Gamifikowanie treści książek jako sposób promocji czytelnictwa - webinar

location icon
inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości Wielka 67, Wrocław
calendar icon
Od 13 kwi 14:00 do 13 kwi 14:45

Tematyka spotkania:

Książki były, są i będą. Naukowcy są zgodni, że czytanie dobrze wpływa na fizjologię mózgu. Nie każdego jednak przyciąga klasyczna, papierowa lub e-bookowa wersja książki. Jak zatem dotrzeć do pokolenia Z i Millenialsów, którzy bardziej niż książki, kochają gry i smartfony? Podczas spotkania dowiecie się, jak dzięki połączeniu idei PokemonGO, gamifikacji, smartfonów oraz nieszablonowego myślenia oraz fińskiego... sisu, przyciągać odbiorców do czytania.

Na spotkaniu będziemy grali, prosimy zatem o ściągnięcie aplikacji ActionTrack (iOS/Android)

Prelegent:

Marcin Skrabka prawnik, innowator, ekspert rynku wydawniczego oraz edukacyjnego, stypendysta MKiDN. Specjalizuje się w implementowaniu nowych technologii w edukacji i kulturze oraz wykorzystaniu gamifikacji i gier w angażowaniu uczniów. Twórca Good Books & Good Games.

www.goodbooks.pl

www.goodgames.pl

Zapisani uczestnicy, na godzinę przed webinarem, otrzymają na adres mailowy link do relacji na żywo.

Pamiętaj, podaj poprawny adres mailowy!

Do zobaczenia on-line!

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości integruje społeczność biznesu. To miejsce pracy, spotkań, inspiracji, nauki i zbierania doświadczeń dla ludzi przedsiębiorczych i aktywnych. Ale oprócz przedsięwzięć edukacyjnych, inQUBE oferuje miejsca do pracy i spotkań biznesowych. Najemcy mają dostęp do budynku 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.

Więcej informacji o inkubatorze i organizowanych wydarzeniach można znaleźć na stronie internetowej inQUBE.pl.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Gamifikowanie treści książek jako sposób promocji czytelnictwa - webinar
już niedostępne -