In Digital Marketing Conference 27-29.01.2021 - nagrania VIDEO.
Jeżeli zawodowo zajmujesz się marketingiem w sieci, to właśnie propozycja dla Ciebie. Wykorzystaj ten czas na rozwój i wdrożenie zdobytej wiedzy!😎
Mamy dla was dużą dawkę konkretnej wiedzy, z której możesz skorzystać nie wychodząc z domu. 💪 To doskonała okazja, żeby nauczyć się czegoś nowego!
Dlaczego warto?
👉 36 wykładów, pełnych inspiracji i pomysłów do działania - prezentacje ocenione jako rewelacyjne przez samych uczestników!
👉 Aktualne, merytoryczne tematy, z których możesz skorzystać już teraz. Kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek jesteś!
👉 Świetni eksperci, którzy zawodowo zajmują się Digital marketingiem każdego dnia zdobywając doświadczenie.
✅ Cena zawiera:
- Dostęp do pełnych nagrań z Konferencji in Digital Marketing z dni 27-29.01.2021.
- A teraz prezentacje dostaniesz GRATIS!
Świetny materiał do przepracowania!
✔ Strategia content mkt- jak ją zbudować, napisać i stosować., Łukasz Głombicki
✔ Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta., Krzysztof Ożóg
✔Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads., Mateusz Nowak
✔ Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą., Anna Oszajca
✔ Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji., Darek Pawlak
✔ UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?, Angelika Dąbek
✔ Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty!, Mateusz Muryjas
✔ Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień., Maciej Trojanowicz
✔ 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży., Darek Puzyrkiewicz
✔Prosta produkcja materiałów video dla biznesu., Piotrek Ananicz
✔ Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych - myśl globalnie, działaj lokalnie., Grzegorz Garczyński
✔ Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?, Albert Stęclik
✔ Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?, Łukasz Majewski
✔"Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View., Marcin Skwarek
✔Największe hity i kity mijającego 2020 roku czyli podsumowanie influencer marketingu 2020., Marta Janus
✔ Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu., Bartosz Walat
✔ Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?, Albert Stęclik
✔ Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?, Bartosz Walat
✔Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?, Wojciech Jabczyński
✔Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada., Kaleb Skrzypkowski
✔ Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki., Katarzyna Żakieta
✔ Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach., Jan Zając
✔ Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo., Paweł Dąbkowski
✔ "30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" - Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas - start!, Maciej Maliszewski
✔ Stabilność PR w niestabilnych czasach., Łukasz Majewski
✔ Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką., Rafał Lampasiak
✔Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO., Roman Bębenista
✔ Marketing logiczny i efektywny., Marta Jaskulska
✔Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach., Filip Kłodawski
✔Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?, Łukasz Zaleśny
✔ Social Media Content: Zrób to lepiej., Agnieszka Banaś
✔ Czy kreatywność i efektywność to konflikt traficzny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach., Mateusz Suryś
✔Szybciej, łatwiej, taniej - wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii., Marcin Gieracz
✔ Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce., Monika Klimczewska
✔ Fantastyczny UX writing i jak go robić., Marcin Cichocki
Jak możesz otrzymać ten materiał:
Po rejestracji na wskazanego maila przyjedzie do Ciebie mail z danymi do logowania, gdzie otrzymasz dostęp do wszystkich materiałów na okres 6 miesięcy.
Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Skontaktuj się z nami na: indm@indm.pl lub pod numerem tel. 660 240 553.