Marketing Komunikacja i wystąpienia publiczne Kultura i Sztuka

Idzie NOWE! Marketing w Kulturze 2021

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 11 maj 9:00 do 12 maj 19:00

WTOREK 11 MAJA 2021

9.30 - 9.45 - Otwarcie konferencji

9.45 - 10.30 - Przegląd kulturalnych case studies w social mediach • Wojtek Kardyś, Netomania

10.30 - 11.00 - Gra wideo jako nośnik kultury • Karolina Kałużynska, Gameset

11.00 - 11.15 - przerwa

11.15 - 12.15 - Dyskusja na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury • Moderuje: Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek ultury, kulturanaczasie.pl). Rozmawiają: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury).

12.15 - 13.00 - Jak zaprojektować wartościową komunikację online? • Wouter van der Horst, We share culture

13.00 - 13.30 - Audience Experience. Wszystko jest interfejsem • Kordian Klecha, Intui oraz Agnieszka Kaim, Design Thinking w Kulturze

13.30 - 14.00 - przerwa

14.00 - 14.30 - CSR dla kultury • Mirella Panek-Owsiańska, mirellapanekowsianska.pl

14.30 - 15.00 - Jak wygląda internet poza Facebookiem i Instagramem - OUT OF THE BUBBLE • Agata Patoła

ŚRODA 12 MAJA 2021

9.30 - 10.15 - Kultura w Mieście Przyszłości. Foresight na działania instytucji kultury • Natalia Hatalska, infuture.institute

10.15 - 10.45 - Małe może więcej. YouTube dla małych i średnich ośrodków kultury • Marcin Andrzejewski, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu

10.45 - 11.30 - Podcasty. Produkcja i promocja • Moderuje: Maciej Bąk (Radio Zet, podcast "Stacja Emigracja"). Rozmawiają: Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce),

11.30 - 11.45 - przerwa

11.45 - 12.45 - Dyskusja Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja • Moderuje: Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu). Rozmawiają: Magdalena Komornicka (Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia)

12.45 - 13.15 - Praca zdalna a wypalenie zawodowe • Elżbieta Lisowska, Uniwersytet SWPS

13.15 - 13.45 - Czy i jak pracować z influencerami? • Patrycja Sawicka-Sikora, Agencja Primoloko

13.45 - 14.00 - przerwa

14.00 - 14.30 - Od 100% offline do 100% online - czego nauczyła nas pandemiczna (r)ewolucja? • Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski, Warsztaty Kultury

14.30 - 15.00 - Jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu i w jakich sytuacjach jest konieczny? • Franciszek Georgiew, Tigers

16.00 - 19.00 - webinary online

WEBINARY 11 I 12 MAJA

16.00 - 19.00 (warsztaty prowadzone są równolegle)

Audience development w internecie. Lekcja z pandemii - Piotr Firych, UAM w Poznaniu - 25 os. x 2 dni

Odkryj Google Ads - Maciej Wiśniewski, Premium Ads (11 i 12 maja - jedna, ta sama grupa!) - limit 30 os.

Lider(ka) kultury - przywództwo dla zaawansowanych - Marek Krawczyk, ZeroBullshit - 25 os. x 2 dni

Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki - Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej - 25 os. x 2 dni

Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? - Łukasz Maźnica, hearts & heads - 25 os. x 2 dni

Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja) - grupa 50 os.

Zarządzanie contentem w social mediach - Daniel Kotliński, Tigers (tylko 12 maja) - grupa 50 os.

Jak zacząć przygodę na TikToku? - Jakub Biel, jakubbiel.pl - 25 os. x 2 dni

Instagram - nowinki, trendy, narzędzia - Justyna Mudło, MaxROY.agency - 25 os. x 2 dni

LinkedIn - jak dobrze prowadzić profil instytucji - Dagmara Pakulska, dagmarapakulska.pl - 25 os. x 2 dni

Pamiętaj, warsztaty odbywają się równolegle. Sprzedaż biletów odbywa się do 9 maja 2021 pod tym linkiem.


Dołącz do wydarzenia

W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.