Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne Zarządzanie Rozwój osobisty Grafika i Sztuki Wizualne Polityka i Gospodarka DIY, Majsterkowanie, Hobby

in Digital Marketing Conference - Prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z Digital marketingu!

location icon
Warszawa + online
calendar icon
Od 13 cze 9:30 do 14 cze 17:30

▪ Pomysły ▪ rozwiązania ▪ wskazówki ▪ trendy ▪ wiedza ▪ doświadczenie

Od 2015 roku spotkanie osób zajmujących się zawodowo marketingiem internetowym

➜ Kiedy: 13-14 czerwca 2022
➜ Gdzie: Warszawa + wersja online - do wyboru
➜ Bilety: www.indm.pl

Dla kogo: dla wszystkich którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu, którzy potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych.
A także dla tych którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy:) Jesteśmy Twoimi fanami - zapraszamy!

PROGRAM:
• przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
• każdy z wykładów ma wspólny cel - dać słuchaczom wiedzę którą można z łatwością przełożyć na działania w firmie;
• wykłady często realizowane są w modelu "krok po kroku", są instrukcjami do wykorzystania w codziennej pracy, pokazują tok myślenia twórców, czy momenty krytyczne w kampaniach;

TEMATY:
• odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług

PRELEGENCI:
• Prelegenci in DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem.
•Osoby codziennie zmagające się z tymi samymi problemami co Ty, poświęcające kolejne godziny swojej pracy by obecność w digitalu firm, które reprezentują była jeszcze skuteczniejsza, bardziej zapamiętywana, przyciągająca

W programie m.in.:

✔Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.

✔Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.

✔Rady działu kreatywnego - jak wypracować swój warsztat pracy.

✔ Seo - wytyczne i rekomendacje praktyków

✔Ocena efektywności kampanii digital.

✔Różne sekwencje dobrego media planu.

✔Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne

✔Interpretacja kpi - analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.

✔Analiza ruch www - ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.

✔Technologia w służbie marketingu.

✔Zagadnienia Design Research + Market Research.

✔Budowa skutecznego i angażującego newslettera

✔Strategie content marketingowe 

Właśnie szykujemy dla Ciebie pełną agendę a do tej pory dla uczestników prawdziwa bomba wiedzy. >>> W prezencie udostępniamy wykłady z 2 edycji z 2021!

Uprzejmie jednak informujemy, że później ten bonus znika. Dlatego gorąco zachęcamy, żeby zgarnąć sobie cały pakiet.
A co najważniejsze, że masz możliwość korzystać z wiedzy już teraz. Dodatkowo zyskujesz czas na spokojne obejrzenie, analizę i wdrożenie proponowanych rozwiązań w swojej firmie.

🛎 Bonus Jeżeli chcesz skorzystać z prawdziwego 3 in 1 to jest na to doskonała okazja czyli trzy konferencje w jednej!

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości🖐️

Wykłady, do których dostajesz dostęp:
1. Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?
2. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?
3. "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.
4. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.
5. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
6. Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?
7. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.
8. Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.
9. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.
10. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
11. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
12. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.
13. Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
14. Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
15. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
16. Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
17. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
18. Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
19. "30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" - Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas - start!
20. W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy - rady działu kreatywnego.
21. Zasięg to nie wszystko! Na co zwrócić uwagę przy współpracy z youtuberami.
22. Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku.
23. Profesjonalny influencer marketing - czyli jak oddzielić pudełkowe donosy od mierzalnych konkretów.
24. Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty bez ryzyka powikłań.
25. Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.
26. Stabilność PR w niestabilnych czasach.
27. Marketing logiczny i efektywny.
28. Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.
29. Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.
30. Social Media Content: Zrób to lepiej.
31. Video marketing na youtube - porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.
32. Kiedy logo zaczyna podskakiwać- rola animacji w kreowaniu marki.
33. Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).
34. Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej.
35. Pokonać "ad blindness", czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.
36. Największe hity i kity mijającego roku czyli podsumowanie influencer marketingu .
37. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
38. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty!
39. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.
40. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.
41. Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych - myśl globalnie, działaj lokalnie.
42. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
43. Trendy i jak je wdrożyć w komunikację marki.
44. Szybciej, łatwiej, taniej - wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.
45. Fantastyczny UX writing i jak go robić.
46. Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 - analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.
47. Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
48. "Treści w służbie seo? - podpowiedzi dla marketerów"?
49. Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.
50. Strategia content mkt- jak ją zbudować, napisać i stosować.
51. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.
52. UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?

Te wykłady dostępne są tylko teraz do każdego rodzaju biletu później niestety znikają dlatego zdecydowanie warto skorzystać.

Co zawiera bilet standard:

  • Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarnej
  • welcome pack
  • Przerwy kawowe
  • Lunch
  • Materiały w wersji elektronicznej - prezentacje

Vip: dodatkowo

  • dostęp do nagrań video na okres 3m
  • miejsca w wydzielonych rzędach

Bilet live streaming:

  • live streaming z 2 dni
  • prezentacje
Bilet live streaming vip 



  • Live streaming z 2 dni + nagrania z całej konferencji na 3 miesiace
  • Prezentacje



Pierwszy raz na in DM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj in DM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji: https://www.facebook.com/groups/153836150244206

Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

Jeżeli masz pytania - śmiało pisz do nas

13-14 czerwca 2022 | Warszawa | in Digital Marketing Conference | indm.pl
Zarejestruj się na http://www.indm.pl/

Do zobaczenia 👋

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  2-dniowy bilet standard
Wyprzedane 1 537,50 zł Wyprzedane
  Bilet VIP
Wyprzedane 1 906,50 zł Wyprzedane
  Bilet live streaming
Wyprzedane 1 353,00 zł Wyprzedane
  Bilet live streaming VIP
Wyprzedane 1 537,50 zł Wyprzedane