Marketing Prawo i Podatki Nauka i Edukacja Koncerty, Festiwale, Rozrywka

Organizacja i prowadzenie loterii promocyjnych i gier losowych ✅ Przepisy o grach hazardowych

location icon
Warszawa, Biurowiec Atrium warszawa
calendar icon
Od 23 kwi 10:00 do 24 kwi 17:00
ticket icon
Od 2 152,50 zł

ORGANIZACJA LOTERII PROMOCYJNYCH I KONKURSÓW. PRZEPISY, REGULAMINY, PODATKI

Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena netto: 1750 zł + 23% VAT
Trener: Dr Beata Wentura-Dudek
Zamów szkolenie i uzyskać 10% rabatu: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-lojalnosciowe-konkursy-loterie-organizacja-i-aspekty-prawne-2/

1. Planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, loterii

  • najczęściej realizowane skuteczne loterie, konkursy i programy lojalnościowe, sprzedaż premiowa itd.
  • preferencje i oczekiwania klientów
  • budowanie lojalności klientów
  • planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych: budżet, czas, uzyskanie stosownych zezwoleń, odbiorcy.

2. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych

  • wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
  • wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
  • wybór nagród
  • nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
  • badanie efektywności prowadzonych akcji

3. Aspekty prawne oraz podatkowe związane z akcjami promocyjnymi

  • loterie promocyjne - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
  • loterie audioteksowe - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
  • konkurs promocyjny - aspekty prawne,, zasady organizacji, podatki od nagród
  • program lojalnościowy - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród

4. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym

  • Nagrody rzeczowe
  • Nagrody pieniężne
  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery

5. Podatki od nagród - opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania
  • Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej - PIT 8C, PIT 11

6. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT

7. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii

  • loterie
    przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
  • konkursy
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
  • programy lojalnościowe
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu

8. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii

  • przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
  • odpowiedzialność organizatora akcji

9. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych

  • organy kontrolujące
  • ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu akcji promocyjnych

KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Dostępne do Cena Liczba
  Akcje promocyjne

dostępnych: 10

31 grudnia 2020 2 152,50 zł