Marketing

Konferencja in DM | 13-15.10.21 | online | + od 06.09. dedykowane wykłady online

location icon
Online
calendar icon
Od 13 paź 9:30 do 15 paź 17:30

Dla kogo polecamy: dla osób, które już działają w marketingu i świadomość pewnych działań jest wyższa. Dla osób, które cenią sobie rzetelną, usystematyzowaną wiedzę.

Tylko do 12.10. mamy wakacyjny prezent >>> dostęp do blisko 40 wykładów ze styczniowej edycji.

  • Świetne wykłady > najlepsze jakie widzieliśmy w minionym roku! > możesz słuchać i odtwarzać w każdym miejscu > dostęp przez tel. lub komp.
Konferencja in DM | 13-15.10.21 | online | + od 06.09. dedykowane wykłady online | indm.pl 
Przedsprzedaż, zapraszamy do rezerwacji swojego udziału:
  • Najlepsza cena za całe 3 dni in Digital Marketing Conference + 5 wykładów przed konferencją. 
  • A teraz dodatkowy prezent! Dostajesz dostęp do 36 wykładów z edycji styczeń 2021
  • Warto skorzystać!

Bilety w najniższej cenie do 12.10.2021!

Ceny za bilety:
(Cena standardowa 2270 PLN netto/os.)
  • 1 bilet = 1370 netto
  • 2 bilety = 1770 netto 
  • 3 bilety = 2070 netto 
  • 4 bilety = 2370 netto 
  • 5 biletów = 2670 netto

Wśród tematów m.in.:

✔ W procesie strategii mkt: wyznaczony cel marketingowy przekładamy na działania operacyjne. Etapy i kluczowe decyzje.
✔ W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy - rady działu kreatywnego.
✔ Profesjonalny influencer marketing - czyli jak oddzielić pudelkowe donosy od mierzalnych konkretów.
✔ Strategia mediowa - dużo liczb i rekomendacji dla marketerów.
✔ Pokonać "ad blindness", czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.
✔ Video marketing na youtube - porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.
✔ Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?
✔ Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 - analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.
✔ Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.
✔ W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe wielokanałowe reklamy - creatives w praktyce.
✔ Kiedy logo zaczyna podskakiwać - rola animacji w kreowaniu marki.
✔ Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych
✔ Treści w służbie seo? - podpowiedzi dla marketerów.
✔ Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.
✔ To nie żart - improwizacja stosowana dla marketingu.
✔ Koncepcje marketingu mix - czym się kierować przy wyborze, jak w codziennej pracy sprawnie je się nimi posługiwać. I wykorzystywać jako podstawowe narzędzie pracy.
✔ Jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów
✔ Storytelling - jak dobrze wypracować fundamenty w komunikacji marki.
✔ Komunikujemy - jak przejść ze stanu "ciągle komunikujemy"- na stan zaplanowanej, ułożonej komunikacji pozbawionej chaotycznych działań, w zaplanowanych czasookresach ze skutecznym dotarciem do odbiorcy.
✔ Warsztat z budowania skutecznej komunikacji.
✔Trendy i przewidywania na co warto zwrócić uwagę.
✔Ankiety i badania potrzeb konsumenta. Jak samodzielnie przygotować sobie takie narzędzie zgodnie z metodologią.
✔Jak można ułożyć strategię content marketingową - okiem praktyka, podzielmy się doświadczeniem.
✔ Sztuka pozyskiwania wartościowego leada.
✔ Ocena efektywności kampanii Digital.

Wykłady, do których dostajesz dostęp już dziś:
Rozwijaj swoje działania na najwyższym poziomie!

1. Strategia content mkt - jak ją zbudować, napisać i stosować.
2. Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.
3. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.
4. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.
5. Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji.
6. UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?
7. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty!
8. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.
9. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
10. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.
11. Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych - myśl globalnie, działaj lokalnie.
12. Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?
13. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?
14. "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.
15. Największe hity i kity mijającego 2020 roku czyli podsumowanie influencer marketingu 2020.
16. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.
17. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
18. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
19. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować
spójną komunikację?
20. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.
21. Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.
22. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.
23. Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
24. "30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" - Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas - start!
25. Stabilność PR w niestabilnych czasach.
26. Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
27. Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.
28. Marketing logiczny i efektywny.
29. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
30. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
31. Don't make ads. Make TikToks.
32. Social Media Content: Zrób to lepiej.
33. Czy kreatywność i efektywność to konflikt traficzny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
34. Szybciej, łatwiej, taniej - wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.
35. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce., Monika Klimczewska
36. Fantastyczny UX writing i jak go robić.



Konferencja in DM | 13-15.10.21 | online |+ od 06.09. dedykowane wykłady online | indm.pl
Przedsprzedaż, zapraszamy do rezerwacji swojego udziału

  • Najlepsza cena za całe 3 dni in Digital Marketing Conference + 5 wykładów przed konferencją
  • A teraz dodatkowy prezent! Dostajesz dostęp do 36 wykładów z edycji styczeń 2021
  • Warto skorzystać!

Jeżeli cenisz sobie merytorykę to jest propozycja dla Ciebie!

Zapisu możesz również dokonać na stronie www: www.indm.pl

Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Skontaktuj się z nami na: indm@indm.pl.

Do zobaczenia! 😊

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów - 1 osoba
Wyprzedane 1 685,10 zł Wyprzedane
  Udział w konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów - 2 osoby
Wyprzedane 2 177,10 zł Wyprzedane
  Udział w konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów - 3 osoby
Wyprzedane 2 546,10 zł Wyprzedane
  Udział w konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów - 4 osoby
Wyprzedane 2 915,10 zł Wyprzedane
  Udział w konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów - 5 osób
Wyprzedane 3 284,10 zł Wyprzedane
  Udział w 1 dowolnie wybranym dniu konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów
Wyprzedane 565,80 zł Wyprzedane
  Udział w 2 dowolnie wybranych dniach konferencji 13-15.10.21, prezentacje i materiały z danego dnia oraz dostęp do nagrań video z wykładów
Wyprzedane 971,70 zł Wyprzedane