Certyfikowany Kurs Mindfulness MBLC (SPOTKANIE WSTĘPNE)

location icon
online
calendar icon
Od 19 lis 20:30 do 19 lis 20:30

Zanim przystąpisz do certyfikowanego kursu Medytacji Mindfulness (MBLC), zapraszamy do udziału w spotkaniu wstępnym, które odbędzie się na żywo, na platformie zoom, 19.11.2020 godz. 20:30 (po udziale w tym spotkaniu zdecydujesz, czy chcesz wziąć udział w kursie). By wziąć udział w spotkaniu wystarczy wykupić bilet, w razie pytanie i problemów z rejestracją napisz do nas na pomoc.karo@gmail.com

Spotkanie wstępne to 2 godzinne warsztaty interaktywne:

  • Dowiesz się czym jest uważność i po co ją praktykować? 
  • Doświadczysz pełnej praktyki Mindfulness (ćwiczenie na uważność, uważne rozciąganie i skan ciała, medytacja prowadzona).
  • Otrzymasz Kwestionariusz dotyczący współczucia dla siebie (test).
  • Otrzymasz wszelkie informacje dotyczące samego kursu MBLC.
Otrzymasz nagranie warsztatów, aktywne do 3.12.2020 r.

CO TO JEST MINDFULNESS?

" Większość z nas na co dzień "działa na autopilocie", bez przerwy myślimy o tym, co było a mogłoby być inaczej oraz o tym co być może będzie. W nawale obowiązków, zatracamy naturalną zdolność bycia w pełni obecnymi w danym momencie.
Często przegapiamy przy tym ważne chwile i tracimy kontakt z rzeczywistością lub nawet doprowadzamy do pogorszenia się naszego samopoczucia poprzez skupiania się na zamartwianiu

Umiejętność Mindfulness, czyli Uważnej Obecności, można wyćwiczyć poprzez szereg praktyk medytacyjnych oraz ćwiczeń, których celem jest zwiększenie zdolności świadomego radzenia sobie z trudnymi emocjami. To również umiejętność regulowania napięć z większą wprawą i empatią." - źródło www.karo-tashi.com


Treningi Medytacji Mindfulness, w ostatnich latach zyskał  dużą popularność na świecie i cieszy się coraz większym zainteresowaniem w Polsce.

To już 50 lat badań naukowych w temacie uważności (Mindfulness), a od dobrych kilkunastu lat w amerykańskich i brytyjskich prestiżowych szkołach jak Harward, Oxford, czy prywatne szkoły podstawowe i licea w UK a od niedawna i w państwowych, są prowadzone treningi Mindfulness. Praktykują dzieci i dorośli, zwyczajni ludzie, celebryci i olimpijczycy.

Badania naukowe potwierdzają dobroczynne skutki, które przynosi odbycie kursu Medytacji Mindfulness oraz regularna praktyka.

AKTYWNIE UCZESTNICZĄC W KURSIE MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ:

  • spadku poziomu niepokoju i stresu
  • poprawy nastroju i jakości życia
  • zwiększonej umiejętności koncentracji i przyswajania nowych informacji
  • poprawy radzenia sobie z chronicznym bólem
  • rozwijania inteligencji emocjonalnej
  • poprawy w relacjach osobistych oraz zawodowych
  • zmniejszenia poziomu hormonów stresu we krwi

Regularna praktyka domowa to nic więcej niż 15-30 min dziennie, a Twoja inwestycja w siebie i podniesienie jakości życia są bezcenne.


WPŁYW REGULARNEJ PRAKTYKI MINDFULNESS

  • Dzięki prostym, praktycznym metodom efektywnie redukujemy stres, doświadczamy większej przejrzystości, większego spokoju wewnętrznego. 
  • Rozkwita w nas autentyczna życzliwość oraz głębsze zrozumienie dla siebie i świata wokół. 
  • Budzi się mądrość asertywnego stawiania granic. 
  • Uczymy się zwalniać, być obecnymi w ciele i z oddechem. 
  • Bardziej świadomie podejmujemy decyzje, które są dla nas zdrowsze na dłuższą metę, niż te podejmowane w natłoku myśli i w lęku, pod presją czasu.
  • Dzięki praktyce Uważnej Obecności (Mindfulness) poznajemy siebie oraz swoje potrzeby lepiej, zyskujemy zdolność świadomego przekierowywania uwagi w stronę wewnętrznego poczucia dostatku i spokoju.


KURS MBLC (Mindfulness Based Living Course / Kurs Życia Opartego na Uważności), został stworzony przez Prof Rob Nairn, założyciela brytyjskiego Mindfulness Association, organizacji dbającej o wysoką jakość treningów Mindfulness w UK i na świecie.

Profesor Rob Nairn jest nauczycielem Buddyzmu tybetańskiego w linii Karma Kagyu. Z wykształcenia jest prawnikiem, psychologiem, kryminologiem. Kończył studia w Rodezji (Zimbabwe) i Wielkiej Brytanii. Doświadczył 4 letniego okresu odosobnienia medytacyjnego.

Mindfulness Association UK jest rekomendowaną przez UK Network for Mindfulness-Based Teacher Training Organisations organizacją szkolącą nauczycieli uważności.

Kursy Mindfulness Association otwarte są dla szerszej społeczności, gdzie życzliwość i współczucie stanowią integralną część każdej ze ścieżek szkoleniowych. Zapewniamy wysoką jakość edukacji w obszarach:

  • uważności (mindfulness)
  • współczucia (compassion)
  • wglądu (insight)

Nauczyciele Mindfulness Association uczą w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Islandii, Włoszech, Holandii, Polsce, Belgii, Niemczech, Finlandii. 


DOŚWIADCZENIE ZMIANY

Medytacja wycisza umysł, ale nie powoduje, że tracisz na żywotności czy też odlatujesz w bezruchu. Twoja, pasja, czy też silne emocje, zyskują szanse na rozkwit w pożytecznym, zdrowym kierunku.

Dzięki praktyce Mindfulness kwiaty Twojej osobowości zyskują życzliwe nawodnienie przez tą pełną życia glebę, by w pełni mogły rozkwitać co rano na nowo.

W podejściu Medytacji Mindfulness szczęście nie jest celem, ale pojawia się jako skutek uboczny.

Z tej perspektywy każdy dzień jest darem, każda trudność nauczycielem i okazją na świadome zastosowanie narzędzi Uważnej Obecności.

Ludzkie życie nie jest łatwe, każdy z nas z czymś się boryka. Każdy z nas w pewnym momencie doświadcza kryzysu, załamuje się, czuje zagubienie.

Kursy grupowe Mindfulness pięknie otwierają bezpieczną przestrzeń, by odkryć wspólne człowieczeństwo.


JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?

Pierwszy krok, to wzięcie udziału w spotkaniu wstępne - 19.11.2020 godz. 20:30 (po udziale w tym spotkaniu decydujesz, czy chcesz wziąć udział w kursie).

Drugi krok, to skorzystanie z bezpłatnej konsultacji wstępnej online (whatsapp / zoom / messenger) (terminy ustalane indywidualnie drogą mailową).

Krok trzeci, po obopólnym podjęciu decyzji o udziale w certyfikowanym kursie MBLC, otrzymasz materiały edukacyjne drogą mailową podręcznik w PDF i nagrania MP3. 

Kurs MBLC składa się z 8 modułów treningowych i dodatkowych sesji mających na celu pogłębić i zintegrować zdobytą wiedzę i doświadczenie.

Sesje są  prowadzone na platformie zoom i są nagrywane, otrzymujesz dostęp do nagrań przez 12 tyg. od rozpoczęcia kursu. Każde spotkanie trwa 2 - 2,5 godziny. Dzień uważności to możliwość głębszego zanurzenia w praktykę, łącznie trwa około 5 godzin z przerwą na lunch.


KURS MBLC, PROWADZONY PRZEZ KARO TASHI, W FORMIE ONLINE ROZPOCZNIE SIĘ 14 STYCZNIA 2021.


SPOTKANIA (WARSZTATY) ODBYWAJĄ SIĘ RAZ W TYGODNIU

Zostaną utworzone dwie grupy dla kursu MBLC (wybierzesz udział w jednej):

czwartki w godzinach 9:30-11:30

czwartki w godzinach 19:30-21:30

+ indywidualna praktyka w domu (z nagraniami MP3 i wprowadzanie podejścia Mindfulness w codzienność (proste ćwiczenia redukujące stres, pobudzające życzliwe podejście do siebie i do otoczenia).


KALENDARZ / TERMINY / MODUŁY

1. Co to jest Mindfulness i po co praktykować? Zacznij w miejscu, w którym jesteś (14.01.2021).

2. Ciało jako miejsce bycia obecnym (21.01.2021)

3. Wprowadzenie oparcia uważności (28.01.2021)

4. Praca z rozkojarzeniem (4.02.2021)

5. Badanie strumienia myśli. Praktyka w codzienności (11.02.2021)

6. Postawa obserwatora (18.02.2021)

Dzień uważności (20.02.2021), (5 godzin podzielone na 2 sesje, pomiędzy przerwa na lunch).

7. Samoakceptacja. (25.02.2021)

8. Życie w oparciu o Mindfulness. Podsumowanie - reszta życia (4.03.2021).

Spotkanie podsumowujące (11.03.2021)


Każde spotkanie otwiera nową głębszą perspektywę na poznawanie siebie i pracy umysłu. Zdobywasz narzędzia i transformujesz niekorzystne nawyki myślowe (np. wewnętrzny krytyk) w nowe nawyki, które pozytywnie wspierają Cię w codziennym życzliwym i świadomym postępowaniu. 

Dzień uważności odbywa się w sobotę 20 lutego od 10:00. Skład się z 2 godzinnego spotkania online + 2 godziny na posiłek + 2,5 godziny spotkanie (14:00-16:30) na wspólne podsumowanie i refleksje z tego dnia.


KAMERALNA GRUPA 

Liczba osób jest ograniczona do 15 uczestników. 


KONTAKT POMIĘDZY SESJAMI

Dodatkowo, uczestnicy mają bezpośredni kontakt z prowadzącą podczas trwania kursu, poprzez Whatsapp (w formie tekstowej lub nagrań głosowych).


ZAPISUJĄC SIĘ NA KURS OTRZYMUJESZ:

  • 24 godziny zajęć grupowych
  • edukacyjne materiały w postaci PDF i MP3 + dostęp do nagrań z warsztatów zoom.
  • certyfikat ukończenia treningu, certyfikaty otrzymują osoby, które wzięły udział w 75 % spotkań. 

Otrzymanie certyfikatu uczestnictwa upoważnia do podjęcia kolejnego etapu ścieżki szkolenia, np. trening Compassion, Inside lub kontynuowania treningu dla przyszłych nauczycieli MBLC.


PROWADZĄCA

Karo Tashi z wykształcenia psycholog (Edinburgh Napier University), z pasji eksplorator umysłu. Studiuje prace umysłu poprzez medytację z zaangażowaniem od ponad 11 lat. Uczułam się w dwóch szkołach medytacji: The 3 Doors Academy i Mindfulness Association (UK). Miałam szczęście być nauczana bezpośrednio przez Tybetańskich Buddyjskich Mistrzów oraz pionierów naukowo opracowanej metody Medytacji Mindfulness, czyli treningu Uważnej Obecności. Żyłam 13 lat w Szkocji, gdzie studiowałam i pracowałam profesjonalnie z grupami oraz indywidualnymi klientami. Udzielałam wywiadów w telewizji (link do nagrania tutaj), piszę dla portalu Radio Zet (link do artykułu tutaj).

Tematy mojej pracy z drugim człowiekiem: redukcja stresu, prewencja wypaleń, samoakceptacja, inteligencja emocjonalna, pogłębianie relacji ciało-umysł, praca z wewnętrznym krytykiem, uleczanie ran z dzieciństwa, relacje romantyczne.

Moja praca jest moją pasją, moją intencją jest pomoc zainteresowanym, redukowanie niepotrzebnego cierpienia i odkrywanie dostępu do naturalnego źródła radości, dostępnego dla każdego i w każdym momencie.



OPINIE KLIENTÓW

"Karo to rewelacyjna trenerka Mindfulness. Warsztaty z nią są pełne akceptacji dla tego kim jesteśmy i z czym przychodzimy, nie musimy już udawać dzielnych i dających sobie radę ze wszystkim, samo przebywanie w jej towarzystwie jest kojące" - Ewelina Kania, fotografka i podróżniczka.


"Podoba mi się w Karo, że choć naucza medytacji w formacie Mindfulness, to ma doświadczenia o wiele większe i głębsze, niż to co oferuje ta metoda. (...)Druga ogromna siła Karo Tashi to jej osobowość i metamumiejętnosci. Karo jest bardzo naturalna i prawdziwa i w lekkim stylu łatwo skraca dystans, twarzy ramę na spokój i zaufanie w grupie, wspiera, nie pośpiesza, pokazuje współczucie (bardziej dokładne jest tu angielskie słowo compassion) w akcji. Praktykowanie w takiej przestrzeni robi dużo łatwiejsze. Można też nauczyć się wielu wartościowych rzeczy. Serdecznie polecam. - Wojtek Pierga, psychoterapeuta.


"Wielkie serce, oddanie, otwartość, cierpliwość, radość dzielenia się doświadczeniem, życzliwość, a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka. Tym charakteryzuje się Karo Tashi i jej podejście do pracy indywidualnie i w grupie. A do tego wielki dystans do siebie i poczucie humoru. Jeśli szukasz prostych nauk, które działają (pod warunkiem, że je stosujesz, na co dzień), to praca z Karo jest dla Ciebie!" - Mata Trojanowska, lektor języka japońskiego, UW.


"Karo zajmuje się czymś, co prawdopodobnie nie jest jeszcze zbyt uświadomione, a przez to popularne, wśród polskiego społeczeństwa, więc o tyle ma trudniejsze zadanie, by przekonać, a może bardziej zachęcić do zauważenia jak bardzo nie dbamy o siebie. Albo jak bardzo pozornie dbamy o siebie: gonimy króliczka zupełnie nie rozumiejąc jak bardzo jesteśmy w błędzie, będąc przekonanymi, że to, co poza nami samymi nas uszczęśliwi, da poczucie spełnienia. 

Karo z pełną wyrozumiałością, miękkością i otwarciem przeprowadza przez powyższy proces i prowadzi drugą stronę do zrozumienia, że "tu i teraz" to właściwie wszystko, czego potrzebujemy. Nie traktuje kursu usługodawca - usługobiorca, ale jako spotkanie z drugim, któremu ona pomaga w dochodzeniu tam skąd przyszedł, wracaniu do samego siebie; tylko świat mu to trochę wszystko pomieszał.'' - Renata Sulek, anglistka.


''Uczestniczyłam kursie Mindfulness, prowadzonym przez Karo Tashi. Dał mi on dużo doświadczenia medytacyjnego (a przy okazji wiedzy). Dostałam dużo narzędzi do radzenia sobie ze swoimi emocjami, do wyciszania siebie, do trenowania uważności. Było to dla mnie niezmiernie ważne, chciałam w końcu zatrzymać się i wysiąść z twego pędzącego pociągu życia, by być tu i teraz, cieszyć się moją rodziną, światem, sobą. Oprócz tego Karo jest bardzo pozytywną osobą - nauczyła mnie dystansu do siebie. Uwielbiam jej poczucie humoru (które jest zaraźliwe ).'' - Iwona Sitko, prawnik.

CENA

800 zł do 3.12.2020 (płatne przelewem po rozmowie wstępnej)

890 zł od 4.12.2021 do 31.12.2020 (płatne przelewem po rozmowie wstępnej)

990 zł od 1.01.2021-14.01.2021 (płatne przelewem po rozmowie wstępnej)

Istnieje możliwość rozłożenia na 2 lub 4 raty.

REJESTRACJA - warunek konieczny.

Aby dołączyć do kursu, należy wziąć udział w Spotkaniu wstępnym (koszt 30 zł) - 19 listopada o 20:30. A następnie umówić się na bezpłatną konsultację wstępną online (20-30 min) - po spotkaniu 0, wyślemy email z terminarzem, by wybrać dogodny termin rozmowy.

Warunki przyłączenia do kursu są ściśle określone przez  Mindfulness Association.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Spotkanie wstępne
już niedostępne 30,00 zł -