Marketing Sprzedaż Zarządzanie Nauka i Edukacja

National Sales Congress - Marketing Wsparcia Sprzedaży

location icon
DoubleTree by Hilton ul. Skalnicowa 21, Warszawa
calendar icon
Od 27 paź 9:00 do 27 paź 18:00

JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI

National Sales Congress to najbardziej merytoryczne wydarzenia dedykowane sektorowi handlowemu w Polsce. Chodzi w nich nie tylko o teorię, ale przede wszystkim o praktykę i codzienne zmiany, które wpływają na działanie biznesu. Przez wiele edycji NSC zyskało sobie rzeszę uczestników, chwalących niezwykle merytoryczny poziom wydarzenia, a także adekwatnie dobranych prelegentów, będących ekspertami w poszczególnych branżach.

Sama marka National Sales Congress ewoluowała przez lata. Początkowo była dedykowana wyłącznie zarządzaniu sektorem sprzedaży. Jakość eventów zwiększyła jednak na nie zapotrzebowanie. Pojawiały się kolejne edycje tematyczne wydarzenia. Dziś flagowymi produktami NSC są również kongresy z cyklu "Hotels" czy też "Director" dedykowane kolejno zarządzającym w hotelarstwie oraz zasobami ludzkimi w firmie.



Naturalnym krokiem w rozwoju marki było poszerzenie jej portfolio o event dedykowany jednemu z najistotniejszych filarów biznesu, czyli NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży. To jedyne wydarzenie w Polsce w całości poświęcone wsparciu sprzedaży bezpośredniej. A jak duża jest jej rola w firmie? Według raportu przygotowanego przez Hubspot aż 42 procent badanych wskazywało marketing jako podstawowe źródło pozyskiwania leadów. W wielu firmach taka komórka nie istnieje, podczas gdy jej obecność znacznie przekłada się zyski ze sprzedaży.



NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to nie tylko prelekcje wygłoszone przez najlepszych specjalistów w Polsce, ale również płaszczyzna do nawiązywania biznesowych relacji. To case studies i strefa networkingowa, która połączy wszystkich zarządzających marketingiem B2B w biznesie. Efektem eventu ma być otrzymanie merytorycznej wiedzy, a także poznanie skutecznych metod jej implementacji w poszczególnych zespołach. To od managerów i dyrektorów rozpoczyna się zmiana, ale muszą wiedzieć czego oczekiwać od specjalistów.


Korzyści z udziału:


• ponad 40% badanych według raportów wskazuje, że leady generowane są dzięki działaniu działów marketingu. Uczestnik NSC MWS pozna skuteczne sposoby ich pozyskiwania, które następnie wprowadzi do swojego zespołu

• odpowiednie zarządzanie leadami pozwala dziesięciokrotnie zwiększyć sprzedaż. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną sposoby, jak to zrobić

• Nawiążesz nowe kontakty biznesowe i przeprowadzisz ciekawe rozmowy

• słuchacz otrzyma kompletną wiedzę na temat sposobów optymalizacji budżetów marketingowych przy jednoczesnym zwiększeniu wsparcia działu sprzedaży, co bezpośrednio przełoży się na zyski

• event zostanie oparty również na przedstawieniu dróg utrzymania klienta dzięki procesom wsparcia sprzedaży


SPRAWDŹ AGENDĘ


REGULAMIN KONGRESU


Poprzednie edycje:



 

 



 


Dołącz do wydarzenia

W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.