Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie Rozwój osobisty

Jak tworzyć przyciągające ogłoszenia o pracę?

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 25 maj 10:00 do 25 maj 14:00

Ogłoszenie rekrutacyjne to pierwszy kontakt z kandydatem.

Chcemy mu przedstawić zadania, korzyści i zachęcić do współpracy. Jednak zamierzamy również pokazać nasza firmę i wyróżnić ją z pośród konkurencji. Jak więc się wyróżnić? Jak się przebić w gąszczu innych ogłoszeń o pracę? Co zrobić, żeby zatrzymać wzrok kandydata na naszym ogłoszeniu? Dowiedz się, jak napisać ogłoszenie, które przyciągnie wzrok odpowiednich specjalistów i zwiększy ilość otrzymanych aplikacji.


Ten warsztat jest dla ciebie jeżeli:

  • Rekrutujesz pracowników.
  • Budujesz wizerunek pracodawcy.
  • Poszukujesz różnych form zaciekawienia, przykucia uwagi, potencjalnego pracownika.
  • Chcesz poznać dobre praktyki jakie stosują inni rekruterzy.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • Jak działa nasz umysł i jak to działanie wykorzystać w pisaniu chwytliwych ogłoszeń rekrutacyjnych.
  • Czy zbudowałeś model idealnego kandydat?
  • Jak napisać dokładnie to, co naprawdę interesuje kandydata/kandydatkę.
  • Jak unikać "potworków językowych".
  • Gdzie umieszczać ogłoszenia, jakie portale, narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne.
  • O aspektach prawnych i o dyskryminacji w ogłoszeniach. Na tyle byś czuł się bezpieczny.

Informacje organizacyjne:

Szkolenie odbędzie się z wykorzystaniem platformy ZOOM i tablic MIRO. Link do spotkania otrzymasz dzień przed wydarzeniem. Warsztaty są prowadzone interaktywnie, do udziału niezbędny jest komputer oraz kamera. Tablice MIRO - w trakcie warsztatów będziemy korzystać z wirtualnej tablicy miro (https://miro.com/). Można założyć tam darmowe konto, ale nie trzeba, możesz bowiem występować jako "gość". Dostęp do tablicy, na której będziemy pracować otrzymasz w trakcie warsztatu. Uwaga: Miro dość słabo działa w przeglądarce Microsoft Explorer, więc jeśli możesz skorzystaj z Chroma lub Firefoxa.


Warsztaty poprowadzą:

Justyna Glińska - Manager, doradca HR, trener biznesu i coach.

Jest praktykiem w obszarze zarządzania i wdrażania polityki HR. Wspiera organizacje w zarządzaniu potencjałem pracowników oraz w projektach rekrutacyjnych, AC/DC, outplacementu. Skupia się na działaniach podnoszących efektywność i zaangażowanie pracowników tak aby dostarczyć nowe kompetencje i budować standardy kulturowe organizacji. Członek Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Jednocześnie realizuje działania coachingowe i mentorskie, których celem jest rozwijanie pracowników i wdrażania kompetencji w zachowania. Identyfikuje potrzeby, talenty, wypracowuje strategie umożliwiające przejście na wyższy poziom rozwoju biznesowego. Nie daje gotowych rozwiązań, bo tylko te które są wynikiem wspólnej pracy gwarantują potrzebę ich wprowadzenia w życie.


Ewa Cieślawska - Certyfikowany trener FRIS® i FACET5, coach, facylitator, trener myślenia wizualnego.

Posiada wieloletnie doświadczenie branży HR. Współpracuje jako trener z EY Academy of Business. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz innowacyjnego programu kreowania i rozwijania liderów i trenerów Leaders are Trainers. W swojej pracy trenera facylitatora pracuję autorską metodologią Momentum Method Beaty Kapcewicz, zawierającą narzędzia z obszaru treningu kompetencji, treningu mentalnego, procesu grupowego i przyspieszonego uczenia. Wprowadza zmianę na poziomie świadomości, postaw, nawyków liderskich i zachowań. Wspiera organizacje w obszarze rozwoju ludzkiego potencjału, budowania efektywnych zespołów, komunikacji i pobudzania zaangażowania pracowników.

    Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek dodatkowych informacji, zadzwoń pod numer 666 350 718 lub wyślij mail na adres ewa.cieslawska@addicotrainers.pl - odpowiemy chętnie na wszystkie pytania.

    http://www.addicotrainers.pl

    Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
      bilet normalny
    już niedostępne 390,00 zł -