Innowator Podkarpacia 2022 - fundusze na innowacje
Konferencja pn. "Innowator Podkarpacia 2022 - fundusze na innowacje"
realizowana w ramach projektu Enterprise Europe Network
02.12.2022r.
Harmonogram konferencji
8.30 | Rejestracja |
9.00 | Powitanie uczestników |
9.15 | Wręczenie nagród "Innowator Podkarpacia 2022" im. Ignacego Łukasiewicza |
9.45 | Finansowanie dla przedsiębiorstw w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia 2021 - 2027 |
10.15 | Fundusze unijne dla eksporterów oraz innowacyjnych firm MŚP w ramach krajowych środków |
12:15 | Przerwa kawowa |
12.30 | Jak rozwijać firmę międzynarodowo w niestabilnych czasach |
14.30 | Zakończenie konferencji, lunch |
Konferencję rozpocznie uroczyste wręczenie nagród "Innowator Podkarpacia 2022" im. Ignacego Łukasiewicza. W programie wydarzenia przewidziano prelekcje skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą, podczas których zostaną przedstawione możliwości uzyskania finansowania w ramach Funduszy Europejskich dla Podkarpacia na lata 2021- 2027. Zostaną również omówione zagadnienia dotyczące dotacji:
a) na rozwój i wsparcie działalności eksportowej
b) na rozwój działalności związanej z inwestycjami jak budowa przedsiębiorstwa,
zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
c) na działalność badawczo-rozwojową, zieloną transformację i cyfryzację
d) a także temat zwolnienia z podatku dochodowego w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Prelekcje będą ponadto dotyczyć eksportu i możliwości jego rozwoju w przyszłości. Jakich błędów unikać przy wyborze rynków zagranicznych oraz przy pozyskiwaniu partnerów. Wskazania na jakich rynkach eksportowych można odnieść sukces, które należy omijać, jak wykorzystać szansę na różnych rynkach, a także jakie są wyzwania dla przedsiębiorstw w tym zakresie. Czego należy dowiedzieć się o sytuacji klienta, by budować optymalne rozwiązania dla swojego biznesu ?
Ponadto :
- wybór najlepszych segmentów do skutecznego działania na rynkach eksportowych
- jak dostosować model biznesowy firmy oraz strategię do nowych warunków
rynkowych
- profilowanie klienta pod różne rynki zagraniczne
- zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku dzięki strategii 4C (customer expectation,
cost, convenience and comunication)
- jak zdobywać najlepszych partnerów zagranicznych w nowych czasach
- rady najlepszych eksporterów międzynarodowych - jakich błędów unikać?
Zaplanowano również sesje pytań i odpowiedzi Q&A oraz dedykowane rozwiązania na zgłaszane problemy.
Zapraszamy.