Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne

Komunikowanie nowych warunków sprzedaży

location icon
szkolenie online
calendar icon
Od 7 lis 9:00 do 8 lis 15:00

Komunikowanie nowych warunków sprzedaży

Program szkolenia:

Moduł I. Psychologia klienta i sprzedaży

  • 1.Emocje klienta w zmianie i decyzjach
  • 2.Rola serwisu i relacji opartej o zaufanie
  • 3.Strata i zysk - pułapki postrzegania zmiany - księgowanie mentalne
  • 4.Postrzeganie sytuacji trudnych - konfliktowych
  • 5."Zacznij od nie" - jako metoda postępowania w komunikacji podwyżek

Moduł II. Jak przekonać klienta do zmiany ceny

  • 1.Skuteczna argumentacja - jak ją budować od argumentów perswazyjnych, przez racjonalne do emocjonalnych
  • 2.Model perswazyjny Witsacka
  • 3.Reguły wywierania wpływu - jak mówić żeby przekonywać
  • 4.Ścieżka impasu - co zrobić jeśli trafiam na opór po drugiej stronie - przeciwdziałanie reaktancji

Moduł III. Planowanie reakcji na obiekcje

  • 1.Kluczowe rodzaje obiekcji w podnoszeniu ceny
  • 2.Mosty zamiast murów - dlaczego nie walczyć, nie zbijać i nie obchodzić obiekcji
  • 3.Metoda 3 kroków w pracy z obiekcjami
  • 4.Rola pytań podważających przekonanie w pracy z obiekcjami

Moduł IV. Podstawy negocjacji

  • 1.Przygotowanie się do procesu negocjacyjnego
  • 2.Poszukiwanie obszarów do współpracy - proponowanie i testowanie
  • 3.Kompensacja kwestii negocjacyjnych - model equalizera
  • 4.Kolejność negocjowanych kwestii
  • 5.Planowanie ustępstw - strategia szachowa

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Radzenia sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów;
  • Radzenia sobie ze stresem w sprzedaży;
  • Wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji;
  • Pracy z klientem w sytuacji konfliktowej- rozbieżności interesów;
  • Pracy z obiekcjami klienta;
  • Skutecznej argumentacji;
  • Wywierania wpływu;
  • Obrony swoich racji;
  • Asertywnych reakcji.

Po szkoleniu Uczestnicy nabędą umiejętność:

  • Prowadzenia rozmowy w sposób asertywny;
  • Przekonywania klienta do własnych propozycji;
  • Odpowiadania na zastrzeżenia klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji po obu stronach;
  • Radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej, konfliktowej;
  • Wyjścia z impasu i kontynuowania procesu sprzedaży.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Komunikowanie nowych warunków sprzedaży.

Szkolenie z komunikowania nowych warunków sprzedaży ma na celu zbudować postawę uczestników polegającą na przekonaniu co do kluczowej roli handlowca i jej wartości w oczach klienta oraz o sprawczości handlowców. Na szkoleniu dowiesz się również jaki wpływ na proces sprzedaży mają emocje oraz stres.
Komunikowanie nowych warunków sprzedaży

Komunikowanie nowych warunków sprzedaży.

Szkolenie z komunikowania nowych warunków sprzedaży ma na celu zbudować postawę uczestników polegającą na przekonaniu co do kluczowej roli handlowca i jej wartości w oczach klienta oraz o sprawczości handlowców. Na szkoleniu dowiesz się również jaki wpływ na proces sprzedaży mają emocje oraz stres.

już niedostępne 1 353,00 zł -