NADZOROWANIE LOTERII I GIER gier losowych ✅ Przepisy o grach hazardowych
Warszawa, Biurowiec Atrium
Warszawa
Od 4 lip 9:00 do 5 lip 16:00
Od 1 537,50 zł
NADZOROWANIE LOTERII I GIER Nadzór i organizacja gier hazardowych, loterii i konkursów
Online
Otrzymaj zaświadczenie - nadzór i kontrola zgodnie z wytycznymi ustawy o grach hazardowych.
1. Planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, loterii
- najczęściej realizowane skuteczne loterie, konkursy i programy lojalnościowe, sprzedaż premiowa itd.
- preferencje i oczekiwania klientów
- budowanie lojalności klientów
- planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych: budżet, czas, uzyskanie stosownych zezwoleń, odbiorcy.
2. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych
- wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
- wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
- wybór nagród
- nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
- badanie efektywności prowadzonych akcji
3. Aspekty prawne oraz podatkowe związane z akcjami promocyjnymi
- loterie promocyjne - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
- loterie audioteksowe - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
- konkurs promocyjny - aspekty prawne,, zasady organizacji, podatki od nagród
- program lojalnościowy - aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
4. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym
- Nagrody rzeczowe
- Nagrody pieniężne
- Nagroda rzeczowo-pieniężna
- Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery
5. Podatki od nagród - opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej
- Podatek dochodowy od osób fizycznych
- Warunki zwolnienia z opodatkowania
- Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej - PIT 8C, PIT 11
6. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej
- Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
- Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
- Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
- Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT
7. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii
- loterie
przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom - konkursy
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu - programy lojalnościowe
przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu
8. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii
- przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
- odpowiedzialność organizatora akcji
9. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
- organy kontrolujące
- ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych
- odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu akcji promocyjnych
✅ KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl