Google Analytics dla NGO

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 14 lip 9:30 do 14 lip 17:00
ticket icon
Od 349,00 zł

Szkolenie odbędzie się online.

1. Jak to będzie wyglądało?
Uczestnicy dostaną link, aby połączyć się z trenerem i grupą. Spotkanie odbędzie się w Google Meet - nie wymaga instalowania, otwiera się w przeglądarce. Najlepiej przed spotkaniem zalogować się w przeglądarce na swoje konto Gmail.

2. Co jest potrzebne do udziału w szkoleniu online?
Laptop lub komputer, połączenie z internetem.


DLA KOGO?

Szkolenie Google Analytics jest przeznaczone dla osób, które chcą wiedzieć jak zachowują się użytkownicy na ich stronie i czy ich strona osiąga zakładane cele:

  • właścicielom fundacji,
  • osobom zarządzającym stroną internetową fundacji,
  • osobom zajmującym się w fundacji marketingiem, PR,
  • osobom, które zlecają działania marketingowe agencjom i innym zewnętrznym podmiotom i chcą wiedzieć, czy te działania przynoszą efekty.

CZEGO SIĘ DOWIESZ NA SZKOLENIU?

  • czy Twój Analyics jest poprawnie zainstalowany i skonfigurowany,
  • czy poprawnie zbierasz dane,
  • w jaki sposób możesz śledzić użytkowników,
  • skąd przychodzą Twoi potencjalni klienci,
  • czy źródło pozyskiwania użytkowników przynosi efekty,
  • jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie,
  • na jakim etapie użytkownicy opuszczają Twoją stronę,

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics
  2. Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej
  3. Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
  4. Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
  5. Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji
  6. Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person
  7. Analiza zachowań użytkowników na stronie
  8. Podsumowanie i lista wdrożeniowa

TRENER:

Krzysztof Wroński

Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.



CENA SZKOLENIA:

Cena rynkowa*:Cena w Fundacji TechSoup:
1000-1400 zł349 zł

*podobne szkolenia dla osób indywidualnych lub biznesu

Skąd ta różnica?

W Fundacji TechSoup nie organizujemy szkoleń dla zysku. Cena szkolenia pokrywa koszty związane z organizacją szkolenia (wynagrodzenie trenera, przygotowanie materiałów, organizacja.)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

ORGANIZATOR:

  • Jesteśmy Fundacją TechSoup.
  • Wspieramy organizacje pozarządowe w rozwoju poprzez oferowanie tańszego lub bezpłatnego oprogramowania, sprzętu komputerowego i szkoleń.
  • Więcej szkoleń na: www.techsoup.pl/szkolenia

Decyduje kolejność wnoszenia opłat za szkolenie.

Fundacja TechSoup wspiera: organizacje pożytku publicznego, organizacje non-profit, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje pozarządowe, które mają status organizacji charytatywnych i nie kierują się osiągnięciem zysku, organizacje charytatywne i inne społecznie użyteczne organizacje. Tylko przedstawiciele powyższych organizacji mogą wziąć udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach odpłatnej działalności statutowej Fundacji TechSoup.

Zamówienie i opłacenie biletu na szkolenie oznacza zaakceptowanie przez uczestnika Regulaminu Szkoleń Fundacji TechSoup.

Zapraszamy i do zobaczenia!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet wstępu na szkolenie dla NGO - cena specjalna
już niedostępne 349,00 zł -