Marketing Polityka i Gospodarka Rodzina i relacje międzyludzkie

Wykład "Marketing LGBT+: prawdziwe pytania i jeszcze prawdziwsze odpowiedzi"

location icon
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, sala 3P Komandorska 118/120, Wrocław
calendar icon
Od 17 maj 16:00 do 17 maj 17:30
ticket icon
Od 0,00 zł

Konsumenci identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+ zostawiają w sklepach, na wakacjach czy w punktach usługowych więcej pieniędzy niż osoby heteroseksualne, co czyni z nich klientów, o których warto walczyć. Skąd wynika różnica w wydatkowaniu? Zastanawia się Grzegorz Miecznikowski, ekspert marketingu LGBTQ+ i specjalista od social selling. Współpracował z wieloma firmami z różnych branż oraz przeszkolił mnóstwo ludzi. Mówi otwarcie o roli tożsamosci płciowej i orientacji seksualnej w marketingu oraz pokazuje jak być bardziej inkluzywnym i nie uprzedmiatawiać.

Duża część osób identyfikujących się ze społecznością LGBTQ+ przynależy do marketingowej grupy DINKY (double income no kids yet, podwójny dochód i brak dzieci), czyli mają więcej pieniędzy do wydania i kupują zazwyczaj produkty wysokiej jakości. W połączeniu z wyższym średnim dochodem i tendencję do kupowania nowych wersji posiadanych produktów wyłania się idealny konsument.

Kim jest konsument identyfikujący się ze społecznością LGBTQ+?
W czym tkwi siła marketingu LGBTQ+?
Jak mówić o i do osób LGBTQ+? 
Odpowiedzi na te pytania w trakcie wykładu i sesji Q&A. 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Udział w wykładzie
już niedostępne -