa Wójcik - od 2017 doradca w Projekcie Google Internetowe Rewolucje. Z marketingiem internetowym związana od 2013 r. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania marketingu internetowego w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki.

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc
W programie spotkania znajdą się następujące tematy:

jak skutecznie komunikować potrzeby organizacji na zewnątrz,
jak korzystać z wiedzy świata reklamy,
jak bez pieniędzy lub dysponując małym budżetem promować organizację,
jak wykorzystywać narzędzia reklamowe do pozyskiwania funduszy na działalność,
co można zrobić, żeby organizacja była bardziej rozpoznawalna,
zasady wnioskowania i przyznawanie bezpłatnego czasu antenowego w TVP i Polskim Radio na emisję kampanii społecznych przygotowanych przez OPP,
jak zabrać się za przygotowanie kampanii społecznej - co należy przemyśleć przed nawiązaniem współpracy z agencją reklamową?
Tworzenie Kampanii Społecznych - Watchit - 17 maja, godz. 10-16

W programie spotkania znajdą się następujące tematy:

jak skutecznie komunikować potrzeby organizacji na zewnątrz,
jak korzystać z wiedzy świata reklamy,
jak bez pieniędzy lub dysponując małym budżetem promować organizację,
jak wykorzystywać narzędzia reklamowe do pozyskiwania funduszy na działalność,
co można zrobić, żeby organizacja była bardziej rozpoznawalna,
zasady wnioskowania i przyznawanie bezpłatnego czasu antenowego w TVP i Polskim Radio na emisję kampanii społecznych przygotowanych przez OPP,
jak zabrać się za przygotowanie kampanii społecznej - co należy przemyśleć przed nawiązaniem współpracy z agencją reklamową?

dostępnych: 11

już niedostępne -