IT i Nowe technologie Zarządzanie

Webinar HRtech Hub: Jak zarządzać umiejętnościami w pracy na odległość?

location icon
calendar icon
Od 18 gru 12:00 do 18 gru 13:00

Bezpłatny webinar HRtech Hub #8: Jak zarządzać umiejętnościami w pracy na odległość?

Jak zarządzać umiejętnościami w pracy zdalnej?

Rzeczywistość, w której znaczna większość pracy wykonywana jest zdalnie, to duże wyzwanie dla firm. Według badania Gartnera, aż 60% firm pracuje zdalnie. W takich warunkach, pracownicy spędzają trzy razy mniej czasu ze swoimi menedżerami i zespołami. Jak w takiej sytuacji poznać umiejętności, którymi dysponuje firma? W nowych warunkach potrzeba nowych rozwiązań.


Jak human cloud napędzany sztuczną inteligencją może pomóc w zarządzaniu talentami?


  • Nawet przed pandemią, według badania Mercera, aż 40% firm nie było świadomych umiejętności swoich pracowników. Dzięki analityce talentów możliwe jest poznanie twardych i miękkich umiejętności zespołu.
  • Rezygnacja ze sztywno zdefiniowanych ról pozwala na szczegółowy wgląd w umiejętności zespołu. To pozwala lepiej dopasować zadania do talentów, przez co zwiększymy wydajność, satysfakcję z pracy i podtrzymamy motywację wśród pracowników.
  • Luka talentów na rynku rośnie, firmy nie są w stanie spełnić oczekiwań swoich klientów. Znajomość potrzeb firmy pozwala na szybką reakcję poprzez up/re-skilling pracowników. Automatyczna analiza talentów zespołu pomaga określić kierunki rozwoju, do których mają predyspozycje jego poszczególni członkowie.
  • Firmy potrzebują nowych pracowników. Wirtualny rynek talentów zapewnia dostęp do nieograniczonej puli specjalistów, dzięki której pracodawcy mogą uzupełniać swoje zespoły, pomijając żmudny i kosztowny proces tradycyjnej rekrutacji. Wsparcie sztucznej inteligencji daje możliwość dopasowania kandydata do konkretnych, wymaganych przez pracodawcę umiejętności.
  • Specjaliści nie lubią być odrywani od swoich zajęć. Dynamiczny i szybki proces onboardingu łączący informacje z różnych źródeł pozwala na łatwe rozpoczęcie korzystania z narzędzia zarówno przez firmę, jak i poszczególnych pracowników.



Do dyskusji na te tematy zaprosiliśmy specjalistów z nowoczesnym spojrzeniem na zagadnienie zarządzania talentami przez pracodawców:


Szymon Niemczura - wiceprezes Talent Alpha, platformy cyfrowej zmieniającej sposób, w jaki organizacje na całym świecie mierzą talenty i zarządzają nimi.

Maciej Pawlikowski - senior data scientist z firmy Stermedia, partnera technologicznego Talent Alpha w obszarze sztucznej inteligencji i oprogramowania.

Webinar poprowadzi Artur Karda z firmy Stermedia, dyrektor ds. transformacji cyfrowej, były dziennikarz.

Spotkanie jest bezpłatne i skierowane do osób odpowiedzialnych za działania HR w firmach.



Organizator:



 Goście specjalni:




O HRtech Hub


HRtech Hub współtworzą firmy, które na co dzień opracowują i wdrażają innowacyjne rozwiązania dla HR: VRinHR (marka Human Partner), Ikona oraz Stermedia. Inicjatorzy współpracują również ze sobą w ogólnopolskim klastrze firm technologicznych ITCorner.


Warunki udziału


Udział w webinarze jest bezpłatny. Jego warunkiem jest zapisanie się na newsletter HRtech Hub. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Webinar HRtech Hub: Jak zarządzać umiejętnościami w pracy na odległość?
Wyprzedane Brak wolnych miejsc