Marketing Sprzedaż Kultura i Sztuka

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie? - kurs online z marketingu dla sektora kultury

location icon
ZOOM
calendar icon
Od 15 wrz 10:00 do 15 wrz 14:00
ticket icon
Od 300,00 zł

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

Kurs online z marketingu dla sektora kultury: 
  • 240 min kursu online i live, czyli 4 godziny praktycznego kursu online na żywo z możliwością zadawania pytań i wykorzystaniem aplikacji ułatwiających uczenie się.
  • Sprawdzona wiedza.  Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
  • Rozwiązania dla kultury. Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w Waszych instytucjach i uwzględniające specyfikę sektora kultury.

Podczas kursu omówimy podstawy, którymi można się kierować, gdy budżet na promocję nie jest duży, a nasze wydarzenia się nieuchronnie zbliżają. Kurs pomoże Ci skupić się na najważniejszych działaniach, wyeliminować lub ograniczyć te zbędne i w najlepszy możliwy sposób wykorzystać ograniczone środki na promocję. Skupia się na sektorze kultury, a wykorzystać zgromadzoną w nim wiedzę mogą zarówno osoby pracujące w instytucjach kultury i edukacji, jak również działające w fundacjach czy stowarzyszeniach.

Kurs odbędzie się w godzinach 10:00 - 14:00 w dniu 15 września 2022 za pośrednictwem platformy ZOOM.
Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

  • Jak wypromować pojedyncze wydarzenie, gdy nie mamy dużego budżetu?
  • Jakim językiem opowiadać o swoim wydarzeniu?
  • Jak połączyć ze sobą promocję kilku wydarzeń, gdy zaczyna brakować czasu?
  • Jak uczyć się z wydarzenia na wydarzenie i poprawiać wyniki?
  • Jak regularnie pracować ze swoją publicznością?
  • Jak zacząć zmiany?


Spotkania będą odbywały się na platformie ZOOM.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek, autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl 

Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.

Prowadzi warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkolił m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet na webinar
już niedostępne 300,00 zł -