Marketing IT i Nowe technologie Nauka i Edukacja

Certyfikowane warsztaty Marketing Automation Specialist

location icon
Rynek 35 Centrum Szkoleniowe Europrofes, IV piętro, Wrocław
calendar icon
Od 14 lip 19:00 do 14 lip 19:00

Dlaczego warto

Marketing Automation jest od kilku lat najbardziej dynamicznie rozwijającym się rynkiem wśród systemów wspomagania biznesu. Jego wartość w 2014 roku przekroczy barierę 1 mld $. W Polsce już ponad 1000 firm korzysta z systemów do automatyzacji, ponad 90% z tej grupy wdrożyło SALESmanago Marketing Automation.

Personalizacja komunikacji jest w dzisiejszych warunkach konieczna do przetrwania na rynku. Przeładowanie informacyjne, z jakim mamy do czynienia w Internecie skutecznie utrudnia dotarcie ze swoim przekazem marketingowym do potencjalnego klienta. Tylko dokładnie trafiając w aktualne potrzeby odbiorcy jest szansa na przykucie jego uwagi. Marketing Automation umożliwia ocenę aktualnych potrzeb leadów i automatycznie dopasowuje do każdego z nich odpowiednie narzędzia marketingowe

Znajomość i umiejętność łączenia najnowszych narzędzi marketingowych jest konieczna do stworzenia strategii działań marketingowych w Internecie.

 

Jakie umiejętności zdobędziesz po szkoleniu

  • zaawansowana znajomość systemu SALESmanago Marketing Automation
  • umiejętność tworzenia kampanii Lead Nurturing
  • tworzenie wielokanałowych kampanii leadowych
  • analiza i ocena skuteczności kanałów marketingowych
  • tworzenie personalizowanych wiadomości email
  • tworzenie dynamicznych kampanii one-to-one
  • opracowywanie i wdrażanie procesów łączących działania marketingu i sprzedaży
  • wykorzystanie Big Data do zwiększenia zysków

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma Certyfikat SALESmanago Marketing Automation Specialist

 

Program szkolenia

9.00 - 9.30
Rejestracja uczestników
9.30 - 10.30
Marketing automation - wprowadzenie.
  • Czym jest Marketing Automation, w jakich obszarach działa, pozycja Marketing Automation na świecie wśród systemów CRM.
10.30 - 10.45
Przerwa
10.45 - 12.45
SALESmanago Marketing Automation - konfiguracja systemu.
  • tworzenie i import bazy kontaktów
  • konfiguracja kont wysyłkowych
  • tworzenie szablonów wiadomości email
  • tworzenie i testy wiadomości email
  • scoring i macierze segmentacji - zdefiniowanie wstępnych zasad oceny i grupowania leadów
  • omówienie karty kontaktu
  • wstęp do reguł automatyzacji
12.45 - 13.30
Przerwa obiadowa, dyskusje, networking
13.30 - 15.00
Wykorzystanie Marketing Automation do zwiększania sprzedaży w B2B
  • lead nurturing - podstawowe założenia.
  • omówienie etapów w lejku sprzedażowym i zalecanych sposobów komunikacji z leadami na każdym etapie.
  • analiza procesu sprzedaży i tworzenie profilu idealnego klienta
  • zautomatyzowanie lejka sprzedażowego - definiowanie kanałów komunikacji, ustalanie trigger points
  • personalizacja komunikacji - jak wykorzystać posiadane dane aby najlepiej dostosować treści wiadomości do oczekiwań odbiorcy
  • analiza i optymalizacja kampanii lead nurturing
15.00 - 16.30
Marketing Automation w Commerce - zwiększanie konwersji dzięki dynamicznym treściom
  • problemy komunikacji masowej w commerce
  • personalizacja one-to-one - omówienie założeń
  • możliwości i skuteczność maila dynamicznego
  • system dynamicznej rekomendacji one - to - one
  • ratowanie koszyka - założenia teoretyczne, możliwości realizacji, najlepsze rozwiązania, skuteczność
  • lead nurturing w ecommerce
16.30 - 16.45
Przerwa na kawę
16.45 - 18.00
Zaawansowane możliwości Marketing Automation
  • wykorzystanie efektu ROPO
  • inbound marketing
  • RTB
  • generowanie leadów - dynamiczne landing pages, pop-ups, social media, live chat, integracja skrzynek Proxy
18.00 - 18.15
Zakończenie


Prowadzący szkolenie:

Bartłomiej Piechota - Marketing Automation Specialist, SALESmanago. Absolwent Marketingu oraz Informatyki i Ekonometrii na krakowskiej AGH, współtworzy system SALESmanago niemal od początku jego istnienia. Pracował przy kilkuset wdrożeniach Marketing Automation dla małych firm i dużych przedsiębiorstw takich jak Sage, Enova, Goldenline, Answear, Yves Rocher i wielu innych.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet na szkolenie
już niedostępne 1 799,00 zł -