Lead Generation w małej firmie B2B (8h praktycznego warsztatu)

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 15 gru 10:00 do 15 gru 10:00

Skuteczna i sprawna sprzedaż w organizacji to ogromne wyzwanie. Szczególnie w małej firmie, kiedy nie ma możliwości inwestycji i zatrudnienia ekspertów, zbudowanie efektu dźwigni w rozwoju jest wyjątkowo istotne. Znalezienie "game changera", który pozwoli nam wzrastać w zaplanowanym tempie i sprzedawać do tych, do których chcemy, to kluczowe wyzwania dla małych firm B2B. Nasz warsztat to praktyczne przekazanie narzędzi i wiedzy, tak aby uczestnicy mogli od zaraz zbudować w swojej firmie skuteczny i prosty system generowania leadów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu Nessie, chcemy w pigułce przekazać swój podstawowy know-how w zakresie generowania leadów. Będziemy pracować "na żywo" już podczas warsztatów, zatem formuła szkolenia to bardziej trening na stanowisku pracy niż typowe przekazywanie wiedzy. Jeśli faktycznie chcesz sprzedawać B2B usługi i produkty o dużej wartości, to skorzystaj z naszych sukcesów oraz porażek i weź dla siebie to, co działa najlepiej!

Agenda warsztatu

1. Ile i jakich konkretnie leadów potrzebuję, aby wykonać zaplanowany wzrost na 2022? Zaczniemy od przełożenia liczb ogólnych na konkretne cele lead generation w ujęciu kwartalnym/miesięcznym.


2. Kto jest moim idealnym klientem i jak go znaleźć? Czyli konkretne zdefiniowanie persony, do której najbardziej chcemy sprzedawać i przełożenie tego na segmentacje pod produkt/rynek/branżę.


3. Ustawienie procesu lead generation w oparciu o platformę typu LinkedIn - docieranie do właściwych person, praca na listach leadów, komunikacja z leadami i ich ogrzewanie.


4. Skuteczna komunikacja w procesie lead generation - struktury wiadomości, przykłady kampanii i sekwencji, praca nad własnym tekstem.


5. Prospecting, czyli wykorzystywanie potencjału leadów z lejka. Jak stworzyć drugi i trzeci cykl ogrzewania leada w procesie sprzedaży, aby lejek sprzedażowy był zawsze pełny i przewidywalny.


6. Planowanie procesu lead generation w czasie, czyli budowanie kalendarza działań na 2-3 miesiące i analiza efektów.

szczegóły: https://nessie.pl/leadgendlamalychfirm/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Lead Generation w małej firmie
już niedostępne 922,50 zł -