Marketing

Jak "nie przepalając kasy" w Google Ads pozyskiwać nowych pacjentów stomatologicznych?

location icon
Poznań
calendar icon
Od 12 wrz 10:00 do 12 wrz 18:00
ticket icon
Od 1 270,00 zł

ETYCZNY MARKETING STOMATOLOGICZNY

  • dowiesz się, jak stworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe w Google Adwords,
  • nauczysz się analizować dane zgromadzone w Google Analytics,
  • zrozumiesz znaczenie zebranych danych statystycznych i demograficznych,
  • nauczysz się, jak optymalizować kampanie, aby za rozsądną kwotę, trafiały do odpowiednich osób, 
  • poznasz ekspertów, którzy na codzień prowadzą działania Google Adwords dla wielu klinik stomatologicznych w Polsce
  • porozmawiasz z wykładowcami i przeanalizujesz z nimi problemy lub potrzeby marketingowe Twojej palcówki.

Zobacz jak wyglądają takie praktyczne warsztaty:

O warsztatach:

Na szkoleniu dowiesz się w jaki sposób prowadzić działania promocyjne online, aby przyciągać ruch na stronę internetową Twojego gabinetu oraz w jaki sposób optymalizować te działania celem ciągłej poprawy wyników.

To solidna dawka wiedzy, która pomoże Ci w zwiększeniu liczby nowych pacjentów. Szkolenie to jest poparte konkretną wiedzą i wieloletnimi działaniami prowadzonymi w Dentim Clinic w Katowicach.

Będziesz mieć dostęp do ekspertów, którzy na codzień prowadzą działania Google Adwords dla wielu klinik stomatologicznych w Polsce!

Otrzymasz bardzo dużo porad od praktyków z wieloletnim doświadczeniem. 100% praktyki - zero teorii!


Warsztaty gwarantują praktyczną i aktualną wiedzę popartą wieloletnimi działaniami prowadzonymi w wielu klinikach i gabinetach stomatologicznych, m.in. w Denitm Clinic w Katowicach. 


Zobacz co o warsztatach mówią ich uczestnicy:


Z naszych szkoleń korzystali m.in.:



Podczas warsztatów:

  • Pod okiem prowadzących stworzysz i uruchomisz swoje pierwsze reklamy Google Adwords.
  • Nauczysz się analizować i optymalizować swoje reklamy, tak aby miały lepszą konwersję przy jednoczesnym obniżaniu kosztów jej prowadzenia.
  • Wprowadzisz odpowiednie zmiany do stworzonych przez siebie reklam, dzięki czemu zaczną one przynosić jeszcze lepsze wyniki.
  • Po szkoleniu otrzymasz dodatkowe wytyczne z konkretnymi wskazówkami co powinieneś zmienić w swoich reklamach, aby poprawić wyniki wyświetlania i konwersji.


W przypadku pytań zadzwoń bezpośrednio do Arka - 733 806 866



Profil uczestnika:

Idealnym uczestnikiem jest rejestratorka, manager, właściciel, czyli osoby, które zajmują się marketingiem w gabinecie lub przygotowuje się do tej roli.

Jeżeli jesteś osobą zaawansowaną w marketingu, prowadzisz działania marketingowe od dłuższego czasu i poszukujesz usystematyzowania posiadanej wiedzy to też jest kurs dla Ciebie.

Jeżeli jesteś lekarzem dentystą, to poznasz w jaki sposób działa marketing stomatologiczny, abyś mógł bardzo dobrze delegować zadania osobie lub agencji zajmującej się marketingiem Twojej praktyki. 

Cele:

Celem tego szkolenia jest rozwinięcie umiejętności, ułatwiających pozyskiwania pacjentów z internetu poprzez płatne kampanie reklamowe oraz zwiększenie skuteczności prowadzonych działań i optymalizacji kosztów.



Korzyści:

Po ukończonym szkoleniu będziesz potrafić:

  • Stworzyć własną kampanię reklamową na Google Adwords
  • Analizować wyniki realizowanych kampanii i wyciągąć na ich podstawie rzetelne wnioski.
  • Optymalizować wyniki prowadzonych działań reklamowych w Google Adwords.


Metodologia:

Prezentacja szkolenia na ekranie, ćwiczenia indywidualne i zespołowe z wykorzystaniem laptopów, praktyczne narzędzia marketingowe poparte licznymi przykładami z życia, dyskusje prowadzone przez prowadzącego, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.


Prowadzący

Arek Buziewicz

Wieloletni współwłaściciel:

  • sieci gabinetów Dentim Clinic www.dentim.pljednej z najbardziej rozpoznawalnych klinik na Śląsku, zatrudniającej ponad 80 osób, w tym 23 stomatologów, pracujących na 12 fotelach w trzech lokalizacjach w Katowicach i Bydgoszczy,
  • specjalistycznej agencji www.marketize.pl, pomagającej gabinetom i klinikom stomatologicznym w budowaniu wizerunku eksperta, pozycjonowaniu się na lokalnym rynku i pozyskiwaniu nowych pacjentów poprzez działania online marketingu,
  • start-up'u technologicznego www.iqdental.pl, tworzącego aplikację do zarządzania gabinetem stomatologicznym, która oprócz tradycyjnych funkcjonalności wprowadza innowacyjny algorytm wspomagający lekarza w procesie diagnostyki i tworzenia planu leczenia oraz przyczynia się aktywnie do poprawy rentowności praktyki stomatologicznej.

Swoje doświadczenie przed Dentim Clinic zdobywał m.in. prowadząc własną klinikę w Wielkiej Brytanii. Współtwórca Instytutu Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej.

Przedsiębiorca, praktyk, twórca kompleksowych strategii marketingowych oraz systemów usprawniających pracę gabinetów stomatologicznych m. in. systemu zarządzania magazynem stomatologicznym.

Swoje działania opiera miedzy innymi o etyczny marketing, relacje z pacjentami, badanie satysfakcji, budżetowanie oraz nowoczesne systemy zarządzania.

Dziesięć lat pobytu za granicą pozwoliło zebrać bogate doświadczenie oraz poznać wpływowe osoby w międzynarodowym biznesie stomatologicznym.

Pasjonat nowoczesnych technologii oraz marketingu online. Pozytywnie zakręcony na punkcie mierzenia skuteczności prowadzonych działań.

Prywatnie miłośnik szybkiej jazdy autem na torze wyścigowym. Latem spędza każdą wolna chwilę ćwicząc wakeboard na wyciągu, a zimą jeżdżąc na nartach w pobliskich Beskidach.


Paweł Kubik

W branży marketingowej już od 7 lat. Doświadczenie budował w liczących się na rynku agencjach marketingowych zlokalizowanych na Śląsku. Swój warsztat i doradztwo opiera o wnikliwą weryfikację zebranych danych w narzędziach analitycznych.

Specjalista w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych Google AdWords dla branży stomatologicznej oraz budowaniu strategii marketingowych i skutecznym doborze kanałów online celem pozyskiwania nowych pacjentów. Nasz "googlowy ninja", który od wielu lat prowadzi kampanie m.in. dla:

  • Dentim Clinic (Katowice)
  • Glam Smile (Poznań)
  • Estetika (Łódź)
  • Stomatologia Jadczyk (Szczecin)
  • Orto Live (Radom)
  • Dental 4 You (Kraków)
  • Dentico (Gdańsk)
  • TymoDental (Lublin)

Prywatnie miłośnik sportów siłowych i jazdy na rolkach. Pasjonuję się również zdrowym odżywianiem i amatorskim ćwiczeniem jogi.


Podsumowanie

To szkolenie w całości będzie poświęcone narzędziom Google i sposobach ich wykorzystania w przyciąganiu nowych pacjentów na stronę internetową Twojego gabinetu stomatologicznego.

Przeanalizujemy kampanie reklamowe Google Adwords oraz wyniki w Google Analytics, każdego uczestnika dając konkretne wytyczne do wdrożenia.

Porozmawiamy też w jaki sposób optymalizować prowadzone kampanie, aby miały lepszą konwersję przy jednoczesnym obniżaniu kosztów jej prowadzenia.


PROWADZĄCY:

Arek Buziewicz i Paweł Kubik


MIEJSCE:

Poznań


TERMIN:

12 września 2020 godz: 10:00 - 18:00
(sobota)


ZAPEWNIAMY:

materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, napoje, przekąski i lunch na miejscu

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
e-mail: arek@marketize.pl
telefon: 733806866


Nie zwlekaj! Zarejestruj się na warsztaty i świadomie wykorzystuj potencjał marketingowy swojej praktyki.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
cena ważna do 30 kwietnia 2020! Jak "nie przepalając kasy" w Google Ads pozyskiwać nowych pacjentów stomatologicznych? WCZESNA REJESTRACJA

cena ważna do 30 kwietnia 2020!

30 kwietnia 2020, 23:59 1 270,00 zł
  Jak "nie przepalając kasy" w Google Ads pozyskiwać nowych pacjentów stomatologicznych? STANDARDOWA REJESTRACJA
Jeszcze niedostępne
od 1 maja 2020 (piątek)
1 470,00 zł -